Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️Yorumlarınız benim için çok önemli.
(3.kişi anlatımıyla)
Alfalar Mina'nın arkasından ilerlerken sessizliği Hyunjin bozmuştu."Hocam bizimle işiniz ne?"
"Hyunjin bir kere de sabret,bekle geçin odama konuşalım."
Hepsi sırayla odaya geçmiş ve sormadan hemen koltuklara yerleşmiş ve Mina'nın konuşmasını bekliyorlardı.Changbin ise karşısında duran annesine daha demin kürsü de Chaeyoung müdüre ile aralarında ne olduğunu sormamak için zor duruyordu.
"Çocuklar,sizden bir ricam var."
"Tamamdır hocam kesinlikle,benim işim vardı siz konuş-"
"Minho otur şurda yoksa güçlerin için çalışmalarını durdururum,cidden bu ateş güçleri niye böyle ya?"
"Hocam siz de ateş-" Chan çekinerek konuşmuş.
"Her neyse,Minho otur."
"Ne söyleyecekseniz söyleyin artık da gidelim,zaten yeterince sorun yarattınız." Changbin annesine istediği imayı yapmış ve susmuştu.
"Sizden alfa ve omegalar arasında ki ortamı denetlemenizi yani onlarıkontrol etmenizi istiyorum,eminim ki aramızda çürük alfa ve omeagalr çıkacak ve okulum da öyle olaylar istemiyorum."
"Hocam bizim omegaları sevdiğimizi nerden biliyorsunuz?" Hyunjin sinir bozucu sırıtmasıyla Mina müdüre sinirlenmişti.
"Öyle bir seçeneğiniz yok!"
"Tamam hocam,ben onlar ile konuşur hallederim."
"Teşekkürler Chan."
Diğerleri Chan'e korkutucu bakışlar atarken Chan onları kağıya yönlendirmişti.Tam çıkacakken Mina onları durdurmuştu.
"Çocuklar eğitim alanınızı değişti haberiniz olsun,ben size söyleyeceğim.Yani bugün antremanınız var hazırlıklı olun."
Kapıyı kapatıp çıktıkların da Minho mırıldanmıştı."Klasik antreman işte."
^Alfalar Mina ile konuşurken o sıra da Omegalar^
Omegalarımız hem sakinlerdi hem de sinirli.Sonuçta ne bir alfaya ne de bir omegaya güven olurdu ve şuan bu birleşim olayı canlarını sıkmıştı.
Chae odaya girer girmez söze başlamıştı.
"Bebeklerim,bu birleşim olayından rahatsız olduğunuzu biliyorum ancak kurul böyle istedi.Bizim- yani benim yapabileceğim bir şey yoktu."
"Tamam hocam anlıyoruz ancak bizden ne istiyorsunuz?" Jisung söze girmişti,şuan da onlar için önemli olan Chae'nin neden onları çağırmasıydı.
"Şöyle ki sizden bir ricam var."
"Evet hocam?" Seungmin'in desteklemesi ile devam etmişti.
"Alfa ve Omegalara göz kulak olmanızı istiyorum yani onların başkanı gibi."Chae kabul etmeyeceklerini bildiği için hem üzgün hem de gergindi bu yüzden elleri ile oynuyordu.
"Yani onlara göz kulak olun aramızda illa ki bozuk alfalar ve omegalar var ve kötü şeyler yaşamak istemeyiz."
"Hocam neden biz başkası olmaz mı?" Felix hafif sinir ile sormuştu.
"Hayır,olmaz dedim.Bitti konuşma bu kadardı.Görevlerinize atadım bile çoktan."
"Hocam en azından-" Jeongin'in sözü kesilmişti.
"Bitti dedim.Tek güvenebileceğim siz varsınız,ayrıca antremanınız var bugün.Antreman yeriniz değişti ben size yeni yeri haber veririm."
Hepsi sırayla odadan çıkmışlardı.Mina ve Chae'nin odaları orta binaya alındığı için aynı kattaydı.Alfalar da Omegalar da odadan dışarı çıktıkları zaman göz göze gelmişlerdi.En başında birbirlerine sinir olmuşlardı zaten.
"Ben bunlara dalarım yalnız bakışlara bak." Jeongin ona gülerek ters ters bakan siyah saçlıya her an dalabilirdi.
"Bir sakin olur musunuz? Hadi Chan Hyungun yanına gidelim."
"O bize gelsin ben bunların yanına gitmem." Seungmin karşı çıkarak onları durdurmuştu.
Jisung o tarafa bakıp bağırmıştı."Chan Hyung!"
"Geliyorum."Chan omegaların yanına ilerlerken arkasından sırayla Minho,Changbin ve Hyunjin de gelmişti,sonuçta onların ne eksiği vardı.
"Selam."
Hepsi aynı andan Selam vermiş ancak Chan hariç herkes her an birbirini öldürecek gibi duruyordu.
"Sakin olun,Chaeyoung müdüre size ne dedi?"
Seungmin cevap vermek istemişti çünkü Chan'e hiç güvenmiyordu.
"Neden soruyorsun?"
"Ah...daha önce tanışmadık ben geldiğim de sen hiç yoktun,onlar bahsetti.Seungmin değil mi? Bende Chan."
"Evet,Seungmin.Tanıştığıma mutlu oldum umarım daha sonra pişman olmam."
"Alfalar hakkından ön yargınız olduğunu biliyorum ama emin ol öyle bir şey yok-" derken bile Hyunjin durmamıştı tabi.
"Sen nasıl omagasın?"
"Sanane.Asıl sen nasıl alfasın?"
Hyunjin ve Jeongin laf dalaşını Chan durdurmuş ve diğerlerine gülmüştü.Bu sefer de Changbin Felix arasında soğuk bakışmalar başlamıştı.
Jisung ise karşısında duran alfayı her an parçalarına ayırabilirdi.
"Niye öyle bakıyorsun? Hayır bir omega en fazla ne yapabilir?" Tekrardan o sinir bozucu gülüşünü çıkartmıştı.
"Gel göstereyim ne yapacağını." diyerek kollarını sıvıyarak ona gelen Jisung'u Seungmin durdurmuştu.
"Chae müdüre bizi şu birleşim olayında ki denetlemeler için falan görevlendirdi." Seungmin Chan'e dönerek konuşmuş Chan de ona cevap vermişti.
"Mina müdüre de bizi aynı konu için görevlendirdi."
"Desenize çok eğleneceğiz." Changbin Felix'e bakarak konuşmuş Felix ise pardon der gibi bakışlarını ona göndermişti.
Kontrol etmeden atıyorum umarım güzeldir.
Azıcık ağlayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfic{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...