Bay John şaşkın gözler ile Black ve Zoe e bakıyordu.Black,derin bir nefes aldı..
'Zoe, bu Red in çok eski bir dostu Bay John,Bay John bu da kız arkadaşım Zoe..'
Şaşkınlık içerisinde elini Zoe e uzattı ama Bayan Zoe nin onun elini sıkmaya niyeti yok gibiydi. Bunu fark eden Black, bozağını temizledi.
'Akşam yemeğinde tanışsanız daha uygun olacak sanırım..'
Bay John bir şeyler döndüğünü anlamış gibiydi. Kendine geldi bir an
'Haklısınız Bayan Tess, akşam yemeği güzel bir fikir.'
Bu sırada ineceği kata gelmişti Bay John.
'Siz daha yukarı çıkıyorsunuz sanırım..?'
Bay John un sorusuna Black cevap veremeden Zoe atıldı.
'Evet,Bay John biz balayı suitinde kaldığımız için en üst katta ineceğiz.'
Zoe,Black in koluna iyice sarılmıştı.Bay John bir kez daha şok olmuş gibiydi.
'Balayı Suiti demek ? Tebrik ederim Bayan Tess,anlaşılan konuşacak çok şeyimiz var.'
Black,derin bir nefes aldı.
'Sanırım öyle,yemekte görüşürüz Bay John..'
Asansörün kapısı kapanır kapanmaz Zoe,Black in kolundan ayrıldı.
Hiç birşey demiyordu.Açıklama yapması için Black i bekliyordu sanki.Ama Black,bu konuşmayı asansörde yapmak istemiyordu.
Odaya girdiklerinde Zoe,Black in konuşmasını beklemeden konuşmaya başladı..
'Eski sevgilin ile aynı otelde kalmamız ne büyük tesadüf değil mi ? Ya da tesadüf mü ?'.
'Şuan saçmalıyorsun Zoe,eski sevgilim olduğunuda nereden çıkardın ?'.
'Gerçekten mi ? Bu soruyu soruyor musun bana ?'
İkisi de çok gergindi.Black in aklında başka şeyler varken Zoe i onu kıskanıyordu.
'John sadece Red in eski bir dostu Zoe,lütven bunu tartışma konusu olarak bile görmüyorum..'.
'Söyler misin Tess ? Hangi eski dostlar böyle sıkıca sarılır ve seni gördüğün de gözlerinin içi güler ?'
Black bir an durdu.. Haklı olabilir miydi acaba ?
'Onun ne hissettiği umrumda bile değil.Ben ona karşı hiç birşey hissetmiyorum..'.
'Yattın mı onunla ?'
Black,bu sorular karşısında iyice sinirlenmişti.
'Affedersin ? Anlayamadım ?'.
'Çok basit bir soru sordum Tess,John ile yattın mı ?'.
'Hayır,böyle bir şey olmadı,olmayacak..Lütfen biraz sakin ol ve güzel bir yemek yiyelim..'.'
Peki Bayan Tess,nasıl isterseniz.Duşa girmem gerek,sonra da o büyük yemek için hazırlanırım..' Zoe,banyo kapısını hızla kapattı.Black,başına gelenlere lanet okuyordu.Telafi etmesi gereken bir durumdu ve edecekti.Düşünceler beyinini kemirirken telefonunun titrediğini fark etti. Arıyan Red di.
'Red,hiç iyi bir zaman değil,otelde kimin ile karşılaştığımı tahmin edemezsin..'
Red çok sakin bir şekilde söze girdi.
'Biliyorum Tess,Bay John az önce aradı.'
Bunu duyunca şaşırdı Black,hemen balkona çıktı kapıyı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Fısıltıları ( GxG)
Adventure'Karanlık,hiç bu kadar tehlikeli bir vücuda bürünmemişti.'