-Part 11-

641 26 8
                                    

Bayan Julia ve Zoe konuşmaya devam ediyordu. Bu sırada Black yüzünü gizlemek ile meşguldu. Olası bir tehdit oluşturuyordu bu durum çünkü. 

 'Demek kız arkadaşın ile tatile geldin. Çok güzel. Senin adına sevindim. Sana minattar kalacağım her zaman. Bir akşam yemeği yemeye ne dersiniz ?'

 Zoe,Black e döndü. Onun tedirgin olduğunun farkına vardı bir an. 

'Bu sırada Bayan Julia,kız arkadaşım,eşim Sara ile tanış.' 

Black,bir anda şaşırmıştı.Tess yerine ilk tanıştığında kullandığı ismi vermişti Bayan Julia ya.Akıllıca bir hamle olmuştu bu.Bayan Julia elini Black e doğru uzattı.. 

'Memnun oldum Bayan Sara.' 

Black de istemsiz bir şekilde elini uzattı.

 'Bende memun oldum Bayan Julia.' 

Ortada esen soğuk rüzgarın farkına varmıştı Zoe,sözü daha fazla uzatmak istemedi. 

'Anlaşıldı o zaman.Sizi daha fazla alıkoymayalım biz.Görüşmek üzre Bayan Julia.'

Hızlı adımlarla dışarıya doğru yürüdüler.Black,hiç konuşmuyordu.Zoe,birşeyler söylüyor ama kafasında geçen tek düşüne bu kadını öldüreceği gerçeğiydi. Zoe nin sesinin yükseldiğini fark etti Black.. 

'Tess ? Beni dinliyor musun sen ?' 

Bir anlık durgunluktan sonra kendine geldi Black. 

'Evet,dinliyorum.Özür dilerim sadece böyle bir kadını nereden tanıyorsun ? Onu düşünüyorum.'

'Ah evet,açıklamayı unuttum.Bayan Julia nin en küçük oğlu çalıştığım klube çok gelir.Bir kaç defa içkiyi fazla kaçırmıştı.Bende arka kapıdan çıkartarak onu evine götürmüştüm.Bu şekilde tanıştık.Ben sadece yapmam gerekeni yaptım.Hepsi bu.'

Tedirgin gözlerle Zoe i dinliyordu Black.Ama hiç bir şey onun bu kadını öldürmesine engel olamazdı.Başladığı işi bitirmek onun göreviydi.

Plaja geldiklerinde etraf çok kalabalıktı.Denizin eşsiz sesi ve dalgaları huzur veriyordu insanlara.Zoe çok mutluydu.Birlikte denizin keyfini çıkartıyorlardı.Zoe,gerçekten iyi bir yüzücüydü.Bazen ona yetişmekte güçlük çekiyordu Black.Yine de eğleniyorlardı.Deniz keyfini bitirip kumların üzerine uzandılar.Zoe,kafasını Black in göğüsünün üzerine koydu,ellerini Black in ellerinine götürdü.Black de karşılıksız kalmadı.Zoe nin ellerini sıkıca tuttu.Hiç ayrılmayacak gibi hissediyorlardı ikiside.Birbirlerine çok bağlılardı.Bu sırada tepelerinde konuşan gençleri fark etti Black.

 'Beni restoranda pataklayan sürtük değil misin sen ?' 

Aniden yerinden doğruldu ikiside.Gerçekten de Black in restoranda patakladığı genç yanı başlarında duruyordu.Hemde yanında iki arkadaşı daha vardı.Tatsızlık çıksın istemiyordu Black.Onlardan nazik bir şekilde kurtulmayı deniyecekti.

'Kim olduğumu bildiğine göre daha fazla yaklaşmayacağınıda iyi biliyorsun değil mi genç adam ?' 

Çoçuk aniden durdu.Sonra gülmeye başladı.

 'O an alkollü olmasam eğer şuan hastanede olan sen olurdun sürtük..' 

Anlaşılan iş büyüyecekti.Black ayağa kalktı. Zoe ondan daha tedirgin olmuştu. Black in kolunu tuttu. 

'Tess,sakın bu salaklara uyma.Tatilimiz berbat olsun istemiyorum.' 

Black de bunu istemiyordu. Çoçuklara döndü tekrar. 

'Bakın, kim ile uğraştığınıza dair hiç bir fikriniz yok. Bence tekrarlamayalım bunu.Bela istemiyoruz.'

 Çoçuklar kavga çıkarmaya kararlı gibiydi. 

Karanlığın Fısıltıları ( GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin