-Part 12-

602 28 7
                                    

Depoda esen ılık rüzgarın sesini Bay Derek in iğrenç kahkahası bozdu.Donmuş bir vaziyette kendisine bakan Carl ve Red e gülüyordu. 

Raymond Reddington 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Raymond Reddington 

Red,tekrar silahını Bay Derek in anlına yasladı.Bu sefer dişlerini sıkmaktan ötürü güçlükle konuşuyordu.

'Adi bir yalancıdan başka bir şey değilsin sen Derek.Böyle yalanlar ile hayatta kalabileceğini sanıyorsan çok yanılıyorsun..'

Derek,hala gülmeye devam ediyordu.Daha sonra ellerini havava kaldırdı..Gülmesi kesildi..

'Beni şimdi öldürebilirsin Red.Çok uzun zamandır bunu bekliyorum.Ama bu sırrı yanımda götürmek istemiyordum.Bu yüzden buraya tek başıma geldim.Beni öldüreceğini biliyordum.Hadi durma,çek tetiği.Hiç birşey bu acı gerçeği değiştirmeyecek..'

Red,anlından süzülen terleri sildi.Tetiği çekmek istiyordu ama Derek in söylediklerinin doğru olup olmadığını merak ediyordu.Onu şimdi öldürmek aptallık olacaktı.Derin bir nefes aldı.Tekrar silahını indirdi..

 'Sana inanıyorum diyelim Derek.Peki bu nasıl mümkün oldu ? Gerçekten de Zoe,Arthur un kızı olsaydı eğer onun bu kadar sefalet çekmesine izin verir miydi..?'

 Derek,tekrar ateşe baktı.Gözleri dolmuştu.Boğazını temizledi.

'Haklısınız Bay Red,izin vermezdi.Eğer hayatta olduğunu bilseydi.Belki de çok geç kalmışısızdır..'

Red,bir kez daha hiç birşey anlamamıştı. 

'Ne demek hayatta olduğunu bilseydi ? Nereye geç kaldık Derek ?'Bay Derek tekrar derin bir nefes aldı.Yüzünü Red e çevirdi.Red,gözlerinden adamın yalan söylemediğini anlamıştı.

'En iyi adamlarımdan biri dün Bay Arthur tarafından kaçırıldı.Şehre döndüğünden beri benim peşimde.Zoe e yaptıklarından sonra onunla bir daha görüşmeye cesaretim yoktu.Fakat o bana ulaşmayı başardı.Son anda kurtuldum..Arkadaşım için aynısnı söyleyemeyeceğim.En kötüsü de ne biliyor msunuz ? Zoe ve Black hakkında her şeyi biliyordu.Eğer arkadaşım konuşursa yaşayacak pek te zamanım kalmadı diye düşünüyorum.Bu yüzden sizinle görüşme karar aldım.' 

Carl ve Red adamı dinliyordu.Sözlerini Red kesti.

 'Zoe e yaptıklarından sonra mı ? Daha açıklayıcı ol.'

Derek in gözleri tekrar dolmuştu.. 

'Sizin ailenizin öldürüldüğü gece o yanan evden küçük bir kız çoçuğu ceseti çıkıp çıkmadığını araştırmamı istemişti.Araştırma sonuçlarını verdiğim zaman bana başka bir emir daha verdi.Son görev olarak.Daha sonra şehirden ayrılacağını söyledi.' 

Red inde boğazı düğümlenmişti.O geceyi ne zaman hatırlasa içinden bir şeyler kopuyordu çünkü..Kısık sesle konuşmaya devam etti Derek.. 

'Son emir olarak bana ailesini ortadan kaldırmak olduğunu söyledi.Çok şaşırmıştım.Ama karşı gelemedim.Evine gittiğim de Zoe o kadar masumdur ki ona kurşun sıkamadım Red.Yapamadım.Annesi Zoe e veda ettikten sonra küçük bir not kağıdı hazırladı ve cebine koydu.Onu oradan çıkardıktan sonra annesini öldürdüm. Sonra da Zoe i çok uzun zaman önce tanıdığım birine emanet olarak bıraktım..Nereden bilebilirdim ki Zoe nin yolu Black ile birleşecek.Önce onu öldürmeye çalışdığınızı düşündüm ama sonra Black onu korudu.Vuruldukları gece oradaydım ben Red.Black onu canı pahasına korudu.Bunun üzerine her şeyden vazgeçtim ve kabuğuma çekildim ama dediğim gibi Arthur beni buldu.Gerçekleri öğrenmesi an meselesi.'

Karanlığın Fısıltıları ( GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin