13

988 53 34
                                    

[Y/N]

-No jesteście!- krzyknęła Mina widząc nas dochodzących do hotelu.

-Nie drzyj się tak bo noc jest- spojrzałam na nią krzywym wzrokiem i weszłam do środka.

Poszłyśmy do siebie a Bakugo do siebie i poszłyśmy w kimo.

*Rano 6:08*

Wstałam jako pierwsza z całego pokoju. Klasa wymyśliła z tego co pamiętam wyjście na plaże, więc zabrałam jedno częściowy strój kąpielowy (powiedźcie że nie tylko ja dziwnie się czuję w dwu częściowym :'}), koszulkę na ramiączkach i spodenki. Zabrałam je i poszłam do toalety się przebrać. Jak już miałam ubrany strój kąpielowy to zobaczyłam że drzwi się otwierają i za nimi zobaczyłam małego zboczeńca i kilku chłopaków z mojej klasy.

-WYPIERDALAĆ STĄD!!!- wydarłam się kopając zboczeńca zamykając drzwi i za kłuć zając drzwi.

Zrobiłam się cała czerwona z zawstydzenia i usiadłam na zimnej podłodze chowając twarz w dłoniach.

Ubrałam się szybko i wyszłam z łazienki mając nadzieję że tych debili nie będzie w pokoju. Na szczęście ich już nie było, padłam na łóżko i zabrałam mój laptop z torby żeby się uspokoić.

Po godzinie dziewczyny zaczęły się budzić więc odłożyłam laptopa na szafkę nocną.

-Ty już nie śpisz?- spytała pół przytomna Jiro.

-Tak, dziwie się że nie obudziły was moje krzyki na chłopaków hah.

-A co tym razem zrobili?- spytała Mina.

-Weszli mi do kibla jak się przebierałam- powiedziałam i znów zaczęłam się robić czerwona.

-Czy widzieli cię- urwała zdanie Jiro.

-Na szczęście nie.

-Odegramy się na nich?- spytała Hagakure.

-Zależy jak chcesz się na nich odegrać- do pytała Jiro.

-Zróbmy im żart żeby nas po pamiętali- powiedziała zentuzjazmowana Mina. (Za długie to słowo)

-Klasyczna pasta lub narysowane wąsy czy zamierzamy zrobić coś orginalniejszego?- spytałam z złowrogim uśmieszkiem.

-Oj [Y/N] się odpaliła haha- powiedziała rozbawiona Mina.

-A żebyś wiedziała, dobra mam pomysł- powiedziałam.

-Jaki?- spytała zaciekawiona Hagakure.

-Zrobimy akcje typu z jakiegoś horroru- powiedziałam i wyciągnęłam ze swojej torby czerwoną farbę, sztuczną krew w spreju, kartki w line z zeszytu, zapalniczkę, jakieś stuczne noże i jakieś stare lalki typu z anabell.

-Wow- powiedziały chórkiem.

-Przezorny zawsze ubezpieczony. Urządze im taką traumę że się nie pozbierają- zaśmiałam się złowrogo typu Light z Death Note.

-Ja się jej zaczynam bać- wyszeptała Hagakure do dziewczyn.

-Jak ktoś jej podpadnie to już po nim heh- odpowiedziała jej Mina.

-A więc jaki masz plan?- spytała Jiro.

-A więc tak, musimy pierw przygotować kartki. Napiszemy na nich coś w stylu "zagramy?" i podpalimy rogi kartki i po psikamy sztuczną krwią na innych napiszemy jakieś zaszyfrowane wiadomości i zrobimy to co z tamtymi. Później jak ich nie będzie wejdziemy do nich i zrobimy taką małą rozwałke, na szczęście mamy z nimi łączony balkon- mówię- później obluzujemy trochę żarówki żeby migały jak się je włączy, sztuczne noże przetniemy na pół i je do kleimy do kartek, farbą po malujemy takie rzeczy jak łazienkę żeby to się łatwo zmywanie później. Jak już wszystko będzie gotowe i przyjdą to damy tą laleczkę przed drzwi a później Hagakure jako iż jest niewidzialna zacznie przesuwać takie rzeczy jak meble albo będzie otwierać okno to akurat zostawię twojej fantazji. Puścimy jakąś creepy muzykę a Jiro będzie nasłuchiwać ich z naszego pokoju. Jakieś pytania? Pomysły? - odpowiedziała mi jedynie cisza.

Bakugo x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz