"Ben buradayım sevgili okuyucum, sen neredesin acaba?" - Korkuyu Beklerken
"Nerelerdesin ey sevgili yazar?"
İsyanlarınızı duydum! Duydum duymasına da kulaklarımı kapattım yalan olmasın! Ne kadar da açık sözlüyüm değil mi.. Sorun ama neden bunu yaptın diye?! Sorun sorun..
Çünkü bu bölüm uzun zamandır beklediğimiz bir bölümdü..Bir nevi geçiş,başlangıç bölümü!
Asi'nin varis olduğu ortaya çıkacaktı,bekliyorduk,heyecanlıydık..Bu sebeptendir ki güzel olmalıydı,kafa patlatılmalıydı...Şimdi diyeceksiniz ki bu kadar uzun mu sürdü.. Vallahi aslında o kadar uzun sürmemişti!
Şimdi,bir çoğunuz biliyor ki,ben taslakları bilgisayar ortamında oluşturan bir insan değilim.Önce kalem kağıt kullanacağım ki,ilham gelsin!Sonra bilgisayara geçirip sizlere sunacağım..Bir değişiklik yapayım dedim,hazır böyle aklıma bir şeyler geldi falan,önümde de açık bilgisayar,yazayım bölümü dedim..Sonra ne mi oldu? Çalıştığım word dosyasının içine başka bir dosya kaydoldu! Babama sorsanız o yapmadı ama inanın kendisi yaptı itiraf etmiyor..Tabi hal böyle olunca da benim bütün moral altüst oldu..Onca koşuşturmamın arasında tekrar başa almak zorunda kaldım! Mutlumuyum hayır? Bölümden memnunmuyum çok değil,siz beğendiniz mi? İnşallah !
Bu arada,ciddi bir sağlık problemim var,Mr çektirdim ama tekrar ilaçlı Mr istedi doktor,bu günde 10 tüp kan verdim,sol kolumu hemşireye bıraktım inanacağınız..Bi duanızı alırım,sonuçlarımın iyi çıkması için (:
Her neyse;
Yeni bölüme hazır mıyız ? Heyecanlı mıyız peki? Şahsen ben çok heyecanlıyım bilesiniz..Her bölümde olduğu gibi tabi ki..
Pekiiiii,yorumlar içinde her birinize kucak dolusu sevgiler besliyorum onu ne yapacağız...Büyüyoruz hep beraber ve bu mükemmel..Sizler iyi ki varsınız unutmayın!
O zaman buyrunuz yeni bölüme,bakalım bu bölümde neler oluyor,bizleri neler bekliyor..
★★★★★★★★★★★★★Asi,babasıyla konuştuğundan bu yana gerginlikten ne yediğinden ne içtiğinden ne de ettiği tek kelimeden bir şey anlıyordu.Durduğu yerde kafasında dönen çarkların sesini duyuyordu adeta.Kafasının içinde kırk tilki vardı da kırkının da kuyruğu birbirine değmiyordu..Her şey istediği gibi gitsin istiyordu.
Bu yüzden,babasının yanından ayrıldıktan hemen sonra çiftliğe dönmek yerine,kızlarla enine boyuna konuşabilmek,katılacakları cenaze törenini planlamak istemişti.Çünkü biliyordu ki evde konuşmaları mümkün değildi,kendisi haricinde beş varis daha vardı evde ve henüz onların dahi haberi yoktu kendisinden.Şüphelenseler dahi ihtimal vermeyeceklerini adı gibi biliyordu ve öğrendiklerinde suratlarında oluşacak ifadeyi düşünüp keyifleniyordu..Ama bu keyif bile içindeki panik yüzünden kısa sürüyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONİKİ
AksiRaconu uzun yıllar önce kesilmiş yedi tepeli Şehr-i İstanbul.. Babalarından miras kalan koltuklarını, kendi oğullarına devredecek olan On iki baba! Erkeklerin tekelinde olan bir düzen.. Ve bu düzene çomak sokan dişli bir kadın! Racon bir kez daha ke...