Asi Demir

20.4K 1.3K 84
                                    

Bar bardı işte..Yüksek sesli müzikler,çılgınlar gibi dans eden insanlar,alkolü fazla kaçıran sarhoşlar,bir birine teğet geçen bedenler,sigara dumanı,alkol kokusu,tavanda asılı ışıkların zeminde yarattığı renk cümbüşü..

Asi ve kızlar tam da ortama göre giyinip kuşanmış,çıkıntı olmatan ziyade resmen eksik parçaymış gibi adım atmışlardı içeriye.Onikilerin varislerine yakın bir yer seçip masalarına kurulup eğlenmeye gelmiş bir gurup genç kız edasıyla etrafı izlemeye başladılar.Amaçları belliydi,onikilerin varisleri ne konuşuyor dinleyecek birde haklarında bilgi edineceklerdi..

İçeri girdiklerinden bu yana tüm mekanın dikkati Asi ve kızlardaydı.Onlar buna aldırış etmeden hem eğleniyor hemde içkilerini yudumlarken asıl amaçlarınıda ihmal etmiyorlardı.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Onkilerin on bir varisi vip bölümlerinden birine oturmuş etrafı izliyorlardı.Her biri babaları sayesinde arkadaşlardı zaten.Bir çok defa böyle toplandıkları olmuştu ama bu gece toplanmalarındaki amaç farklıydı.Bu gece eğlenmek yerine iş konuşacaklar,yerlerini iyice garantiye alıp on bir varis arasında nabız yoklayacaklardı.Ama bu gece ki en önemli konuları her şeyden önce Yavuz Demir'in varisiydi.Bu yüzden Ateş Karahanlı'nın mekanında toplanmış,yerin kulağı olmasın istemişlerdi.İstemişlerdi istemesine de kimse Asi Demir'i hesaba katmamıştı işte.On bir genç,masalarında rahat rahat otururken mekandaki tüm kadınların dikkatleri onlara çevrilmişti.Her bir kadın dikkat kesilmiş,tek bir işaret bekliyordu o bölüme geçebilmek için...

Garsonlar masanın etrafında dört dönüp on bir gencin içkisini servis etti.Her biri birer yudum aldıktan sonra mekandaki kadınları süzmeyi kesip Ateş Karahanlı'ya kulak kesildi..

-Beyler bildiğiniz gibi onikilerin devir zamanına bir şey kalmadı.Her birimiz çocuk yaşta bunun için eğitildik.Her birimiz bir gün o koltuklardaki yerimizi alacağımızı bilerek bu günlere geldik.On iki varisin on biri burada,on ikinci varisten ses yok !

-Bence fazla merak etmeye gerek yok.Yavuz Demir büyük ihtimal hatta ihtimal bile demeyelim kesin ve net,sevgili yeğeni Sedat Demir'e devredecek koltuğunu.

-Koral haklı,zaten Sedat Demir en büyükleri,sonra ikizler var ama sanmıyorum.Sedat beyimiz dururken onlar sesini dahi çıkartamaz.

Ören'in yorumuyla herkes doğrularcasına kafasını salladı.Aralarında hala düşünceli bir şekilde oturan Ateş olmasına rağmen her biri hem fikirdi bu konuda.

-Ulan günahım kadar sevmem Sedat piçini.Adam resmen ego olarak hayat bulmuş.Anlaşamayacağımıza kalıbımı basarım.

Saygın,söyledikleriyle tüm dikkatleri üzerine çekince konuşmasına kaldığı yerden devam etti.

-Yanlışım varsa söyleyin abi.Sedat Demir tam bir it.Her şeyi ben bilirim,benden iyisi yok pozları kesmiyor mu?

-Saygın'ın hakkı var şimdi.Sonuçta birde şöyle bir durum var,en büyük mıntıka Yavuz Demir'in.Yani en güçlü şuan o.Koltuğu Sedat Demir'e devretmesi demek o itin bize üstülük taslamaya çalışacağı anlama gelecek.Ki ben ken__

-Orada dur bakalım Kıvanç efendi.Kimse böyle bir şeye müsaade etmez.Yavuz Demir'le Sedat Demir arasında büyük fark var.Yavuz Demir'e saygımız sonsuz ama Sedat'ın da o saygıyı kazanması lazım.

-Ne öneriyorsun Savaş?Tamam söylediklerin doğru ama genede ondan bir şey isteyemeyiz.Sen ne düşünüyorsun bu konuda Ateş?

Mete'nin sorusuyla herkes uzun süredir susan Ate'e çevirdi başını.Ateş ise yan masalarındaki kızları izliyordu pür dikkat.Gözlerinin içine içine bakan kadında tanıdık gelen bir şeyler vardı,bir yerlerden biliyordu bu gözleri ama sisliydi tüm anıları,bir türlü çıkartamıyordu o yüzü.Genç kadında gözlerini dahi kaçırmadan öylece gözünün içine içine bakmaya devam ediyordu.Ateş dikkat kesilmiş,genç kadına bakarken Mete tekrar etti sorusunu.Herkes şaşırsada bu duruma hemen toparlandılar.Ateş'in tersi kötüydü,kimse denemek istemezdi.Sonuçta Ateş Karahanlı'ydı o,bir çok kadın onu ister o da her gece bir tanesini seçerdi.Üstünde fazla durmak istemediler olayın ve kaldıkları yerden devam ettiler.

ONİKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin