Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️Geçiş bölümü tarzında bir şey olabilir.
+50 oy,+50 yorum ✨
"Evet,hepimiz burda kalacağız." Felix Chaeyoung müdüre'ye haber vermişti.
"Jeongin'e dikkat edin,kendinize de tabi."
Sonunda kafa dinleyecekleri bir ortam oluşmuştu.Dördü de birbirleriyle konuşmayı özlemişti.Normal de konuşmaya ihtiyaçları
olduğu zaman pijama partisi yapar içlerini dökerlerdi,bu genelde hafif içkili olurdu.Amaç aslında eğlenmekti ama bu sayede birbirlerine açılır,dert dinlerlerdi.
"Ben diyorum ki,madem 1 hafta beraberiz, bugün arınma gecesi yapsak..." Jeongin isteğini belli etmiş,büyüklerine şirinlik yapmıştı.
Üçü birbirine bakmış ardından onaylamıştı.
"Felix sen oda servisini arayıp bir kaç bira ve tekila ister misin?"
"Tamamdır bende."
"Hem iyi oldu bu, kafamızı dinlememiz lazımdı." Jisung da dolmuştu,her ne kadar belli etmese de Minho'nun berbat davranışları onu delirtmeye başlamıştı.
Birbirlerine bakıp gülmüşlerdi,Felix siparişi verdikten 15 dakika sonra gelmiş ve hastane masasını hazırlamışlardı.
"Telefonlarımızı kapatalım."
"Neden?" Jisung soran gözlerle ona dönmüştü.
"Biraz sert geçecek bir pijama partisi olacak ve ben o Changbin itini arayıp ağlamak istemiyorum." Yapay bir gülümseme sunmuş ve gözlerini devirmişti.Onun bu tatlı hareketine gülmüşlerdi.Haklıydı da artık hepsinin aramaktan korktuğu kişiler vardı hatta hepsinde arayıp sövecek potansiyel vardı,özellikle şuan da Felixte...
"Tamam ama birimizin açık dursun sonuçta ulaşmak isteyebilir Chae Müdüre."
Jisung telefonunu kapatmamış ve kendilerinden en uzağa koymuştu.Bulundukları hastane hem özeldi hem de çok fazla kişi yoktu bu yüzden rahatlardı.
Hepsi konuşarak içmeye başlamışlardı.Bir düşünmek istemedikleri çok belliydi.Şuan da herhangi bir konuşma geçmiyordu fakat sarhoş olmaya başladıklarında başlayacaktı.
"Biliyor musunuz? Bu Changbin iti bana neler yaptı? it demek az kalır tabi hayvan öküz,domuz,tavşan,yakışıklı pislik." Bunları tabi ki de bağırarak söylüyordu Jeongin eli ile Felix'in ağzını kapatmış fakat Felix sövmeye devam ediyordu.
"Hoyvon domok hoyvonloro hokor- coksono elono heh şöyle rahat söveyim." Bir bardak daha tekila ile shot atmış ardından konuşmaya devam etmişti.
"Bana ne yaptu biliyor musunuz?"
"Hayır Felix bilmiyoruz."
"Bana çok güzelsin dedi,yalan söylüyor yalancı,bir de benimle birlikte yemek düzenimi oturtmaya çalışıyor,bana ilgili davranıyor ama sonra bi bakıyorum soğuk yapıyor deli mi bu?"
"Changbin'i bilmem ama Chan gerçek bir omega düşürücü,bıktım bundan.Seviyorsan gel seviyorum de! Neden beni oyalıyor! Ayrıca başarmam gereken daha fazla şey var,aşık olamam ben."
Seungmin de bir shot daha atmış ve bardağı hızlıca masaya bırakmıştı.
"Changbin'i arayıp söveceğim,benim gibi güzel bir omegayı nasıl üzermiş göstereceğim ona şerefsiz."
"Felix Hyung yeter sövme artık bende Hyunjin'e mi söveyim?"
"Hey! Sen niye sövecekmişsin? Çocuk naptı sana,asıl sen ona yaptın manyak." Felix gülerek söylemiş ve anlaşılan arama mevzusunu çoktan unutmuştu.Sarhoş Felix çekilmezdi.
