LIMN - 22

2.5K 410 109
                                    

"တခါတုနး္က လူတစ္ေယာက္ကသူ႔ရဲ႕ဘဝဇတ္ေၾကာင္းကို အျခားသူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဘဝဇတ္ေၾကာင္းအျဖစ္ေျပာျပခဲ့တယ္။ အျပည့္အစံုမဟုတ္ေပမယ့္ ဘဝတစ္စိတ္တစ္ပိုင္းကို သိခဲ့ရတာေပါ့။ နတ္ဆိုးႀကီးနဲ႔အေပးအယူလုပ္ၿပီး မေသေတာ့မယ့္ ဘဝတခုကိုေတာင္းဆိုခဲ့တဲ့ေကာင္ေလး၊ အဲ့ဒီနတ္ဆိုးက ေတာင္းဆိုတဲ့ေကာင္ေလးရဲ႕အသက္၃၀အရြယ္ကေနစၿပီး ထာဝရ႐ွင္သန္ရမယ့္ဘဝတခုကို အေပးအယူအေနနဲ႔ေပးခဲ့တယ္။ ေကာင္ေလးနာမည္က Luca တဲ့။"

ကြၽန္ေတာ့္စကားေၾကာင့္ Luca က အသာရယ္သည္။ ပံုျပင္ကရယ္စရာေကာင္းလို႔မဟုတ္ပဲ ပံုျပင္ထဲကေကာင္ေလးနာမည္ကို Luca ဟုသံုးလိုက္ျခင္းအေပၚ သေဘာတက်ျဖစ္သြားဟန္။

"အဲ့ဒီလိုနဲ႔ အဲ့ဒီေကာင္​ေလးက သူထြက္ေျပးခ်င္ေနခဲ့တဲ့ ေနရာႀကီးကေန ထြက္ေျပးလာႏုိင္ခဲ့ၿပီးမိဘမဲ့ေဂဟာၿပီးတခုအေ႐ွ႕မွာေတာ့ရာသီဥတုဒဏ္​ေၾကာင့္ ေမ့လဲသြားရာကေန အဲ့ဒီေဂဟာမွာ​ေနခြင့္ရခဲ့ပါ​ေရာ။ အဲ့ဒီေနရာမွာပဲ သူ႔ဘဝရဲ႕အျမတ္ႏိုးဆံုးအရာျဖစ္လာမယ့္ Aiden ဆိုတဲ့ေကာင္ေလးကို ေတြ႔ခဲ့ရတယ္။ အသက္မတိမ္းမယိမ္းေပမယ့္ သြက္သြက္လက္လက္နဲ႔ ေဂဟာေရာက္ကာစ ေၾကာက္ေနခဲ့တဲ့ Luca ဆိုတဲ့ေကာင္ေလးကို ကာကြယ္ေပးခဲ့တဲ့ Aiden ဆိုသူေလးေပါ့။"

မ်က္လံုးေ​တာင္မဖြင့္ႏုိင္​ေတာ့​ေလာက္​ေအာင္ အထိနာထားသည့္ Luca က သူ႔ကိုေပြ႔ဖက္ထားတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ရင္ခြင္ထဲ မ်က္လံုးအစံုေမွးမွိတ္ကာ နားစြင့္ရင္း ေနာက္တခ်က္ တိုးဖြဖြေလးရယ္ျပန္သည္။

"တစနဲ႔တစအရြယ္ေရာက္လာတဲ့ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အသက္၁၅ ၁၆ ဝန္းက်င္ေလာက္မွာေတာ့ ေဂဟာမႉးျကီးရဲ႕ေနာက္ကြယ္ကအက်င့္ဆိုးႀကီးကို Luca ကအမွတ္မထင္ေတြ႔႐ွိခဲ့ရတယ္။ ေဂဟာေရာက္လာတဲ့မိန္းကေလးေတြကို အသက္မျပည့္ေသးတဲ့ မိန္းကေလး​ေတြကို ညညဆိုေခၚေခၚၿပီး မုဒိမ္းမႈက်ဴးလြန္ေလ့႐ွိၿပီး သူမ်ားကိုျပန္​ေျပာရင္ ​ေဂဟာက​ေနႏွင္ထုတ္မယ္၊ မ​ေျပာပဲ​ေနမယ္ဆိုရင္ မုန္႔ဖိုး​ေပးမယ္ လက္​ေဆာင္​ေတြလဲဝယ္​ေပးမယ္ဆိုတဲ့ ၿခိမ္း​ေျခာက္ျခင္းတမ်ိဳးနဲ႔ အားကိုးရာမဲ့ေနတဲ့ သူတို႔​ေလး​ေတြ ေျပာမထုတ္ရဲေလာက္ေအာင္ အက်ပ္ကိုင္ယုတ္မာေနခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းကိုအမွတ္မထင္ Luca ကေတြ႔႐ွိခဲ့တယ္တဲ့။"

ʟɪɢʜᴛꜱ ɪɴ ᴍʏ ɴɪɢʜᴛᴍᴀʀᴇ Where stories live. Discover now