Különleges erő..

329 23 0
                                    

***

Már jópár hónap eltelt és December van. Két nap múlva lenne a bál és aztán mennénk haza, de..

-Sajnálattal közlöm, hogy az éven elmarad a karácsonyi bál. Hamarabb haza kell menniük mivel a tanároknak dolguk akadt.
Holnap hazamehetnek. - mondta Dumbledore szomorúan.

- Ez nem lehet.. -akadt ki mindenki.

-Sajnálom gyerekek. - mondta Dumbledor és mindenkit elküldött pakolni.

-Miért nem tartják meg azt a rohadt bált? -mormogram miközbe mérgesen pakoltam össze a cuccaim.

-Hé kislány nyugalom! - mondta Draco aki nyugodtan üldögélt az ágyamon.

-Neeem. -nyafogtam.

-Ná gyere segítek mert ha tovább feszegeted szegény utazótáskád kettéhasad. -így pakoltuk össze először az én cuccaimat. Miután kész lettünk megszólaltam.

-Na és most menjünk át hozzád! -vigyorogtam.

- Neked az agyadra ment a méreg? -kérdezte nevetve a hirtelen hangulatingadozásom miatt.

-Nem csak szeretek veled lenni és megnyugtat. -nyomtam puszit az arcára.

-Na akkor gyere menjünk hercegnő. - mondta és az én cuccaimat felemelve átvitte az ő szobájába.

-De az én cuccaim minek hoztad? -kérdeztem.

-Mert itt alszol. -vonta meg a vállát.

-Jó, hogy eldöntöd helyettem. -nevettem.

-Aha. Mész először te zuhanyozni? - nézett rám.

-Nem most menj te én addig még átmegyek szétnézni mit hagytam ott. -mosolyogtam.

-Rendben, de siess. - mondta majd egy gyors csókot nyomva ajkaimra bement a fürdőbe. Én pedig visszamentem a szobámba szétnézni.
Már mindent végigjártam vagy háromszor és még találtam pár cuccot.
Mikor az ágyam végéhez mentem megláttam a szekrény mellett van egy kis rés kihagyva a falnál és oda volt bedobva egy zöld pulcsi. Draco pulcsija.. mikor összevesztünk bedobtam oda, hogy ne is lássam többé, de mostmár szerintem nem kell ott lennie.
Először csak néztem a pólót és gondolkodtam mennyi jó és mennyi rossz emlék fűződik hozzá, de valahogy ezek a rossz emlékek sem tudták elrontani a kedvem. Mikor elindultam a pulcsi felé, hogy felvegyem a földről az mintha valaki "Vingardium leviosa" bűbájjal lebegtetné felemelkedett és a kezembe repült. Jó nem tagadom pont arra gondoltam milyen jó lenne ha nem kellene átszelnem a szobát miatta, de ez nem lehet.. nem lehet hogy az elmémmel.. és aztán rájöttem. Ez lesz az az erő amiről beszéltek... nem kell pálca a varázsláshoz..
Gyorsan magamra kaptam a pulóvert és a kezembe az otthagyott cuccokat és szaladtam Dracohoz. A fiú éppen akkor jött ki a fürdőből. Gyorsan bezártam az ajtót és mesélni kezdtem.

-Várj mi?! -sokkolódott le a fiú.

- Ez nekem is hihetetlen, de figyelj.. - mondtam és gyorsan levettem az ujjamon levő gyűrűt és leraktam magam elé.
Elképzeltem ahogy a tárgy felemelkedik és így történt.

-E.. ez hihetetlen. -ámuldozott Draco.

-Igen az.. Draco szólnunk kell Astoriának. - mondtam.

- Akkor menjünk! - mondta és elindultunk As szobájához.

-Astoria Greengrass nyisd ki az ajtót! Sürgős! - mondtam mire az említett beengedett.
Elmeséltem neki is mi történt majd megmutattam.

-Wow. - nézett kerek szemekkel.

-Próbáld meg te is! - mondtam.
As megpróbálta, de nem történt semmi.

-De várj.. itt nem csak egy érődöl vagy miről van szó nem?! - nézett ránk.

-Nem legalább 2 ereje volt mindegyik boszorkánynak, varázslónak. - mondtam.

-Öhm.. akkor tudom melyik a másik.. - mondta.

-Mutasd. - mondtam.

-Valamelyikőtöknek nincs egy.. sebe vagy valami..? - nézett ránk.

-Hát... -kezdte Draco majd felhúzta a pulóvere ujját és a sötét jegyre mutatott ami tele volt vágásokkal.

- Draco!.. -aggódok érte.. mostmár nagyon.

-Bocsánat.. de minek a seb neked Astoria? -kérdezte.

-Ezért. -Astoria a kezét ráhelyezte a vágásokra és az világítani vagy nem is tudom inkább picit fényleni kezdett majd eltüntek.

-Hát ez.. -csodálkoztam.

- Ez lehet a másik ami neked még nem jelent meg.. - mondta.

Ezek után még megbeszéltük, hogy nem mondjuk el senkinek csak Theonak meg Pansynek és Blaisenek meg a szüleinknek senki másnak. Majd Dracoval visszamentünk. Lezuhanyoztam és lefeküdtünk aludni.
Másnap reggel indultunk is haza.

Mikor még gyerekek voltunk... (Draco Malfoy F.F.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang