Yağmur şiddetini artırmıştı.Zoe ve Black birbirlerine sarılırmaya devam ederken elinde şemsiye ile Carl belirdi.Onlara doğru hızlı adımlarla yaklaşıyordu.
''Efendim,yağmur çok hızlı eve gelmenizi istiyor Bay Red.''
Black,Carl a gülümsedi.Sonra da ikisi birlikte şemsiyenin altına girerek eve doğru yürüdüler.İçeri girdiklerinde akşam yemeği için sofra kurulmuştu.Red,Black ve Zoe i görünce ayağa kalktı.
'İkiniz de aklınızı mı kaçırdınız ? Özellikle sen Tess,daha dikişlerin iyileşmedi.Hemen üzerinizi değiştirip sofraya gelin.'
Zoe,hiç bir şey söylemedi.Yukarı çıkmaya başladı.Black,Red e gülümsedi.
'Merak etme Red,daha kötü fırtınalar gördüm.'
Oda Zoe nin arkasından yukarıya çıktı.Odaya girdiğinde Zoe onu bekliyordu.
''Üzerimde hiç kuru kıyafet kalmadı Tess,umarım dolabını kullanmamda bir sakınca yoktur.'' Black,giyinme odasına gitti eline aldığı bir kaç parça kıyafetle Zoe nin yanına döndü.İçinde inanılmaz bir heyecan vardı.
''Benim hayatımın bir parçasısın artık Zoe,her şeyimi seninle paylaşmaya hazırım.''
Zoe,Black e doğru yaklaştı.Kollarını boynuna doladı.Dudaklarına hafif bir öpüçük kondurdu.Black de ona karşılık veriyordu.Yavaşca Zoe nin tişörtünü çıkardı.Boynundan öpmeye başladı.Sonra gözlerine doğru baktı.
''Her ne kadar seninle zaman geçirmeyi çok istesem de aşağıdan bekliyorlar.Güzel bir yemek yiyelim.''
Zoe,birden Black den ayrıldı.
'Ah evet,haklısın.Hemen hazırlanıyorum.Ama senin kıyafetlerinle ne kadar idare ederim bilemiyorum.Bence eve uğramalıyız.'
Zoe,eline kıyafetleri alıp banyoya geçti.Black de kıyafet odasına girdi.Üzerini değiştirmeye başladı.Konuşmaya devam ediyorlardı.
'Evine gitmek biraz tehlikeli olabilir Zoe.Tek başına gitmeyi aklından bile geçireyim deme.'
'Senin vurulduğun yere tek başıma gitmemi zaten isteme benden.Bu yüzden beraber gidelim.'
Black,odadan çıktı.Aynı anda Zoe de banyodan çıktı.
''Beraber mi ? Red in bana izin vereceğini hiç sanmıyorum.'.
'Ben istersem eğer verir.Tabi sen de bir yere kaçmayacağına söz vereceksin.'.
'Bir yere kaçmak mı ?'.
'Evet,özellikle seni kilit altında tutmak bu kadar zorken büyük bir risk alacağım.Umarım beni utandırmazsın.'
Black kafasını yere eğdi.Düşünüyordu.Her ne kadar intikam için sabırsız olsa da Zoe i zor durumda bırakmak istemiyordu.Kafasını kaldırdı.Zoe e gülümsedi.
'Peki,anlaştık o zaman.Sen nasıl istersen.' Zoe,gözlerini devirdi Black e.
'Sana güvenebilir miyim peki ? Söz verir misin bana ?'
Black,Zoe e yaklaştı.Yanaklarını avuçları içerisine aldı..
'Söz veriyorum..'
Sonra anlından öptü.
'Hadi yemeğe inelim.Çok oyalandık.'
Birlikte aşağıya indiler.Servis çoktan başlamıştı.Zoe ve Black in samimiyeti Red inde dikkatini çekmişti.Hoşuna gitmişti bu durum.
Sofraya oturdular.Red,kırmızı şarabından bir yudum aldı.Black e döndü.
'Kendini daha iyi hissetmene sevindim Tess.Bu sırada sana iki tane zarf geldi ama geri çevirdim.Bilgin olsun.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Fısıltıları ( GxG)
Adventure'Karanlık,hiç bu kadar tehlikeli bir vücuda bürünmemişti.'