-Part 5-

708 29 1
                                    

Neredeyse iki hafta olmuştu Black odasına kapanalı. Yemek yemiyor. Konuşmuyor.Hatta evden bile çıkmıyordu. Gelen bir işi geri çevirmişti. Red,onun için edişeleniyordu. Hiç böyle görmemişti onu. Konuşmaya çalışsada Black ona karşılık vermiyordu. Neler olmuştu bu kıza böyle ? Şansını tekrar denemek için elinde tepsiyle tekrar Black in odasına çıktı. En azından birş eyler yemesi için onu ikna etmeye çalışcaktı. Odaya girdiğin de Black öylece uzanmış tavanı seyrediyordu.

''Red, elinde her ne varsa yemeyeceğim. İştahım yok.''

Red, elinde ki tepsiyi masaya bıraktı.Black in yatağına oturdu.

''Tess ? Hala konuşmamakta kararlısın.En azından doktor çağırmama izin ver.Neredeyse hiç yemek yemiyorsun.Yatağından kalkmıyorsun.Konuşmuyorsun.Tek yediğin büyük kova dondurmalar ve bolca çikolata.Sanki 10 yaşında ki haline geri dönmüş gibisin.''

Black,masum gözlerle onu dinliyordu.Red,Black e yaklaştı.Saçlarıdan öptü,kendine doğru bastırdı sonra.

''Seni kaybedersem eğer herşeyi kaybederim Tess.Hayatta kalan tek varlığım sensin.Bencillik bu biliyorum ama benim için kendine dikkat etsen..Sana yalvarmamı bekliyorsan eğer bunu da yapabilirim.''

Black,birden doğruldu.Red e baktı.

''Umarım sevdiğim yemeklerden vardır.''

Birbirlerine gülümsediler. Red,hemen tepsiyi Black e verdi.Büyük bir iştahla yemeye başladı oda.Red,çok mutlu olmuştu.Buda bir başlangıçtır diye geçirdi içinden.

Yemeğini bitiren Black,Red e baktı.

''Bana ne oldu bilmiyorum Red ama düzelmem gerek.Haklısın.Şu geri çevirdiğim iş.Ona benim için bir göz atabilir misin ?' Bunu duyduğuna çok mutlu olmuştu Red.Hemen ayağa kalktı.

''Sen nasıl istersen Tess.Hemen kalk güzel bir banyo yap.Çalışma odamda görüşürüz.''

Kapıdan çıkarken birbirine gülümsediler.Black,yatağından doğruldu.

Doğru bir karar almıştı.Her ne kadar yataktan kalkmak istemesede normal hayatını özlemişti.Duşa girmeden önce telefonuna baktı.Claire e çok hasta olduğunu söylemişti.Bir kaç defa aramıştı ama cevap vermemişti.Öğle yemeği sözünü bugün tutabilmek için bir şans isteyecekti.Ama önce işe geri dönmesi gerekti.Duştan çıktı.Üstüne ince gri bir kazak geçirdi.Saçları tamamen dağılmıştı.Hafifçe karıştırdı.Hiç makyaj yoktu yüzünde.Çok solgun gözüküyordu.Tekrar derin bir nefes aldı. Red in çalışma odasına indi.

 Red in çalışma odasına indi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tess Reddington

Red,elinde ki kağıtlarla onu bekliyordu.

''Red ? Bu kadar çabuk işi geri aldığına inanamıyorum.'.'

''İşi geri çevirmedim.Geri dönme ihtimaline karşı.Sadece biraz zamana ihtiyacın olduğunu bildirdim.'.'

''Seni gerçekten çok seviyorum.Hadi biraz hedefden söz edelim.''

Karanlığın Fısıltıları ( GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin