Herkese merhaba,yeni bölüm sizlerindir lakin biliyorum ki birazcıcık kısa bir bölüm oldu.Bir dahaki bölümde telafi edileceğinden şüpheniz olmasın.Sevgiyle kalın ❤️
★★★★★★★★★★★★★
Büyük dikdörtgen masanın etrafına oturmuş,on iki yaşlı adam,şaşkınlık içresinde karşılarında oynayan videoyu izliyorlardı.Kimisinin gözlerinden kızgınlık,kimisinin gözlerinden hayranlık okunurken,kimisi izledikleri görüntü karşısında keyifleniyordu.Lakin bir kaçı vardı ki,onlar tüm duygular bir yana,baştan sona gururla izliyordu görüntüleri.
Neticede onay verilmişti racona,ama kimse böyle bir şey beklemiyordu.El kadar hallerini bildikleri genç kadın,geldiğiyle tozu dumana katmaya devam ediyor,birde üstüne kimsenin ruhu duymadan racon kesiyordu..
-Ah,hadi ama..Racon kesilmesine müsaadeyi biz verdik.Bal gibi de haberimiz vardı,şaşırıp kaş çatmaya gerek yok şimdi!
Kürşat Akın'ın sözleri gerilen havayı az da olsa yumuşatırken,onu dinleyen on bir yaşlı adamın biraz da olsa tebessüm etmesini sağlamıştı.Bir yerde yaşlı adam haklıydı,tufaya düşmüş de olsalar izin kendilerinden çıkmıştı.
-Evet ama işin içinde Asi Demir'in olduğundan haberimiz yoktu.Eğer haberimiz olsaydı__
-Olsaydı?Olsaydı ne olacaktı Kartal?"Kadın başına ne raconu otur şöyle"mi diyecektik,"hayır olmaz sen Yavuz Demir'in kızın" mı diyecektik?Ne diyecektik Kartal..Haberimiz olsaydı NE DİYECEKTİK?
Kartal Yıldırım'ın buram buram memnuniyetsizlik kokan cümleleri herkesi kızdırırken,Önder Keskin'in ani çıkışıyla kesilmişti.Yaşlı adama varana kadar,Asi Demir'i savunacak bir çok kişi varken böyle bir tepkinin Önder Keskin'den gelmesi herkesi bozguna uğratmıştı.Kimse çıt çıkartmadan dinlemiş,yaşlı adamın lafının üstüne laf söylememişti,ne de olsa yaşlı adamın öfkesi yeterince belliydi.Bir ara Yavuz Demir'le göz göze gelmiş ve yaşlı adamın tebessümü Önder Keskin için yetmişti..
-Şüphesi olanlar olduğunu düşündüğümden videonun son kısmını baştan oynatacağım.Bir çoğunuza cevap niteliğinde eminim!
Aykut Altan,cümlesini bitirmesiyle geriye sardığı videoyu başlatmış ve arkasına yaslanarak en çok etkilendiği kısmı izlemeye başlamıştı diğer herkes gibi.
"Genç kadın yaslandığı bar tezgahından doğrulup,karşısında,rengi korkudan beyaza dönen adama usul usul ilerlemeye başladı.Attığı her bir adımıyla ortamı gererken,olacakları bekleyen adamın da korkusuna korku katmayı devam ediyordu.Adımları bitip,karşısında hükmünü bekleyen genç adamın karşısına dikildiğinde derin bir nefes aldı.
-Belki yaşım küçük,belki tecrübe sahibi değilim sana göre.Hatta bu zamana kadar görülmüş şey değil bir kadının racon kesmesi..
Merakla kendisini izleyen adamdan gözlerini çekti Asi.Şimdi karşısında dikildiği adamın etrafında ağır ağır yürürken diğer bir taraftan da kendisini dikkatle izleyen beş adamın üzerinde gezdirdi gözlerini..
-Ama görüntü her zaman yanıltıcıdır değil mi?Bu gece bunu gayet iyi anladın!Belki yaşım senden küçük ama inan tecrübem senden fazla.Ve bilmeni isterim ki bir tane dahi falsomu bulamazsın..
Genç kadın adımlarını sonlandırıp tekrar genç adamın karşısına dikildi.Gözlerini bir an olsun kendisini izleyen gözlerden ayırmazken yüzünde tek bir mimik oynamıyor,olacaklara dair tek bir açık vermiyordu..
-Bundan sonra kendini aklayana kadar kapındaki ite dahi ilk selamı sen vereceksin!
-Bunu yapamazsın..Kimsenin bana saygısı kalmaz..olmaz..hayır..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONİKİ
ActionRaconu uzun yıllar önce kesilmiş yedi tepeli Şehr-i İstanbul.. Babalarından miras kalan koltuklarını, kendi oğullarına devredecek olan On iki baba! Erkeklerin tekelinde olan bir düzen.. Ve bu düzene çomak sokan dişli bir kadın! Racon bir kez daha ke...