"Herkes burada mı?! Buradaysa ufacık bir duyurum olacak !! #Wattys2015 'e katılmamı söyleyen bir kaç okuyucum sayesinde yarışmaya katılmış bulunmaktayım. Desteklerinizi esirgemeyiniz,bakarsınız sizlerinde sayesinde ONİKİ ödül alır ha, ne dersiniz ?!"
Wattpad'i Twitter'da takip ediyor ve 03.08.15/09.08.15 tarihleri arasında en sevdiğiniz hikayeyi,bu ONİKİ olursa ne mutlu bana,oyluyorsunuz.Sevdiğiniz hikayeyi #MyWattysChoice etiketiyle Wattpad'de paylaşıyorsunuz.En çok paylaşım alan 10 hikaye Wattys 2015'de "En çok destekledikleriniz" ödülünü almaya hak kazanacaktır. Haydi gelin hep beraber "ONİKİ" yi yukarılara taşıyalım.Biliyorsunuz ki sizler olmazsanız hiç bir şey olmaz...Desteklerinizi esirgemeyiniz.Sizleri seviyorum,sevgiyle kalın..
★★★★★★★★★★★★★
Aynı evin içinde ayrı oradalar da birbirinden bağımsız iki adam gerginlikle volta atıyordu.Olanları telefonla öğrenmiş ve sonuçtan pek de memnun olmamışlardı.Alınan sonuçtan ziyade gerginliklerinin asıl nedeni vuku bulan olaydan sonra gelişenlerdi.Sağ kalan adamlar olduğunu ve onlarında yakalanıp sorgulanmak için paketlendiğini öğrenmişlerdi.Şimdi ise merak ettikleri ve cevabını bilmedikleri tek soru,bu işte parmakları olduğunun öğrenilip öğrenilmediğiydi.Birbirinden habersiz iki adamın da kafasında başka planlar dönüyordu şimdi.Önce bu işi verdikleri örgütle tekrar irtibat kuracak ve olanların hesabını soracaklardı.Ardından da sular duruluncaya kadar sessiz kalıp düzgün bir plan yapacak ve öyle saldıracaklardı.Henüz yeni başlamışlardı ve iki adamında vazgeçme gibi bir niyeti yoktu.İki adam da yüzlerinde hain bir gülümsemeyle düşündüklerinden tatmin oldular.Bilmedikleri şey ise karşılarındaki güç,gücüne güç katarak üzerlerine gelmenin doğru zamanını kolluyordu.
★★★★★★★★★★★★★
-Her şeyden önce güvenliği sağlamalıyız.Otelde olanlar henüz başlangıçtı,gerisi de gelecek emin olun.Ben yollarını tıkamaya çalışacağım ama genede her şeye hazırlıklı olmalıyız..
Çiftlikteki büyük salonda toplanmış izleyecekleri yolu tartışıyorlardı.Yaşanan ritüelden sonra kimse bir yere ayrılmamış,yaşanan bu olayı enine boyuna tartışmış ve şimdi de bir sonraki adım olan plan aşamasına geçmişlerdi.Açıklık getirilmeyen tek durum Zeyno'nun sorgusunda yaşananlardı.Bu olay her ne kadar meraklarını kabartsa da,genç kadına güvenmekten başka seçenekleri olmadığından üstelememişlerdi.Zeyno'da bu sessizliği minnetle kabul etmiş "daha sonra" diyerek meraklarına açık kapı bırakmıştı.Şimdi de durumundan kaynaklı tecrübesiyle tüm dikkati güvenliğe çekiyordu.
-Güvenliği sağlayalım sağlamasına da,sen yollarını nasıl tıkayacaksın?Bu işte tek başınıza değilsiniz ki,neden tek başına üstleniyorsun sen?
Herkes merakla Zeyno'nun cevabını bekliyordu.Bir yerde Can Altan haklıydı,yalnız değillerdi ama kimseyi de karıştırmazdı Zeyno bu duruma.Tek başına halletmeliydi.
-Endişelenmeyin,ben ilk uyarıyı çoktan yaptım bile.Paket adrese teslim.Şimdi onların tepkisini bekleyeceğiz.
Asi Demir,genç kadının söylediklerine şaşırmayıp gözlerini devirse de,eliyle Zeyno'yu savuşturmuş,salonda bulunanlara dönmüştü.Herkesin,Zeyno'nun ne dediğini anlamaya çalıştığını anlayınca da daha fazla dayanamayıp nefesini sesli bir şekilde dışarı vermişti.
-Sorguladığı adamın kafasını,adamı yollayanlara geri yolladı.Tabi birde ufak bir dövme de çizmiş olabilir.Her neyse bu mühim değil her zaman ki Zeyno işte,asıl konuya dönelim biz.
Herkes şok üstüne şok yaşarken,genç kadınlar rahat bir şekilde oturmuş sıradan bir şey dinliyorlarmış gibi Asi'yi dinliyorlardı.Zeyno'nun yaptığı herkesi şaşırtırken,Tuygun Acar'ın tatminlikle gülümsemesine neden olmuştu.Hafife aldığı kadının dişine göre olduğunu anlayan genç adam hakim olamamıştı dudaklarının kıvrılışına.Genç adamın yukarı doğru kıvrılan dudakları da Zeyno'nun dikkatinden kaçmamış ve yerinde rahatsızca kıpırdanmasına sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONİKİ
ActionRaconu uzun yıllar önce kesilmiş yedi tepeli Şehr-i İstanbul.. Babalarından miras kalan koltuklarını, kendi oğullarına devredecek olan On iki baba! Erkeklerin tekelinde olan bir düzen.. Ve bu düzene çomak sokan dişli bir kadın! Racon bir kez daha ke...