𝐑𝐔𝐍𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐎𝐍 𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘.
𝐏𝐀𝐆𝐄 𝐓𝐖𝐄𝐍𝐓𝐘-𝐒𝐄𝐕𝐄𝐍.
↞ 𝐉𝐀𝐃𝐄↠Το επόμενο πρωί όλα είχαν τελειώσει. Είχα σχεδόν ξεχάσει τι συνέβη, το πως βρέθηκα εκεί που βρέθηκα, τα λόγια που είχαν ειπωθεί, και το πως επέτρεψα στον εαυτό μου να ξεφύγει τόσο πολύ. Ήταν όλα ένα κομμάτι του παρελθόντος. Παρελθόν το πόσο άσχημα μέθυσα με αποτέλεσμα να γελοιοποιηθώ για δεύτερη συνεχόμενη φορά μπροστά σε όλο το σχολείο, και το χειρότερο απ'όλα, ο απαίσιος τρόπος με τον οποίο ο River έμαθε για τη βουλιμία και τον αυτοτραυματισμό μου. Το ήξερα ότι το πάρτυ δεν θα οδηγούσε σε κάτι καλό. Έπρεπε να σταθώ στο ύψος μου και να αρνηθώ κατηγορηματικά να πάω παρά τις πιέσεις της Kat και της Winona. Το μόνο που με παρηγορούσε ήταν το ότι ακολουθούσαν διακοπές δύο εβδομάδων, οπότε ευελπιστούσα να είχαν ξεχαστεί τα πάντα την επόμενη φορά που θα πήγαινα σχολείο.
Άνοιξα με δυσκολία τα μάτια μου, και προσπάθησα να επεξεργαστώ το περιβάλλον γύρω μου. Αντί το πρώτο πράγμα που θα έβλεπα θα ήταν το γραφείο και στα αριστερά η τεράστια βιβλιοθήκη μου, αντίκρισα μία μεγάλη ντουλάπα και έναν τοίχο γεμάτο αφίσες από ροκ συγκροτήματα. Προσπάθησα να τεντωθώ όμως κάθε εκατοστό του κορμιού μου πονούσε και ένας δυνατός πονοκέφαλος με εμπόδιζε από το να κάνω την οποιαδήποτε κίνηση. Ξεφύσηξα από την ενόχληση και έκλεισα σφιχτά τα μάτια μου.
Δάγκωσα το κάτω χείλος μου και έβαλα όλη μου τη δύναμη για να σηκωθώ, ωστόσο μου κόπηκε η φόρα όταν είδα τον River να εισέρχεται στο δωμάτιο. Έναν River γυμνό από τη μέση και πάνω, με μια πετσέτα να κρέμεται χαμηλά στους γοφούς τους και τα βρεγμένα μαλλιά του να πέφτουν με έναν άκρως ελκυστικό τρόπο στον λαιμό του. Δεν είχε καταλάβει ότι είχα ξυπνήσει, και στάθηκε ανίδεος μπροστά από την ανοιχτή ντουλάπα του για να επιλέξει τα ρούχα που θα φορούσε. Αμέσως γύρισα από την άλλη πλευρά και κάλυψα το κεφάλι μου με το ζεστό πάπλωμα για να μην δω κάτι που δεν έπρεπε, και προσποιήθηκα ότι κοιμόμουν ακόμη.
Ξαφνικά, άρχισα να ανακτώ τη μνήμη μου και θυμήθηκα με ακρίβεια όλα τα γεγονότα της προηγούμενης ημέρας. Είπαμε ψέματα στη μητέρα μου ότι θα κοιμόμασταν στο σπίτι του Steven, ενώ στην πραγματικότητα το ζευγάρι ήταν απασχολημένο στο πάρτυ κι εγώ με τον River γυρίσαμε κρυφά στο σπίτι του που απ'ότι έμαθα έμενε προσωρινά μόνος του γιατί οι δικοί του είχαν πάει στο Manhattan για δουλειές. Μετά με ανάγκασε να φάω από το κινέζικο γεύμα που παρήγγειλε και σπαταλήσαμε μία ώρα με εκείνον να προσπαθεί να με ταΐσει κι εμένα να αρνούμαι να βάλω οτιδήποτε στο στόμα μου. Έπειτα έκανα μπάνιο στην τεράστια μπανιέρα τους, όμως το ξόδεψα δακρύζοντας ενώ εκείνος στέκονταν πίσω από την κλειστή πόρτα για να σιγουρευτεί ότι ήμουν καλά. Τέλος, κοιμηθήκαμε μαζί στο κρεβάτι του και μόνο στη σκέψη ανατρίχιαζα ολόκληρη. Είχα κοιμηθεί για δεύτερη φορά δίπλα του και δεν μπορούσα να το πιστέψω.
YOU ARE READING
Running On Empty
Teen Fiction𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠. Σε αγαπώ. Σε αγαπώ τόσο πολύ, σε σημείο που νομίζω ότι αυτή μου η αγάπη καταλήγει σε μίσος. Αγάπησα όλες αυτές τις ατέλ...