Sixteen

10.5K 736 35
                                    

Wygładzam swoją czerwoną sukienkę, kiedy słyszę dzwonek do drzwi, a następnie krzyki Loli.

-Harry już jest!-informuje mnie z holu, a ja ciężko wzdycham. Nie powinnam się przejmować, w końcu to nie jest moje pierwsze spotkanie z chłopakiem. Jednak czuję, że coś jest nie tak, jakbym wyczuwała jakieś nieszczęście. Staram się wyrzucić nieprzyjemne myśli z mojej głowy i spoglądam w lustro. Sprawdzam swój makijaż i włosy, kiedy orientuję się, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Chwytam torebkę i wychodzę z mojego pokoju. Od razu zauważam dwójkę, która zawzięcie o czymś rozmawia. Marszczę brwi, ponieważ wyglądają na zdenerwowanych.

-Jestem już-mówię, a oni odwracają głowę w moją stronę. Od razu ich twarze zmieniają się na uśmiechnięte. Nie mam czasu na przemyślenia, ponieważ Harry podchodzi do mnie i całuje mnie w policzek.

-Pięknie wyglądasz, Melanie-komentuje, a ja się rumienię.

-Dziekuję-odpowiadam, zakładając kosmyk włosów za ucho. Przyglądam mu się, kiedy chwyta mnie za dłoń. Ubrany jest w czarne jeansy i tego samego koloru koszulę, jego włosy zaczesane są do tyłu i wygląda naprawdę seksownie. Uśmiecham się mimowolnie.

-Aw jesteście naprawdę słodcy, ale powinniśmy już iść-zauważa Lola.

-Umówiłaś się z kimś?-pytam, a ona wzrusza ramionami.

-Może-uśmiecha się szeroko-A teraz naprawdę powinniśmy iść.

*

Wsiadamy do auta Harry'ego, ja z przodu razem z chłopakiem, a tuż za nami siada Lola. Przyglądam się chłopakowi, który prowadzi auto, będąc bardzo skupionym. To niewyobrażalne jak ktoś może być tak przystojny, siedząc tylko w aucie.

-Gapisz się na mnie-zauważa, a moje policzki od razu robią się czerwone, a ja odwracam wzrok-Nie przeszkadza mi to-mówi i kładzie dłoń na moim udzie.

-Pośpiesz się, bo mam was naprawdę dość-rzuca znudzona Lola.

-Sama nas ze sobą poznałaś-zauważam.

-Żeby to się nie okazało błędem mojego życia-przewraca oczami, kiedy na nią spoglądam.

-Nie wiem jak z twoim, Lola. Ale ja uważam, że Meleanie jest moim szczęściem, nie błędem-mówi Harry i chwyta moją dłoń.

Drama tajm? Czy coś się wydarzy i przeczucia Melanie są służne?

The Waitress||hsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz