Hayat,kimi zaman acımasız olmuştur bize karşı.Kimi zaman ise nazik.Bazen en iyi arkadaşımız bazen en kötü düşmanımız..
Peki hayat gerçekten neydi ? Sadece seçimlerimiz ve kararlarımız üzerine kurulu zaman dilimi mi ? Bu sona erdiği zaman ne olacaktı ? Ruhumuz sadece bedeni terk edip gidecekmiydi ? Yoksa yeni bir başlangıç mı yapacaktı ?
Bu sorunun cevabını yer yüzünde kimse bilmiyor.Biz öldükten sonra bu cevapta bizimle beraber sırlara karışıp gidecekti..
Herkesin gerçekleştirmek istediği istekleri olmuştur.Önünde ki bir çok seçenek ile beraber.
Bana ise hayat tek bir seçenek ile gelmişti.. Hiçlik.. Önüme sunduğu seçeneklerde sevgiye,aşka,tutkuya yer yoktu.
Sadece yaşamak ve ölmek vardı.. Peki ya kaderime karşı gelirsem ? Bu seçeneklerin hiç birini kabul etmezsem neler olacaktı ?
Ya karanlığa karışarak hiçlikler için de ölmeyi bekleyecektim.Ya da hayatın bana sunduğu bütün işkencelerden sıyrılıp yeniden doğacaktım..Bence bu almaya değer bir riskti..
-BLACK-
Geçmişi,geleceği karanlıklar için de olan genç bir kız.Bütün bunlara karşı kurtarmak istediği bir gelecek.Gerçekleştirmek istediği hayalleri.Karanlık hayatının içine gizlediği sırları,aşkları,tutkuları,sevgileri.. Peki tüm bunlar onun bu karanlıktan sıyrılmasına yardımcı olabilirmiydi ? İnsan gerçekten herşeyi arkasında bırakıp yeni bir hayata başlayabilirmiydi ? Karanlıkta ki bir fısıltı olmaktan vazgeçip sesini herkese duyurabilirmiydi ?
Black,karanlığın içerisinden sıyrılmaya çabalarken bizleri trajedi dolu hayatına ve tutkulu aşklarının içine çekerek,heyecan dolu bir maceraya sürükleyecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Fısıltıları ( GxG)
Adventure'Karanlık,hiç bu kadar tehlikeli bir vücuda bürünmemişti.'