Bu sefer de Jeongin hem ağlayıp hem gülmeye başlamıştı."Cidden ben bu çocuğun yüzüne nasıl bakacağım? içimden hem of banane demek istiyorum hem de suçluluk duygusu var." Jeongin de bir shot atmış ve gülmeye devam etmişti.
"Hyunjin senden hoşlanıyor." Seungmin gözlemleri ile neyin ne olduğunu anlamıştı.
"ya da beni kullanmak istiyor.Hyung bilmiyorum ama tek bildiğim bir alfa ile asla olmak istemediğim."
"Neden? Evet haklısınız,hayatımız boyunca hiçbir Alfaya ihtiyacımız yok fakat bazen boş gurur can yakar.Bunu unutmayın." Felix Changbin'e karşı tüm ön yargılarını kırmıştı fakat Changbin şuan da ters yaparak tekrar o gurur duvarını örüyordu.
"Minho beni sinir ediyor!" Sessiz olan Jisung sonunda konuşmuştu.
"Bakın ondan gerçekten hoşlanmıyorum.Beni sürekli aşağılaması beni sinir ediyor.Lee Şerefsiz Minho." Bir süre beklemiş bir shot daha atıp devam etmişti.
"Yok ben dayanamayacığım." Telefonunu çıkartmış ve Minho'yu aramıştı.Ne kadar durdurmaya çalışsalar da onlar da sarhoşlardı ve bu sefer gerçekten kötüydü...
Evet saaat gece 02.43'tü ve alfaların hepsi beraber kalıyorlardı,Changbin de eve gitmemiş yurtta kalmıştı.
Telefonun çalması ile Minho hafif uykuya dalmak istese de yok olmuştu.Arayanın kim olduğuna bakmadan açmıştı.İçinden sövse de dışarı vurmamıştı.
Jisung,Minho'nun uykulu sesi ile önce duraksamış sonra devam etmişti.
"ŞEREFSİZ MİNHO,SENDEN NEFRET EDİYORUM,SÜREKLİ BENİ AŞAĞILAMANDAN NEFRET EDİYORUM,BANA BAKMANDAN NEFRET EDİYORUM,VÜCUDÜMA LAF ETMENDEN NEFRET EDİYORUM,ASLANIM BİR KERE FİZİK DEMEK BEN DEMEK."
"Jisung sen sarhoş musun? Bunlar ayık kafa ile söylenmez çünkü."
"SEN BİR DE BANA KAMERA MI TAKTIN? HEM AYRICA İNCE BİR BELE SAHİBİM SENİN ASLA SAHİP OLAMAYACAĞIN."
Telefonun arkasından Jisung'u durdurmaya çalışsalar da imkansızdı.O kadar gürültüye diğer Alfalar da uyanmıştı.Chan ne oluyor diye sorar gibi yapmış gülmesini durduramayan Minho eliyle sus işareti yapmıştı.
"Nereden biliyorsun Jisung asla sahip olamayacığımı? Ellerim o bele sarılırsa benimdir."
"Siktir git,Minhoe." Jisung ardından telefonu kapatmıştı.Minho gülmesini durduramamış diğerlerine olayı anlatmıştı.Normal de başkası yapsa şuan da yaşamazdı ama Jisung yapınca gözüne tatlı gelmişti.
"Galiba biraz sarhoş olmuşlar çok fena sövdü bana baya baya hatta Minhoe dedi..."
Onlar da gülmeye başlamıştı.
"Diğerleri de onlarlaysa muhtemelen bize sövmekle meşguller." Changbin derin bir nefes alıp vermişti.
Gülerek yatmaya geri gitmişler fakat Minho tam uyuyamamıştı.Sonradan kafasına düşen jeton ile durmuştu.Bir an Jisung'a sarıldığını düşününce garip hissetmişti.Hemen uyumazsa eğer içindeki hoşlantıyı farketti edecekti,ama gurur işte.
Tünaydın bölümü olsun,yeni uyandım...
Oy verin bebislerim,yorum da olur ( ◜‿◝ )♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfiction{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...