-Part 4-

729 32 2
                                    

Aradan 1 saat geçmesine rağmen hala evde hareket yoktu.Korumalar yer değiştiriyordu sadece.Üst kat ışığıda sönümştü.Arabayı çalıştırdı Black,sıkılmıştı.Evin önünden yavaşca geçerken arabalarının avluda olduğunu gördü.Buda demek oluyor ki hedefimiz uykuya dalmıştı.Onun için erken bir saatti.Araba ile turlarken nihayet telefonu çalmıştı Black in.

 ''Red,lütfen bir isim ver bana.''

''Bir isim ve adres var elimde ama oraya giderken Bay John da eşlik edecek size.Ona adresi verdim.20 dakika için de güvenli evde buluşun..'' Black,daha isyan edemeden telefon kapanmıştı.Vakit kaybetmeden güvenli eve doğru gaza bastı.İçeri girdiğin de John onu bekliyordu. 

''Adres ve isim John hemen !''

''Üzgünüm Bayan Tess beraber gitmemiz gerek.Yoksa size adresi veremem.''

Bir süre suratı düştü Black in ama Red i tanıyordu.John gelmezse asla o adama ulaşamayacaktı.

''İyi,ama arabayı ben kullanırım.''

 Birlikte arabaya bindiler. 

''Evet,şimdi adresi alabilir miyim ?'' 

''Devam edin efendim,ben size tarif edeceğim.''

 Adam pes etmek bilmiyordu.Red için sadık bir dosttu anlaşılan.

Adrese doğru ilerlerken Londra nın hiç görmediği bir tarafınıda görmüş oluyordu Black.Arka sokaklarda yaşam koşulları pekte güzel görünmeyen bir evin önünde durdular.Bir süre izlemeye başladılar orayı.Çoçukları burada tuttuklarından şüpe yoktu.Black,etrafa göz gezdirmek için aşağıya inmek istedi.

 ''Efendim,bu tehlikeli olabilir.Ben bakarım.'.' 

''John,sadece bir göz gezdirip geleceğim.Sakin ol biraz.''

 Adam istemese de Black arabadan indi.Evin etrafı tamamen çevriliydi.Hiç birşey görünmüyordu.Dolup taşan çöp kutularına yaklaştı.Eldivenlerini takıp karıştırmaya başladı.Buldukları düşünceleriyle uyuyordu.

Çöp kovası daha çok hazır yiycekler,gevrekler,şeker ya da çikolata paketleri ile doluydu.Böyle bir çöpü ancak çoçuklar bu kadar doldururdu.Tekrar arabaya döndü. 

''Çoçuklar burada John.'.'

''Nasıl emin olabiliyorsunuz bu kadar ? Evi daha görmedik.'.'

''Sen bana güven.Mekanımız burası.'.'

''Peki şimdi ne yapacağız ?'.'

''Bekliyeceğiz.'' 

Yaklaşık 20 dakika bekledikten sonra siyah bir minübüs evin önüne yaklaştı.İçinden evsiz bir kadın indi.Yanında da 10-12 yaşlarında iki çoçuk vardı.Etrafı kontrol ettikten sonra kadının üzerini aradı adamlar.Sonra da içeri.Anlaşılan çoçukları satmak için buradaydı.Silahını çıkardı Black,içeriyi basıp hepsini tek tek öldürmek istiyordu.Ama John onu durdurdu. 

''Bayan Tess,ne yapıyorsunuz ?'.'

''Olanları görmedin mi ? Küçük çoçukları satıyorlar.Birinin bunları durdurması gerek.O kişi de ben oluyorum.'.'

''Ama Bayan Tess sizin göreviniz çeteyi çökertmek değil.Şimdi sakin olun,bence plan yapmamız gerek.Şu evsiz kadını görünce aklıma birşey geldi.Arabayı çalışırın Bayan Tess.Gitmemiz gerek.'' 

John haklıydı.Bunu yaparsa hedefini elinden kaçırabilirdi.Arabayı çalıştırdı.Bu sırada Red i arayıp münibüsün plakasını verdi ve olanları anlattı.Red inde aklına John aklına gelen plan gelmişti.Sakince bir yere çekip beklemeye başladılar. 

Karanlığın Fısıltıları ( GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin