Uzun bir aradan sonra herkese merhaba.. Merak ettiğiniz,sabırsızlıkla beklediğiniz yeni bölüm yayında..Ama ondan önce ufacık bir aydınlatma yapmak istiyorum!
Merak eden,bekleyen,sıkılmadan bunalmadan mesaj atan herkesten önce özür diliyor ardından teşekkür ediyorum..
Bazen hayat istenildiği gibi gitmeyebilir,İNSANIZ neticede! Nedenlerimi,niyelerimi burada madde madde dökemeyeceğim..
Beni bir robot sanıp,yersiz yorumlar veyahut mesajlar atıp isyankar hareketler sergileyen okuyuculara söyleyecek bir şey bulamıyorum! Bir çoğu yeterince HADDİZ olup,saygı çerçevesini aşmayı kendisine görev edinmiş okurtaneleri..
Bu tarz yorum ve mesajları,yaşlarının küçüklüğüne vermek istiyorum,lakin bu defalık!
Okumak istemeyen,beklemekten sıkılan,bölümlerin akışından mutlu olmayan hiç kimsenin yakasına da yapışmıyorum!
Okuyanda okumayanda sağ olsun! Sadece istiyorum ki,paylaşımlar sevgi ve saygı çerçevesinde son bulsun! Fazla bir beklentim yok yani..
İnsanı yazmaya teşvik edende sizlersiniz,yazmak istememesine sebep de!
Bir sonra ki bölümde görüşmek üzere,sevgiyle kalın ❤️
★★★★★★★★★★★★★
Saat sabaha karşı 03:00'ı gösterirken,davetliler henüz gitmiş,herkes yorgunlukla kendisini bir yere atıvermişti.. Varislerde bir sorun yoktu! Ceketler çoktan çıkmış,gömleklerin ilk bir kaç düğmesi açılmış,kol manşetleri dirseklere doğru çoktan sıyrılmıştı..
Oysa ki sıkıntının büyüğü,özenle hazırlanan genç kadınlardaydı..Hareket kabiliyetlerini kısıtlayan elbiseler,ayaklarını rahatsız eden yüksek ölçekler,makyajlar,yapılı saçlar..Pijamalara duyulan özlemle,her biri odalarına çekilip günün yorgunluğunu üzerlerinden atmak istemişti ve varisleri oldukları yerde bırakıp koşar adım odalarına seyretmişlerdi..
★★★★★★★★★★★★★
Görkem dakikalardır elleri arasında duran "Yeni Yıl" hediyesine bakıyordu..Genç kadın için,bu hediye de bir yanlışlık vardı.Yoksa,katiyen mümkün değildi elleri arasındaki hediyenin kendisine ait olması..
Gözlerini bir kaç defa daha kırpıştırıp bir kez daha baktı..Hayır yanılmıyordu..Elleri arasında tuttuğu tamamen gerçekti hemde en ateşlisinden!
Hediye paketini bir tarafa atıp,içinden tamamen gün yüzüne çıkan hediyesine bir kez daha baktı,kırmızının en ateşli tonuna bezenmiş,seksilikte level atlayan iç çamaşırı takımına..
Kaşları yukarı kalkıp,gözleri kocaman açılırken,bir elinde tuttuğu avuç içi büyüklüğündeki alt çamaşıra hayretle baktı.
Kırmızı tülden yapılmış,kenarları dantel işlemeli,küçük bez parçasını evirip çevirip bir sonuca varamayınca,yatağın üzerine gelişi güzel fırlattı.Hemen ardından takımın üst parçasını,iki eliyle tutup yüz hizasına kaldırdı..Alt parçasıyla aynı olan südyeni diğer parçaya oranla daha cafcaflıydı..Südyenin altından kalçalarına doğru inen bir tül parçası vardı ve onunda göğüs hizasındaki fiyonktan sonrası iki yana doğru açılıp göbeği açıkta bırakıyordu..
Sanki daha fazlası mümkünmüş gibi,kaşları hayretle daha bir yukarı kalkınca,elleri ateşe değmiş gibi irkilip,parmak uçlarıyla tuttuğu iç çamaşırını diğerinin yanına,yatağın üzerine,fırlattı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONİKİ
ActionRaconu uzun yıllar önce kesilmiş yedi tepeli Şehr-i İstanbul.. Babalarından miras kalan koltuklarını, kendi oğullarına devredecek olan On iki baba! Erkeklerin tekelinde olan bir düzen.. Ve bu düzene çomak sokan dişli bir kadın! Racon bir kez daha ke...