Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Özellikle Yorum lütfen~✨
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️"Şimdi bariyeri kaldıracağız." Mina'nın konuşmasını duyan Omegalar doğal olarak rahatsız olmuşlardı.Onlar fermonlardan daha kolay etkilendikleri için şuan da rahatsız olmaları gayet normaldi.
Yine de çoğunluğu mutlu olmuştu.Hepsi bir Alfa'dan ilgi almanın güzel olacağını düşünüyorlardı ama aynı zaman da kötü olacağını düşünüyorlardı.
"Hocam ne dediğinizin farkında mısınız?" Jisung sinirli bir şekilde görüşünü söylemişti.
"Biliyorum Jisung ama maalesef artık birbirinize alışmalısınız bende bu Alfa bozuntusuna katlanmak istemiyorum ama işte kurul toplantısında buna karar verildi."
"SENİ DUYABİLİYORUM CHAE!"
"BANA BİR DAHA ÖYLE SESLENME."
"NİYE AKLINA ESKİLER Mİ GELİYOR?" Mina sonunda içindekileri söylemişti fakat arkalarında ise şaşkın alfa ve omegalar bırakmışlardı.
Chaeyoung susmayı tercih etmişti.
İkisi de sakinleştiklerinde Mina ve Chaeyoung yavaşça önce bariyeri şeffaflaştırmıştı.Omega ve Alfalar ise merak içinde karşılarında ki kişilere bakıyorlardı.
"Oha,çok iyiler!" "Çok yakışıklılar" "Çok güzel değiller mi?"
Bu cümleler hava da uçuşmaya başlamıştı.Tabi Alfa ve Omegalar da ki arka dörtlü ise anlık göz göze gelmişlerdi.Omegalarımızı yetiştiren kişi Chae müdüreydi çünkü onların özel olduğunu düşünmüş ve onlara özel ilgi ile bakıyordu.Chae de onları Alfaları takmamalarını onların gereksiz olduğunu,aşkın aptallık olduğunu güçlerine yönelmelerini öğretmişti.
Jisung ve Minho göz göze gelmiş ancak ikisi de birbirine iğrenerek bakıyordu.Jisung elini hafifçe sallamış ve ağzı ile "Ne bakıyorsun?" diyerek kızmıştı.Minho ise ters birşeyler geveleyip önüne dönmüştü.
Chan gördüğü omegalar ile selamlaşmış,ardından arka dörtlüye resmi olmayan bir şekilde selam vermişti.Onlar da ona aynı şekilde selam vermişti.
Chan onları müdüre'nin odasında beklerken görmüş ve hafif sohbet etme şansı bulmuştu,her gittiklerinde de konuşmuşlardı fakat hiçbirinde Chan diğerlerine göre uzun boylu siyah saçlı çocuğu görmemişti.
O ise ona garip bakışlar atıyordu.
"Bu kim? Alfa biriyle mi konuştunuz siz?"
"Ya hayır bebeğim öyle değil,Channie hyung bu belgeleri getirip götüren parfümü güzel olan alfa." Jisung açıklamıştı.
"Parfüm?" Bu sefer Üçü de Jisung'a bakmıştı.
"Ya şu dedikodular var ya ondan dedim belki duymuşsunuzdur diye? Gelip giderken hafif de olsa kokusunu bırakıyormuş ben çok hissetmedim,hatta hiç hissetmedim öyle."
"Evet bende hissetmedim." Felix de onaylamıştı.
"Alfa fermonlarının yüksek olduğunu bu yüzden istemeden olduğunu söylemişti ama bende hissetmemiştim." Jeongin de onayladığı zaman Seungmin tatmin olmuş bir şekilde tekrar yan tarafını dönünce karşı tarafında onlara baktığını farketmişti.
Felix ona bakan kas kütlesi alfa ile hafif sinirlenmiş ve o da Jisung gibi elini aynı şekilde sallamıştı.
"Hani omegalar kırılgan falan oluyordu?" Changbin diğerlerine dönerek konuşmuştu.Şuan da aralarında konuştukları için karşı tarafa ses gidemezdi.
"Cidden,şu tilki mi kurt mu bunun ne işi var? Hiç mi Alfaları merak etmiyor?" Hyunjin Jeongin'e bakıyordu Jeongin ise umursamaz bir şekilde elleri cebinde içeri girmeyi bekliyordu.
"Tamam artık bariyeri tamamen kaldırma vakti."
Bariyerin kalkması ile fermonlar buluşmuştu.Omegalar da Alfalar da anlık gelen fermon kokuları ile öksürmüşlerdi.Alışmaları uzun zaman alacaktı.
"Tamam şimdi beni dinleyin." Mina dominant sesi ile konuşmaya başlamıştı.
"Omegaları rahatsız etmek yok,fermonlarınıza sahip çıkın nasıl yapacağınızı öğrettik zaten.Genel olarak kuralları biliyorsunuz.Güçlerinizi kullanmak yasak.Bang Chan,Lee Minho,Seo Changbin ve Hwang Hyunjin benimle gelin."
"Sizde aynı şekilde Alfaları rahatsız etmek yok,zaten hayatınız da alfa olsa ne olmasa ne,biliyorsunuz."
"CHAEYOUNG!"
"Neyse bebeklerim ben size güveniyorum,Kim Seungmin,Han Jisung,Lee Felix ve Yang Jeongin siz de benimle gelin."
"Bebeklerim mi?" Hyunjin dalga geçercesine gülmüştü.
"Evet bebeklerim dedi sanane?" Jeongin ise karşılık olarak sinirli bir şekilde ona bakmaya başlamıştı.
Mina ise tartışacaklarını çözmüş ve hemen araya girmişti.
"Adını söylediklerim niye peşimden gelmiyor acaba?"
Alfa ve Omegalar sınıflarına girmiş,adı okunan omegalar Chaeyoung'un arkasından odasına,Alfalar da Mina'nın arkasından odaya girmişlerdi.Klasik güçleri için olan çalışma planları olduğunu sanıyorlardı.Ama öyle değildi.
Chae en icon karakter olabilir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfiction{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...