-----------
Black ve Zoe üzerinden şaşkınlığı henüz atamamışlardı.Claire de kendini sakinleştirmeye çalışıyordu.Neden bu kadar kızdığını kendisi de anlamıyordu.Black,ayağa kalktı ve Claire in kolunu hafifce tuttu.
''İstersen biraz konuşalım dışarda,ne dersin ?''
Claire,başıyla onayladı.Birlikte dışarıya çıktılar.Arka caddelerden birine doğru yürüdüler.Sakin bir yer bulmuşlardı..
''Orada neler olduğunu bana açıklayacakmısın Claire ? Beni gerçekten korkuttun çünkü..''
Claire,elleri ile anlını ovuyordu.Sakinleşmeye çalıştığı belliydi.
''Pekala,orada neler olduğunu bilmiyorum Amy.Sadece senin eşcinsel olduğunu bilmiyordum.Bu beni biraz şaşırttı.Ne yapacağımı bilemedim.''
Black,bu sözlerden hiç birşey anlamamıştı.
''Eşcinsel olduğumu düşündüğün için mi bu kadar tepki gösterdin bana ? Ben böyle durumları kabullenemeyeceğini tahmin edememiştim Claire.Çok özür dilerim.Seni Zoe ile tanıştırmam hataydı.''
''Ne ? Kesinlikle hayır.Ben eşcinselliğe karşı biri değilim.Beni tamamen yanlış anladın.Sadece senin öyle olduğunu öğrenince aşırı tepki vermiş olabilirim.Seni çok seviyorum ben.Ne olursan ol bu değişmez..''
Black,Claire in konuşmalarından hiç birşey anlamamaya devam ediyordu.Claire in içinde söylemek istediği başka birşeyin olduğunu hissediyordu ama onu zorlamak istemedi..
''Her neyse.Sorunu hallettiğimize göre yemeğimize geri dönebiliriz öyle değil mi Claire ?''
Claire,önce Black e baktı,sonra da saattini kontrol etti.Anlaşılan oraya dönmeye pek istekli değildi.
''Bu tanışma yemeğini ertelesek olur mu Amy ? Jason ın ödevine yardım etme gerekiyor..''
Black,Claire in yalan söylediği anlamıştı ama onu daha fazla sıkmak istemedi.,
'' Peki,nasıl istersen.Sonra görüşürüz. Ararım seni..''
Claire hiç bir şey demeden gülümsedi ve oradan ayrıldı. Black de cafeye doğru yönelmişti ki kapıda bekleyen bir araç dikkatini çekti. İçeriyi gözetliyordu.Adamları tanımak için biraz dikkatli baktı ama tanıdık gelmiyorlardı. Cep telefonunu çıkardı hemen. Önce arabanın sonra plakanın fotoğrafını çekti, Carl a attı.Çok geçmeden Carl,Black i aradı..
''Bayan Tess ? Bana yolladığınız plaka çalıntı. Bizim adamlarımız değil bunlar. Hemen oradan uzaklaşın. Sizi almaları için birilerini gönderiyorum..''
''Yapamam Carl,Zoe içerde.Bizi arka kapıdan alın. Bu kadar kalabalıkta bize saldıracaklarını düşünmüyorum.''
''Efendim,bu çok tehlikeli ama.''
''Dediğimi yap Carl.''
Carl ın daha fazla konuşmasına izin vermeden telefonu kapattı Black. Yanında silahı bile yoktu. Arabasına ulaşması gerekiyordu.
Cadde boyunca yavaş ilerleyen arabaların arkasına saklanarak ilerledi.Arabasına ulaşmıştı.Sakin bir şekilde içine bindi. Torpidodan silahını ve susturucusunu çıkardı. Aynı sakinlik ile arabasından ayrıldı. İçeriye doğru ilerlerken adamların onu gözleri ile takip ettiklerini fark etti. Kendisi için geldikleri açıkça ortadaydı. İçeriye girdiğinde Zoe i oturmuş kahvesini yudumlarken gördü. Hemen cebinden 20 dolar çıkardı masaya bıraktı. Onu fark eden Zoe ise hemen ayağa fırladı..
''Söyler misin ? Claire ile bu kadar uzun süren konu nedir ? Benimle de paylaşacak mısın ?''
Black,tedirgindi.Zoe nin kolundan çekerek arka kapıya doğru sürükledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Fısıltıları ( GxG)
Adventure'Karanlık,hiç bu kadar tehlikeli bir vücuda bürünmemişti.'