Red aniden doktoru gömleğinden kavradı.
''Sen ne dediğinin farkın damısın ? Ne demek bebeği kurtaramadık. Tess hamile miydi ?''
Carl,onu sakinleştirmek için aralarına girdi ama Red hala sakinleşmiyordu.
''Bay Red, lütfen sakin olun. Bayan Tess in kanamasını görene kadar bende bilmiyordum hamile olduğunu. Anladığım da bebeği kurtarmaya çalıştım fakat narkoz vermiştik. Sağlıklı doğmasına imkan yoktu.''
Red hala sinirini alamıyordu.Carl a döndü.
''Sen biliyor muydun ?'.'
''Hayır efendim inanın ki sizin gibi bende çok şaşırdım.''
Tekrar doktora döndü Red
'Ne zaman olmuş peki ?'.'
''Tam olarak bilmiyorum ama tahminime göre üç haftalıktı.''
Red kafasını önüne eğdi.Kendi kendine konuşuyordu.
' 'Üç haftalık demek.Tess Londra görevine gitmeden önce.''
Carl a döndü.
''O adamın kim olduğunu bilmek istiyorum Carl.Bu iş benim için sen ilgilen lütven.Doktor ? Ne zaman görebilirim onu ?'.'
''Şimdi görebilirsiniz ama hala baygın.''
Red,başka birşey demeden içeri girdi.Onu gördüğün de içi biraz rahatlasa da aklı hala bebekteydi.Yanında ki sandelyeye oturdu.Nasıl yapardı bunu Tess ? Bu kadar dikkatsiz olaması canını sıkıyordu.İlişkilerine asla karışmazdı Red ama bebek olayı sınırı aştığının göstergesiydi.Onun baygın halini izliyordu..Bir an yüzünce bir gülücük oluştu.Ayağa kalktı.Saçlarını okşadı.Acaba Tess e benzermiydi doğsa diye düşündü.. Bu hayali kısa sürdü.Gözlerinden süzülen tek bir damla göz yaşını sildi.Böyle birşey olamazdı.Tess in çoçuğu olamazdı.Eğer olursa onun hayatıda annesinden farklı olmazdı çünkü.En iyisi onu bu durumdan uzaklaştıracak tek kişi ile bir araya getirmekti.Dışarı çıktı.Kapının önünde duran Carl a döndü.
''Hemen Bayan Zoe nin evine git.Annesinin güvenliğini sağla.Sanırım Bayan Zoe e çok ihtiyacımız olacak Carl,bize güvenmeli.''
Carl, başıyla selam verdi. Sonra da evden ayrıldı.
Red,tekrar doktorun yanına gitti.Oda evden çıkmak için hazırlanıyordu.
''Bay Red ? Asistanıma neler yapılması gerektiğini anlatım.Bir sorun mu var ?'.'
''Hayır doktor,ben biraz önce için üzgün olduğumu söylemek istedim.Benim için beklenmedik bir haberdi.Bu bizim aramızda kalabilirmi ? Yani Tess e durumu ben kendim söylemek isterim.'.'
''Nasıl isterseniz Bay Red,bence de onunla konuşmalısınız. Çünkü Bayan Tess daha önce de düşük yaşamış. Bu durum onun için tehlikeli bir hal alabilir.''
Red biraz kez daha şaşırmıştı.
''Ne demek daha önce de düşük yaşamış. Şaka mı yapıyorsunuz ?'.'
''Ben özür dilerim biliyorsunuz sandım..'.'
''Tamam doktor, isterseniz artık evinize gidin. Sabah görüşmek üzere.''
Doktor dışarı çıktığında Red hala düşünüyordu.
Tess bunu nasıl gizlemeyi başarmıştı. Neden herkesin onunla bir araya gelmek istemesini daha iyi anlıyordu artık.O kadar zekiydi ki kendi öz büyükbabasını bile kandırabiliyordu. Tıpkı kendisinin de herkesi kandırdığı gibi.. Biraz sakinleştikten sonra eve çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Fısıltıları ( GxG)
Adventure'Karanlık,hiç bu kadar tehlikeli bir vücuda bürünmemişti.'