-Part 9-

845 30 5
                                    

Gecenin karanlığı tamamen odayı kaplamıştı.Güneşin doğmasına hala vakit vardı ama Black henüz derin uykusuna dalamamıştı.Yanında uyuyan Zoe e baktı.Uykusunun en tatlı yerinde gibiydi.Onu uyandırmak istemedi.Yavaşca yatağından doğruldu.Giyinme odasına girdi.Kapıyı arkadan kilitledi.Bu kadar uzun süre evde oturmamıştı.Artık birşeyler yapmak istiyordu.

Dolabın arkasında ki gizli panoyu açtı.Eline kalemi aldı.Önce kendi ismini,sonra Zoe ve Red in ismini yazdı.Panonun önüne geçerek düşünmeye başladı. 

'Bize saldıranlar her kim ise kesinlikle bunda Zoe nin bir rolü vardı.Ama ne ?'

 diye mırındandı. Uzun süre oradan ayrılmadı. Bağlantı kurmaya çalışıyor ama bir sonuca varamıyordu. Evde oturmaktan sıkılmıştı .Biraz iş yapması gerekiyordu.

En azından eski işine dönebilirdi.Ama Zoe bu kadar yakınındayken bu pek mümkün görünmüyordu.Onu bir şekilde kendi tarafına çekmesi gerekiyordu.Bu hiçte kolay birşey değildi.. Giyinme odasının kapısını araladı.Zoe hala uyuyordu.Cama doğru yaklaştı.Dışarıyı seyretti.Bir an Red i gördü.Carl,elinde ki zarfı ona uzattı.Sonra kısa bir sohbete başladılar.Ne konuştuklarını duyamıyordu.Red i gördüğüne şaşırmamıştı Black.Geceleri hep uyanık olurdu çünkü.Üzerine bir şey aldı.Aşağıya indi.

Bahçeye çıktığında havanın serin olduğunu fark etti.Carl ve Red hala sohbet ediyorlardı.Yanlarına doğru yaklaştı.

'Sanırım bu gece uyukusu gelmeyen bir tek ben değilim.'

 Red,onu görünce şaşırdı.Sonra kollarını Black e doladı.

'Tatlım,senin uyuman gerekiyor.Neden hala uyanıksın ?' 

'Uyku tutmadı dedim ya az önce Red.Carl ın sana verdiği zarf nedir ?'

Red ve Carl önce birbirlerine baktılar.

 'Sana gelmiş.Bu sabah.'.

'İş mi ?'.'

''Sanıyorum öyle.Daha açmadım.' 

Black in gözleri parlamıştı.Ne ile ilgili olursa olsun bir an bile olsa bu evden uzaklaşmak istiyordu. 

'Red,bakabilir miyiz buna ? Lütfen.Daha fazla kilit altında durmak istemiyorum..'.

'Tess,henüz tam anlamıyla iyileşmedin.Bence biraz daha zamana ihtiyacın var..' 

Black,sinirlenmeye başlamıştı.Bunu fark etmek zor değildi..Sesini yükseltti aniden.. 

'Eğer biraz daha bana bu şekilde davranırsanız bu evi terk ederim.Emirler umrumda bile değil.Duydunuz mu ? Şimdi zarfı alabilir miyim ?' 

Kızgın bir şekilde elini Red e doğru uzattı. Aslında Red bunu bekliyordu.Black in isyan etmesini.Sadece isyanın gelişi biraz uzun sürmüştü.Bayan Zoe nin etkisi bunda büyüktü.Red,gülümsedi.

 'Bunu söylemek için biraz geç kaldın Tess.'

 Carl ve Red istemsizce kahkaha attı.

'Her neyse,hadi çalışma odama gidelim.Beraber göz atalım..'

 Black bu tepkiler karşısında şaşırmıştı.Ama mutluda olmuştu.Heyecanla Red in koluna girdi.Çalışma odasına doğru yürüdüler.

Red,elinde ki zarfı açarken Black de onu izliyordu.Önce fotoğrafları çıkardı.Elinde ki kağıtları Black e uzattı.Black,kağıtlara göz gezdirirken Red de fotoğrafları panoya asıyordu.Black,fotoğraflara şöyle bir baktı.

 'Bu seferki hedefimiz bir kadın.Nadir karşılaşıyorum bu durumla.' 

Red kafasını salladı.

 'Evet,bu kadın kimi kızıdırmış ? Bilgi varmı kağıtlarda ?' 

Karanlığın Fısıltıları ( GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin