On İki

21.4K 1.2K 98
                                    

Uzun ve yorucu geçen bir gecenin ardından gün tüm ihtişamıyla başlamıştı çiftlikte.Geç uyumalarına rağmen beş kadın da sabahın erken saatlerinde uyanmış,rutine bağlanmış olan sabah idmanlarını yapmış ardından da kahvaltı için mutfakta yerlerini almıştı.

Hararetli geçen kahvaltıda dün gece yaşananlar en birinci konularıydı.Asi'nin dün gece ki çıkışına dört kadında şaşırmamıştı,onlar için olağan,hatta çok sıradan bir durumdu verdiği tepki.Önceki yaşananları düşününce hafif bile kalırdı onlar için.Sakin ve az kansız!Ama onları asıl şaşırtan Yavuz Demir'in söyledikleriydi.Genç kadınlar Yavuz Demir'in gazabını beklerken ondan taktir görünce ihya olmuşlar gururdan havalara uçmuşlardı.En sonunda Asi'nin amcalarından da taktir görünce değmeyin keyiflerine.Taktir edilmek,saygınlık kazanmak güzel şeydi vesselam.Hele birde tereddütlü yaklaşımlarından sonra bu yaşananlar,daha ne olsundu ki!Beş kadının da keyfi yerindeydi.

Hareketli geçen kahvaltının hemen ardından herkes büyük salonda toplandı.Tüm gece her biri kendince bilgi toplamış,evdeki korumalarla koordineli çalışmışlardı.Bildiklerinin yanında bilmedikleri de önemliydi Asi için.Bu yüzden sokağın nabzını genç kadınlar tutmuş,detayları da evden Okan halletmişti.Her ne kadar Asi'nin her şeyden ve herkesten haberi olsa da,Okan uzun zamandır Yavuz Demir'in adamıydı.Yerin bir kulağı vardıysa o da elbette Okan'dı. Herkes salonda tamı tamına hazır olunca Asi günün anlam ve önemini belirten mevzunun açılışını yaptı..

-Evet hanımlar beyler,elimizde neler var ?

Her biri işlerine yarayacak bilgi dökümlerini ortadaki sehpaya yığmış merakla bekliyorlardı şimdi.Asi'nin sorusundan yola çıkan Görkem,ortada duran notlardan birini alıp okumaya başladı..

* Ateş Karahanlı__

-Onu geç Görkem,onu en sona bırakıyorum.

Görkem anlamayan gözlerle baksa da üstelemedi.Zaten Karahanlı'yla ilgili elinde pek de bir bilgi yoktu.Adam sır gibiydi,bir tek adı sanı birde babası belliydi.Gerisi toptan karanlık.Asi'nin bir bildiği vardır deyip bir sonraki isime atladı..

* Can Altan

26 yaşında.Aykut Altan'ın en büyük oğlu.Çağan Altan adında bir erkek kardeşi var.Karahanlı'dan sonra en büyük mıntıkaya sahip.Adamın en büyük zaafı mücevher.Bu yüzden mücevher işleriyle çok ama çok yakından ilgileniyor.Aynı zamanda arkadaş biraz fazla serseri ve tabi gereğinden fazla çapkında diyebiliriz.Adam resmen bununla ün salmış koca şehirde.Can Altan deyince kızların gözleri ışıldıyordu inanabiliyor musunuz.Neyse adamın yatak fantezilerine girmeyeceğim dün gece yeterince dinledim.

Görkem'in son söylediklerinden sonra yüzü ekşiyince kızlar hep bir ağızdan kahkahayı basıverdi.Asi devam der gibi elini sallayınca bıçak gibi kesilen kahkahanın ardından Deniz öne atılıp bir kağıt çekti.

* Devrim Korkmaz

25 yaşında,fena kaslı,çok yakışıklı,fazla fırlama,1.70 boylarında,ah birde esmer ki sorma !

-Deniz lütfen ama ! Adamın anatomisine ihtiyacım yok inan,hala tek tercihim kadınlar.Bize işe yarar bilgiler ver midem kaldırmayacak yoksa.

Okan'ın bu çıkışına her ne kadar gözlerini devirse de esas bilgilerine geri döndü Deniz.

-Tamam tamam !

Burhan Korkmaz'ın ikinci oğlu Devrim Korkmaz.En büyük oğlu olan Cesur kronik bir hastalığa sahip olduğundan koltuğunu ikinci oğluna devrediyor.Devrim'den küçük Derman ve Önal adında iki erkek kardeşi daha var ve onlar birazcık ufaklar.Adamımız turizm mezunu,bu yüzden büyük organizasyonlar Devrim'in elinde ve anladığınız gibi otellerinde dönüyor.

ONİKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin