-Part 1-

1.6K 42 4
                                    

Soluk,sakin ve sessiz bir gece olacağa benziyordu.Ay ışığı orman yolunu aydınlatmıştı.Kara yolundan neredeyse araba geçmiyor tek bir canlı sesi duyulmuyordu.Dün yağan yağmurun verdiği serinlik ve koku hala etkisini sürdürmekteydi.Gecenin sessizliğini ormanın içerisine doğru gelen siyah bir araba bozdu.Ağaçların içinde kaybolana kadar durmadı.Sonunda uygun bir yer buldu ve arabayı park etti.Bir süre sessizce arabada oturdu.Etrafında kimse olmadığına emin olmak istedi.Yavaşca arabadan indi.Etrafına bir göz gezdirmek için biraz turladı.Cebinden çıkardığı sigarasını yakarken ;

 ''Evet,sanırım burası uygun Bay Jordan'' diye söylendi.Bu sırada arabanın bagajından sesler geliyordu.Sigarasından iki yudum daha alan genç bayan izmariti yere atıp topuğuyla söndürdükten sonra bagaja doğru yöneldi.Sakince bagajı açıp elleri,ayakları ve ağzı bağlı olan orta yaşlı adamı çıkardı.Adam,debeleniyor bu durumdan kurtulmaya çalışıyordu.Kollarından tutarak ağaçlardan birinin altına bıraktı adamı.Ağzını çözdükten sonra karşısına oturdu.Adam yalvarıyordu. 

 ''Bunu yapmak zorunda değilsin Bayan Black,bir orta yolunu bulabiliriz.''

Hafifçe gülümsedi kadın, ''Orta yol ? Üzgünüm ama yüzümü görenlerin hiçbiri ile orta yolu bulamadım ben Bay Jordan.İşlerin bu kadar uzamasını bende istemezdim.Sizi otoparkta öldürmem gerekiyordu.Karın ve çoçukların ortaya çıkmasaydı şuan evimde dinleniyor olabilirdim.''  Bay Jordan kadının yüzüne uzun uzun baktı.  ''Ülkenin en iyi keskin nişancısı ünlü Black bir kadınmış.Şaşırdım doğrusu.Polis de dahil herkes sizi erkek olarak biliyor..''

 Black kaşlarını çattı birden ama adama cevap vermedi.Adam,konuşmaya devam etti. '

'Sizin gibi güzel ve genç bir bayan neden bu işi yapıyor,anlamıyorum.Bu noktaya nasıl geldiniz çok merak ediyorum.''

 Söylediklerinden rahatsız olduğu anlaşılıyordu Black in ama hala cevap vermemekte ısrarlıydı.Cebinden çıkarttığı silahına susturucuyu takarken adam da korku dolu gözlerle onu izliyordu.

''Söylermisiniz Bayan Black ? Beni öldüreceksiniz.Bundan kutuluşum yok.Biraz sohbet etmemiz de bir sakınca görmüyorum.En azından bu işi size kim verdi ? Bunu bilerek ölmek isterim.''

 Black kafasını kaldırdı ve adama baktı.Hafifce gülümsedi ve önüne çömeldi. 

''Aslında ne var biliyor musunuz Bay Jordan,hiç bir kurbanım benimle bu kadar uzun zaman geçirmemişti.Şimdiden kendinizi şanslı sayın.Ayrıca haklısınız.Birazdan ölmüş olacaksın.Bazı cevaplar almayı hak ediyorsun.Sana şu kadarını söylemek isterim.Öncelikle sizi öldürmem için bana kimse ödeme yapmadı.Okul önlerinde sattığın uyuşturucu yüzünden pek çok genç hayatını kaybetti.Benim çok sevdiğim bir arkadaşım senin yüzünden şuan da hastanede.Yani,seni öldürmek benim fikrimdi.Bu işin patronu benim.Şimdi,cevabınızı aldınız sanırım.''

 Bay Jordan hafif bir kahkaha attı. 

''Arkadaş ? Senin arkadaşların mı var Black ? Söylesene,kaç tane insan öldürdüğünü bilseler seninle yine arkadaşlık ederler mi ?'' 

''Sanırım bu konu sizi ilgilendirmiyor Bay Jordan.''

 Sinirle yerden kalktı Black,silahını adamın kafasına uzattı.. 

''Bayan Black,beni öldürürseniz elinize hiç birşey geçmez.Arkadaşınız için çok üzgünüm.Size istediğiniz kadar para verebilirim.Lütven,size yalvarıyorum..'.

''Para mı ? Konu hiç bir zaman para değildi Bay Jordan.Konu artık İNTİKAM.'' . ''

İntikam mı ? Yapmayın ama.Beni öldürseniz bile o uyuşturucu satılmaya devam edecek.Şebekenin kökünü kazımak yıllarınızı alır.Size söz veriyorum bu işi bırakacağım.Ailem ve çoçuklarım var lütfen yalvarıyorum size.'.'

Karanlığın Fısıltıları ( GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin