TAŞ OLURSUNUZ

8K 291 7
                                    

⚠️⚠️OKUMADAN GEÇEN TAŞ OLUYORMUŞ BEN ŞAHSEN ÖYLE DUYDUM ⚠️⚠️

❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌

Merhaba sevgili ONİKİ okurları..
Bölüm araları not yayınlamayı sevmediğimi bir çoğunuz biliyor,mecbur kalmadıkça böyle bir nota başvurmadım ki bu da 3. Oluyor.. Bir daha bu tip bir açıklama yapmayacağım, en çok sorulan sorunun cevabını son kez burada veriyorum..

Bir konuya açıklık getirmek istiyorum çünkü hala aynı konuda istikrarlı bir şekilde sitem edip can sıkan mesajlar atan okurlar mevcut.Her birinize sınırsız saygım var fakat bir şeyi net bir şekilde anlamanız gerekiyor. Wattpad haricinde de bir hayatım var ve elimden geldiğince de her ikisini dengede tutarak devam etmeye çalışıyorum.Bu yüzdendir ki bölümler her hafta değil,ayda 2 defa geliyor-EN BAŞINDAN BU YANA-fakat arada istisnai durumlar olduğunda bölümlerin gelişi aksayabiliyor..

Bir diğer açıklamada,bölümler elimde taslak halinde mevcut değil,her yeni bölümü 1hafta ara verdiğim vakitlerde yazıyorum ki bu da bilgisayar başında değil bildiğimiz kalem kağıt olarak oluyor.Sonrası tekrar bilgisayar ortamına geçirmekle sonuçlanıyor.Anlayacağınız elimde bölüm varda ben yayınlamıyorum değil,müsaade ettiğiniz müddetçe kafamı toparlayıp yazmaya çalışıyorum fakat bu esnada şevk kıran yorumlar mesajlarda alıyorum..Buna rağmen hiç birinizle ters düşüp saygı çerçevesini aşmadan tepki göstermiyorsam aynı inceliği sizlerden de bekliyorum..

Şimdi bölüm neredeyse 1 aydır gelmiyor diyen okurlara sesleniyorum.Yeni bölümün geçen pazartesi gelmesi gerekiyordu fakat evde olağanüstü hal ilan edilince oturup yazacak alan bulamadım kendime..Bu notu şuan paylaşıyorum fakat bir taraftan da oturmuş onca kalabalığın arasında bir iki satırda olsa bir şeyler yazmaya çalışıyorum..İnsanlık halidir,hayatımı etkileyen bir şeyler oluyordur,yetişmeye çalışıyorumdur..

Sağlık problemlerim yok çok şükür,merak edenler sakinleşebilir.Endişelendirdiğim için çok üzgünüm.. Sadece ufak bir maşallahınızı alırım çünkü hala oldum 😊 1,5 yıl önce de teyze olmuştum..Çok güzel bir duygu inanın..Böyle güzel nedenlerden dolayı olan aksaklıklara gönül konulmaz diye düşünüyorum..

Şimdi yüksek müsaadenizle ben bölümü yazmaya devam edeyim,evdeki kalabalığa karşın bir savaş içersindeyim ve sanırım çıldırmanın da eşiğindeyim..

Verdiğim rahatsızlıktan ötürü ve yeni bölüm heyecanı yaşattığım için gönül koymayacağınızı umuyorum..Döneceğim,beni bekleyin ❤️❤️

ONİKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin