𝟎𝟗.

631 19 296
                                    

𝐑𝐔𝐍𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐎𝐍 𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘.
𝐏𝐀𝐆𝐄 𝐍𝐈𝐍𝐄.
↞ 𝐉𝐀𝐃𝐄↠

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου, 1987.

«Μου κάνεις πλάκα, έτσι;»η Kristen πνίγηκε καθώς έτρωγε μια πατάτα και κούνησα το κεφάλι μου αρνητικά, δίχως να μπορώ να συγκρατήσω το χαζό χαμόγελο που σχηματίζονταν στα χείλη μου όποτε μιλούσα γι'αυτόν.

«Καθόλου όμως!»στερέωσα το βάρος μου στα χέρια μου, ενώ ύστερα ρούφηξα λίγο από το χάρτινο ποτήρι με κόκα κόλα.

Ναι, επέστρεψα στην δουλειά μου μετά από σχεδόν μία εβδομάδα άδεια από την Kristen και η διάθεσή μου ανέβηκε αρκετά. Το αγαπούσα το μέρος, αγαπούσα αυτό που έκανα, και φυσικά, αγαπούσα την Kristen. Τη θεωρούσα φίλη μου, παρόλο που δεν είχαμε ίδια ηλικία και συναντιόμασταν μόνο στο πλαίσιο της δουλειάς.

Όταν σταμάτησα να εργάζομαι στον Greene, ήμουν φοβισμένη και απογοητευμένη. Εξαιτίας του, συνειδητοποίησα ότι υπάρχει πολλή κακιά και εκμετάλλευση στον κόσμο μας. Θεωρούσα πλέον δεδομένο ότι όλοι οι άνθρωποι ήθελαν να με βλάψουν. Μέχρι που με προσέλαβε η Kristen, και κατάλαβα πως δεν ήταν όλοι οι άνθρωποι ίδιοι. Στο πλευρό της απέκτησα γνωριμίες με ανθρώπους και συγκροτήματα που πάντα θα αποτελούν κομμάτι από την καρδιά μου, ξεχνιόμουν ενώ έκανα κάτι παραγωγικό, και φυσικά, είχα τη δυνατότητα να ανοιχτώ σε κάποιον και να εκφράσω τα συναισθήματά μου πέρα από το να τα γράφω στο πολυαγαπημένο μου μπλοκάκι.

Ήταν τόσο καλός άνθρωπος. Πάντα έπραττε δίχως να περιμένει ανταπόκριση. Απλώς μιλούσε, ζούσε, κι απολάμβανε τα μικρά πράγματα με τον τρόπο που εκείνη ήθελε. Δεν νομίζω να ξεχάσω ποτέ το πως μου φέρονταν όποτε ήμουν πεσμένη. Αφού της περιέγραψα τι έγινε στο σχολείο και τους τσακωμούς με την μάνα μου και την Kat, με παρακαλούσε επί δέκα λεπτά να καθίσω μετά το κλείσιμο για να παραγγείλουμε μπέργκερ και να κάνουμε κουτσομπολιό για τον River. Αφού ειδοποίησα τη μάνα μου κλείσαμε το κατάστημα, παραγγείλαμε από το Dick's διάφορα ανθυγιεινά και φάγαμε στην αποθήκη ενώ η Kristen είχε βάλει στο πικάπ τον αγαπημένο μου δίσκο των Metallica, που δεν ήταν άλλος από τον Kill 'Em All.

«Το παιδί πρέπει να είναι εντελώς κολλημένο. Σου λέω, μπήκε μέσα σαν κυνηγημένος και σε έψαχνε. Του εξήγησα τι συνέβη κι έγινε άσπρος σαν πανί. Πριν προλάβω καν να απαντήσω βγήκε τρέχοντας.»σήκωσε τα χέρια της στον αέρα και ξεκίνησε να γελάει δυνατά.

Running On EmptyWhere stories live. Discover now