🍂Chapter 04🍂

532 108 67
                                    

නම්ජුන් යුන්ගි දෙන්න පිටිපස්සට බැලුවෙ වෙලේ තමා වැඩේ දැක්කෙ.අපේ ජිනයියගෙ අතින් මල් වාස් එකක් බිදිලා.නම්ජුන් ඉතින් බිම පෙරලි පෙරලි හිනාවෙනවා.

💙 🤣🤣🤣🤣 මගෙ අතින් විතරක් නෙමේ.මෙයාගෙ අතිනුත් බිදෙනවා.🤣🤣🤣🤣🤣.

යුන්ගි ඉතින් හිනාව තද කරන් හිටියෙ

💗ඔව්ව ඔහොම තමා.මේ ලෝකේ හැමදේම අනිත්‍යයි කියල කියන්නෙ ඒකනේ.ඕවා ඉතින් ගණන් ගන්න දේවල් නෙමේ.තව වාස් එකක් ගන්න එකනෙ තියෙන්නෙ .

💙මෙයා බලන්නකෝ.මගෙ අතින් ඕක බිදුනනම් කියන දේවල්.අම්මෝ බනින බැනිල්ල.අර පිගානට පැන්න විදිහ.මෙයාගෙ අතින් බිදුනම කමක් නෑලු.ඕවා ඔහොම තමාලු.කාට කියන්නද ඉතින් මේවා.මාර නීති.

නම්ජුන් ඉතින් හිතින් ජින්ට බනිනවා.

💗මොකද ඔහොම බලන්නෙ ආ.දෙන්න ගිහින් වැඩක් කරගන්න.මෙතන මන් මැජික් පෙන්නන්නෙ නෑ .😠😠😠😠😠😠😠.

💙🤣🤣🤣🤣🤣.

💗ඒ කිම් නම්ජුන් ඔය හිනාව නවත්තගන්නවා.සෝස් පෑන් පාරක් කන්න ඕනෙද?

💙ඒක ඉතින් ආව්.😫😫😫😫😫😫.

නම්ජුන් එකපාරටම කෑගැහුවෙ යුන්ගි නම්ජුන්ගෙ කකුල පෑගුව නිසා.

💙මොකද  හ්‍යුන් වෙලා තියෙන්නෙ .මගෙ කකුල කඩන්නද හදන්නෙ ආ.

🖤කඩන්න නෙමේ තව ටිකක් වෙලා හිටියොත් මෙතන පරමාණු බෝම්බයක් පුපුරනවා.

යුන්ගි ඒක කිව්වෙ නම්ජුන්ට රහසින්.

💙කෝ කොහෙද?

🖤ජින් හ්‍යුන් තමා.

💗තමුසෙල දෙන්න හිතන්නෙ මගෙ කන් ඇහෙන්නෙ නෑ කියලද ආ.කිම් නම්ජුන් තමුසෙගෙ හිනාව නවත්තගන්නවා.බලාගෙන හුස්ම ගන්න බැරි වෙයි.

💙හ්‍යුන් කේන්ති ගන්න එපා.ඉක්මනට වයසට යයි.වයසට ගියොත් ඉතින් හැල්මොනි කෙනෙක්ව තමා මැරි කරන්න වෙන්නෙ.

💗යා කිම් නම්ජුන් තමුසෙට මන් අද.මාව හරබොජි කෙනෙක් වගේද පේන්නෙ ආ කියනව බලන්න.අවුරුදු විසි නමයක් කියන්නෙ වයසක්ද ආ.එතකොට තමුන් කිම් යුන්ගි මාව පරමාණු බෝම්බයක් වගේද පේන්නෙ.I'm world wide handsome

🍂𝙄'𝙢 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 || 𝙆𝙉𝙅||(𝘾𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙚)Where stories live. Discover now