Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️Yeni yıl hediyesi olarak düşünelim, umarım güzel bir yıl geçirirsiniz 💖
Hedef +50 oy ve +80 yorum <3
"Keşke beta olsaydım,kafamı-"
Felix'in ellerini Seungmin'in ağızına kapatması ile Seungmin susmuştu."Ama haksız mıyım? Bildiğin adamdan etkilendiğimi belli etmişim,olmaz öyle şey."
"Seungmin sende omegasın ve zaten Chan aşırı baskın bir alfa onun gibi birinden etkilenmeme ihtimalin yoktu."
Jisung onu sakinleştirmek için konuşsada Seungmin bir kere kafasına takmıştı."Ama sen Minho dan etkilenmiyorsun."
Jisung koluna vurmuş ve sinirli bir şekilde karşı gelmişti."Ne alakası var sadece antrenman yapıyoruz.""Biz de Chan ile sadece antrenman yapıyoruz." Seungmin bunları dedikten sonra kendine bir tokat atmış ve kendine gelmesi hakkında bir şeyler mırıldanmıştı.
Şuan da yaptıkları antrenmanın molasındaydılar ve Seungmin inat yapar gibi Chan'e sürekli karşı geliyordu.Evet Omega olarak bir Alfaya asla ihtiyacı yoktu fakat duygular farklıydı, duygularını saklamamalıydı, saklaması saçmaydı,omegalarda sevebilirdi gurur yapmamalıydı mesela bu Minho için de geçerliydi.
Minho da Jisung dan etkileniyordu,en son yakınlaşmalarından sonra Minho iyice Jisung'a düşmüştü ama 'ben bir omegadan asla hoşlanmam' dediği için saçma gurur yaptığı için yaklaşmıyor inadına uzaklaşıp kalp kırıyordu.Jisung'un ona bir şey hissettiginden değil antrenman yaparken bile her şeyi eleştiriyordu.
"Mola bitti,antrenman vakti." Chan'ın sesini duymaları ile antrenman yapacakları kısıma gelmişlerdi.Son set antrenman sırayla kırılması zor olan demir hedefler ileydi.
İlk Chan başlamış hedefi kolayca kırmış ardından arkasındaki Seungmin'e göz kırpmıştı,o da aklınca flörtleşiyordu.
Seungmin ise göz devirmişti.Chan hedefi 120 puan ile kırmıştı kendini zorlamak istemediği belliydi,Seungmin ise 121 yapmış kendini zorlamıştı ama Chan'in yaptığı hareketin aynısını yapmak çok hoşuna gitmişti.Chan ise gülerek kafasını sağa sola sallamıştı.
Sıra Changbin'e gelmiş fakat o hedefi kıramamıştı,zaten aklı yeterince doluydu odaklanamamıştı.Küfür mırıldanmış ve arkaya geçmişti.Minho da hedefi 124 ile kırmış ve gülerek yerine geçmişti.Jisung gülmesine sinir olmuş kendini zorlayarak 122 yapmıştı.
Minho'nun kibirli bakışına dayanamamış tam laf edecekken Felix durdurup onlara doğru geleni göstermişti.
Mina müdüre onlara doğru yaklaşırken Changbin daha da geriliyordu.
Felix ve Changbin geçen bir hafta içerisinde bu konu yüzünden tartışmışlardı.Felix Mina ile barışması gerektiğini hayatta hatalar yapabileceğimizi söylemiş,Changbin ise affetmek istemediğini söylemiş bir de üstüne Felix'e beni anladığını düşünmüştüm sende diğerleri gibisin demişti.Felix'in canını en çok bu yakmıştı.
"Merhaba çocuklar, duyuru için geldim."
"Hoşgeldiniz,nedir?" Minho selam vermiş ve heyecanla ne duyurusu olduğunu beklemişti.
"Haftaya sınavınız var."
"Ne? Ne sınavı?"
"Sizin için önemli bir sınav sakın kalmayın,bu sınav güç dengesi hakkında sizi sınav yapacak kişi burada gördüğünüz yaşlı kadın."
"Pardon ama o kim tam olarak?" Jisung aniden sınav çıkmasını çözememişti.
"Bunu size söyleyemem maalesef.İyi çalışmalar.Hyunjin özellikle sen hala güç dengen yerinde değil,sakın sınavdan kalma."
Mina Changbin'e son bir bakış atmış göz göze geldiklerinde Changbin kafasını eğmişti.
Mina giderken Felix koşarak onu durdurmuştu.
"Hocam konuşabilir miyiz?"
"Tabi Felix ama istersen Chaeyoung ile konuş."
"Changbin hakkında..."
"Tabi konuşalım hemde hemen lütfen."
"Bence eğer siz adım atarsanız adımınızı kabul edecek,eminim yani ona ılımlı yaklaşıp konuşmaya çalışın,eminim sizi seviyor ama konuşmuyor, belki de gurur yapıyor."
"Teşekkürler Felix konuşacağım."
Felix gülmüş ardından hızlıca diğerlerinin yanına koşmuştu.Jeongin nedense soluk duruyordu şuan giderken böyle bir durum yoktu.Anlık tansiyonu düşmüştür diye düşünmüştü.
"Antrenman devam,yarın denge çalışırız."
Bu sefer sıra Hyunjin'e gelmişti ama hissettiği fermonlar ile durmuş ve hareket edememişti.
Jeongin şuan da kızgınlık geçiriyordu ve onun kızgınlıkları çok zordu.Fermonları hızlıca yayılırken Felix farkederek hemen Hyunjin'e sarılan Jeongin'i almıştı.
Diğer alfalar da hissetmek üzereyken Felix hızlıca bağırmıştı."ÇABUL UZAKLAŞIN!"
Anlamış olan alfalar hemen okula doğru ilerlemiş ve Jisung koruma kalkanı açmıştı.Şuan diğer bir zor da olan kişi Hyunjin'di.Okula girer girmez hemen hap içmişti.
Seungmin de hızlıca omega kısmından hap alarak Jeongin'e gelmişti bu sadece sakinleştirmek içindi,Jeongin'in kızgınlıkları ancak hastane de geçiyordu.Bunun sebebi ebeveynleriydi.
"Hemen ambulans'ı ara Chae müdüreye de haber verin."
Ambulans yaklaşık 5 dakika içerisinde gelmiş ve her zaman ki alıştıkları kişi olduğu için hastaneye gitmişlerdi.
Hyunjin de sakinleşmiş fakat garip hissetmişti,daha önce yanlışlıkla bir omega kızgınlıktayken yanına gitmişti ama bu kadar çok etkilenmemiş nefesi kesilmemişti.
Şuan Jeongin'e ne olduğunu merak ediyorlardı.
Sizce Mina affedilmeli mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfic{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...