Jane,Black in odasına ilerlerken hala biraz önce odada olanları düşünüyordu.Aklını kemiren düşünceler Black e yardım etmesine bile engel olabilirdi.Kapıyı hafifiçe araladı.Black i izlemeye başladı.O kadar hevesli görünüyordu ki elinde ki kağıtları karıştırıyor,bir yandan bilgisayarında birşeyler okuyor ve not alıyordu.Derin bir nefes alarak içeriye girdi.
"Geçiktin Jane ? Bir sorun mu var ?"
Tanrım,diye geçirdi içinden Jane,bu kız düşünce okumayı ne zaman öğremişti.Sakinliğini korudu.
"Hayır,ne gibi bir sorun olabilir ki ? Hadi yapalım şu işi."
Birlikte masaya oturdular.Bankaya girmenin en kolay yolunu aramaya başladılar.Black,ayağa kalkmış voltalar atıyordu.Jane ise bilgisayardan bankanın planını ele geçirmek için türlü hillere başvuruyordu.Bir an için Black,masaya doğru eğildi.Bilgisayarından bir şeye bakması gerekiyordu.Saçlarını bir yana topladı.Boynu Jane nin dudak hizasına gelmişti.Aldığı kokuyu içine çekti Jane.Harika kokuyordu.Onu fark etmememi için de dua ediyordu.Ama Black in kokusu onu çoktan ele geçirmişti.Bir an silkelendi.
'Ne yapıyorum ben,kendine gel.'' diye geçirdi içinden.Red in söyledikleri kafasını bulandırmaya yetmişti.Ama olamazdı.Tess benim kardeşimdi ve ona yardım edecekti.
Black in sesi ile uyandı.
"İşte ! Bankanın sahibi bu adam.Belki bize yardımcı olabilir.Güzel bir ücret karşılığında.Ne düşünüyorsun ?"
Jane,kafasını iki yana salladı.
"Hiç sanmıyorum Tess,bu adamın paraya ihtiyacı varmış gibi durmuyor.Baksana ailesi ile nasıl mutlu."
Bir an gözü fotoğraflara gitti Black in.Adamın kucağına aldığı küçük kıza baktı.Onu çok seviyordu.Aklından geçenleri okuyabiliyordu Jane.
"Tanrım,Tess fazla ileri gitmiyor muyuz sence ?"
Sakince gülümsedi Black.
"Bence harika bir fikir gibi geliyor bana." Tekrar sinsice gülümsedi.
"Jane,bu kız o bankaya giriş biletimiz."
Black in gözleri parlamıştı.Neredeyse bütün plan kafasında şekillenmişti.
"Tess,küçük bir çoçuğu kaçırmak ? Bilemiyorum."
"Hadi ama Jane,kıza zarar gelmesine izin vermeyeceğim.Sadece o banka kasasına ulaşana kadar sen ona göz kulak olacaksın."
Jane nin bir kez daha göz bebekleri büyüdü.
"Anlayamadım ? Ben mi göz kulak olacağım ?"
Black,çok heyecanlanmıştı.Ellerini Jane in yanaklarına götürdü ve avuçları arasına aldı.
"Bunu benim için yapabilir misin ?"
Gözlerinde ki ışıltı fark edilmeyecek gibi değildi.Gerçekten her şeyi göze almıştı Black,bunu görebiliyordu.Kabul etmekten ve ona yardım etmekten başka şansı yoktu Jane nin.
"Pekala,diyelim çoçuğu kaçırdık.Nerede saklayacağız ?"
Yüzünde ki gülümseme hala gitmemişti Black in.Doğruldu,cama doğru yürüdü.Dışarıyı seyrederken konuşmaya başladı.
"Sen sadece dediklerimi yap Jane,herşeyi ben halledeceğim."
---------------
Arthur,Paul ile olan konuşmasını bitirdikten sonra içeriye doğru yöneldi.Bu sırada Zoe de dışarı çıkıyordu.Arthur ona gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Fısıltıları ( GxG)
Adventure'Karanlık,hiç bu kadar tehlikeli bir vücuda bürünmemişti.'