Neden ve nasıl olduğunu anlamadan Claire kendini Black'in kollarında bulmuştu.Black,onu sertçe yatağına doğru attı.Bir yandan üzerindekilerden kurtulmaya çalışırken bir yandan da Claire'i öpmeye devam ediyordu.Montunu ve kazağını çıkardıktan sonra Claire'in bacaklarının arasına doğru uzandı.Elleri,Claire'in vücudunda geziyordu.
Claire,bir an Black'in dudaklarından kurtuldu ve konuşmaya başladı.Nefes nefeseydi;
"Amy,biraz yavaş olabilir misin ? Üstelik alkollüsün.Pişman olacağımız bir şey yapmak istemiyorum."
Claire'in boynundan dudaklarını kaldırdı Black ve elleri ile Claire'in çenesini sertçe sıktı.Canının yandığına aldırmadı.Gözlerine bakarak;
"Adımın Tess olduğunu söylediğimi sanıyordum.Üstelik pişmanda değilim.Keyfini çıkartalım."
Lafını bitirdikten sonra dilini Claire'in ağzına kaydırdı.Yıllardır onu istiyormuş gibi öpüşüyordu..
Vücudunu sertçe sıkarken Claire'in kıyafetlerinden de yavaş yavaş kurtuluyordu..Birbirlerini soymaya yardım ediyorlardı..En son Claire'in iç çamaşırına doğru elini attı Black ama Claire onu çıkarmak istemedi.
"Amy ya da Tess..Biraz hızlı ilerlemiyor muyuz ? En azından iç çamaşırlarım kalabilir."
Ama Black,onu duymuyordu.Claire'in üzerine oturdu ve ellerini arkaya doğru götürdü,kendi kopcasını açtı.
Claire,Black'in vücudunu inceledi bir an.Yara izleri olduğunu görebiliyordu..Black,hiç beklemeden Claire'in ellerini alıp göğsülerine götürdü..Ona dokunmak Claire'i tahrik etmişti.Yavaş hareketler ile okşamaya başladı.Black'de her dokunuşta kendinden geçiyordu.Teni bu duyguyu çok özlemişti.Yavaşca doğruldu Claire ve yatakta oturur vaziyette öpüşmeye devam ettiler..Black,fırsattan yararlanıp Claire'in kopcasını tek hamlede çözdü.
İtiraz etmemişti bu sefer.Bedenini sıkıca Black'e bastırmaya devam etti.. Claire'i tekrar yatağa uzatan Black,bacaklarının arasına doğru kaymaya başladı..Ama bu durum Claire'i titretmeye yetti.Aniden doğruldu.
"Tess,bunu yapmaya gerçekten hazır değilim.Ben daha önce hiç böyle birşey yaşamadım."
Black birden durdu,gülmeye başladı..Yarım yamalak konuşabiliyordu.
"Sen yoksa hala bakiremisin ? Buna inanmamı bekleme lütfen."
Claire,kızarmıştı..Bacaklarının arasında duran Black'e bakıyordu.Yanakları pembeleşti.
"Evet,bakireyim.Doğru insanı beklemek utanılacak birşey değil."
Black,tekrar kahkaha attı.
"Doğru insan demek ? Belkide o benimdir ha Claire .."
Bir çırpıda Claire'in iç çamaşırını çıkardı.Claire,karşı koymaya çalışsada başarılı olamamıştı.Ona karşı koymak sandığından daha zordu.
"Tanrım,Amy -Tess adın her neyse lütfen yavaş olur musun ? Canımı yakıyorsun."
Claire'in çığlıklarını önemsemiyordu Black.Dilini,Claire'in kadınlığına sertçe bastırmaya devam etti.
Bir süre sonra acı yerini zevke bırakmıştı.Claire,kendini tamamen Black'e teslim etmiş,eline doldurduğu çarşafı sıkıyordu..Duyduğu çığlıklar Black'i daha da keyfe getirdi..Parmaklarını kullanarak içine girmeyi denedi ama çok zordu.Daha önce kimseyle yatmadığı belliydi Claire'in.Bu hamlesini fark etti Claire ve yerinden doğruldu.
"Tess,hayır bunu yapma lütfen ! Yarın çok pişman olabiliriz."
Black,ona aldırmadı.Sertçe içeri doğru bastırmaya devam etti.Ona sahip olmak istiyordu..Fakat Claire buna izin vermemekte kararlıydı.Aniden kafasını kaldırdı Black ve Claire'in boğazına ellerini doladı,onu yatağa doğru itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Fısıltıları ( GxG)
Adventure'Karanlık,hiç bu kadar tehlikeli bir vücuda bürünmemişti.'