Sorgu

19.3K 1K 67
                                    

Beklettiğim için üzgünüm, bilenler bir yana bilmeyenler için bir kez daha açıklamak isterim.Yakın bir zamanda arkadaşımı kaybetmiştim bildiğiniz üzere henüz onun şokunu atlatamadan üstüne bir de anneannemi kaybettim..Böyle şeyler genelde üst üstemi gelir yoksa bu da benim kaderim mi bilemedim..2014 yılının uğursuzluğu hiç sekmeden 2015 yılında da devam ediyor hayatımda..Anlayışınız ve destekleriniz için teşekkür ederim, atılan bir çok mesaja yoruma cevap veremedim,kusuruma bakmayın ..


★★★★★★★★★★★★★


-Küfür Ettin ..

Odada ki sessizliği genç adamın mırıltı halindeki sözleri bölerken Asi duyduğunun doğru olup olmadığını anlayabilmek için oturduğu koltuktan kalkıp Ateş Karahanlı'nın yanına gitti.Yüzünü genç adamın yüzüne yaklaştırıp az önce duyduklarının hayal mi yoksa gerçek mi olduğunu anlamaya çalışıyordu.Gördüğü kadarıyla Ateş Karahanlı hala bilinçsiz bir şekilde yatıyordu yerinde.Genç kadın duyduklarını yorgunluğuna verip arkasını dönmüş az önce kalkmış olduğu koltuğa ilerlerken gene o cümleyi duydu.

-Küfür Ettin ..

Son hız genç adama dönen Asi, kaşlarını çatmış ne olduğunu anlamaya uğraşıyordu.Genç adam uyanalı çok olmuştu ama öyle yorgun hissediyordu ki kendini, gözlerini açacak gücü dahi yoktu.Zaten kuruyan boğazıyla konuşmaya çalışması cabasıydı.Asi, Ateş Karahanlı'nın uyanmaya çalıştığını anlar anlamaz yanına koşmuş, hayal mi gerçek mi diye yüzünü genç adama daha bir yaklaştırmıştı.

Genç adam yüzüne çarpan ılık nefesi kendine odak seçmiş, o nefese doğru çekilmişti adeta.Gözleri açılıp da odağını bulduğunda, genç kadının gözlerinde hayat buldu sanki.Kendini toparlar toparlamaz gözleriyle taradı genç kadını.Yaralanmış olma ihtimali bile kanını donduruyordu genç adamın, neyse ki kıyafetlerinde ki kan dışında -ki o kanın kendi kanı olduğunu az çok tahmin edebiliyordu genç adam- yaralı gibi görünmüyordu genç kadın.Ateş Karahanlı gördüklerinden pek hoşlanmadığından kaşlarını çatmış, bakışlarını tekrar genç kadının yeşillerine çevirmişti.

-Seni duydum, küfür ettin ..

Genç kadının endişeli parlayan yeşilleri öfkeden alev almıştı sanki.Sakin olmaya çalışsa da ses tonu aksini haykırıyordu adeta.Ellerini beline koyup kaşlarını çattı, gözlerini genç adamın gözlerinden bir saniye bile ayırmadı..

-Rüya görmüşsün..

-Asiye!

Yaralı haliyle bile yattığı yerden tüm kudretiyle çıkan sesine ve üstüne üstlük "Asiye" demesine birazda olsa ürkmüştü genç kadın.Ürktüğünü belli etmemek için direk savunmaya geçti..

-Pusuya düşürülüyoruz, bana doğrultulan namlunun önüne atlıyorsun, yaralanıyorsun,ben seni dikmek zorunda kalıyorum, onca olayın ortasında sen kalkmış"küfrettin"diye dırdır ediyorsun.Bu mu yani önemli olan küfür etmiş olmam mı ?

-Küfür etmenden hoşlanmıyorum Asiye.Ve evet bu diğerlerinden daha önemli bir konu benim için.Şimdi bana biraz su ver, boğazım acıyor.

Genç kadın şaşkınlıkla gözlerini açmış, ağzı bir şey söyleyecekmiş gibi bir açılıp bir kapanırken,karşısında uzaylı varmış gibi bakıyordu genç adama.Ateş Karahanlı ise genç kadının bu haliyle içten içe eğleniyordu yattığı yerde.Ama genede yüzündeki ciddi ifadeyi koruyarak genç kadını biraz daha şaşırtıp damarına basmaya devam etti.

-Asiye, su dedim.

Genç kadın şaşkınlığını gözlerini kırpıştırarak geçiştirirken kaşları yavaşça çatılmış,suratındaki şaşkınlık yerini saf bir öfkeye bırakmıştı.

ONİKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin