Zoe,başını Black in omuzlarına yasladı.Black ise Zoe nin elini sıkıca tutmuştu.İkisinin de için de yanan bir yangın vardı.Bu duruma artık karşı koyamayacaklarını anlamışlardı.Zoe nin hafızası henüz tam anlamıyla yerine gelmese de Black in dudaklarını öptüğü anda kesinlikle bu kadınla birbirlerine ait olduklarını hissetmişlerdi.Akıllar da bir sürü soru işareti olmasına rağmen sadece bu ana kendilerini bırakmaya karar verdiler.Eve doğru yürürken ikisinin de aklında sadece birbirlerine duydukları aşk ve tutku vardı.İçeriye girdiler.Jane,tezgaha yaslanmış,mutlu gözler ile onları seyrediyordu.
''Nihayet bazı taşlar yerine oturuyor gibi hanımlar ?''
Zoe ve Black gülümseyerek Jane e baktı.
''Taşları bilmiyorum ama birbirimizden asla kopamayacağımızı anladık.'' Dedi gülümseyerek Zoe.
Black, saçlarından öptü Zoe yi.
Tezgaha bıraktığı kahve kupalarını işaret etti Jane.
''Üzeriniz de hiç kuru kıyafet kalmamış. Siz kuru bir şeyler giyin ben de şömineyi yakayım olur mu?''
Black, tuttuğu Zoe nin ellerini dudaklarına götürdü ve öptü.
''Jane haklı Zoe, hemen üstümüzü değiştirelim.'' Dedi.
Zoe de onaylar şekilde kafasını salladı. Ellerini hiç ayırmadan yukarıya, odalarına çıktılar.
İçeri girdiklerin de Black, Zoe ye arkasından sıkıca sarıldı ve saçlarından öpmeye başladı. Kafasını Zoe nin saçlarına gömüştü. Sıkıca sarıldı Zoe ye. Gözlerini sımsıkı kapattı. Gözlerinden süzülen gözyaşlarını engellemeye çalışsan da başarısız olmuştu. Zoe nin saçlarına düşmüştü gözyaşı damlaları.Zoe, ensesin de ıslaklığı fark etmişti. Yağmur tanecikleri değildi bu.Ilık bir gözyaşı olduğunu anlamıştı. Oda ellerini Black in belini saran kollarına sardı. Ne kadar acı çektiğini anlayabiliyordu Zoe.
Kendisi de en az Black kadar acı çekiyordu çünkü. Haftalardır birbirlerinden ayrı birer hayat yaşamışlardı.
Üstelik hepsinden önemlisi ailelerinin yıllardır düşman oldukları gerçeğini görmezden gelemezlerdi.
Ne olursa olsun bu durum ile başa çıkmaları gerekiyordu. Hafifce sırtını Black e döndü Zoe.
Yumuşak yanaklarını avuçladı. Baş parmaklarını ile Black in gözlerinin önüne süzülen gözyaşlarını sildi.
''Neler yaşadığını anlayamam Tess. Ama beni bulmak için asla pes etmediğini biliyorum.''
Gülümsedi Black.
''Beni gerçekten hatırlamaya başlamışsın Zoe.''
''Tam anlamıyla hatırlayama başladım sayılmaz ama içim de bir his diyelim olur mu ? ''
''Sen ne isim koymak istiyorsan sevgilim.'' Dedi Black ve Zoe nin yüzüne düşen ıslak saçlarını kulağının arkasına doğru götürdü.
Gözlerini Black in üzerinde gezdirdi Zoe. Ellerini tişörtüne götürdü.
Zoe nin nazik hareketlerine izin verdi Black.
Zoe,Black in tişörtünü kafasından sıyırdı ve çıkarttı.
Black de Zoe nin üzerindekini çıkarttı.
Gözleri hiç ayrılmıyordu.Zoe nin eli Black in sütyen kopçasına gitti.
İç çamaşırlarından da kurtulmuşlardı.Zoe,Black in vücuduna bakmaya başladı.
Black ise parmaklarını Zoe nin göğüs arasına doğru sürttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Fısıltıları ( GxG)
Pertualangan'Karanlık,hiç bu kadar tehlikeli bir vücuda bürünmemişti.'