Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️Yakında biter gibi duruyor çokta uzatmaya gerek yok 🥺💗
Şimdi de okulda Tübitak projesin arasında yazıyorum,vakit istiyorum ㅜㅜ
STREAM KASIN STAAA~
Chan ve Seungmin'in ilişkisi başlayalı iki gün olmuş bu iki gün içerisinde birbirleriyle sürekli zaman geçirmişlerdi.
Gruptan kimse şuanlık girdikleri sınavın onlara ne getireceğini ya da ne götüreceğini bilmiyorlardı.
Geldikleri zaman çok yorgun bir şekilde yurtlarına dönmüş ve uyumuşlardı,ondan sonra ki günler ise Chan onlara içini açmıştı.
Ve artık Mina ve Chaeyoung'un bir şeyleri açıklamaları gerekiyordu.Özür dilemek gibi...
Antrenman yapmıyorlardı fakat bu yeşillik alanı çok sevdiği için Felix hepsini pikniğe davet etmiş kurabiye,browni ve süt getirmişti.
Her ne kadar tüm arkadaşları bunun çocukça bir şey olduğunu düşünselerde,Felix çok tatlıydı ve onu kırmak istememişlerdi.
Şimdi ise konuşarak akşamüstü havasında hem dinleniyor hem de konuşuyorlardı.Seungmin Chan'in bacaklarına doğru kafası ile yatmış onun yüzünü inceliyordu.Chan ise ağaca yaslanmış bir şekilde üyeler ile konuşuyordu.
"Bence biz böyle mükemmel olduk,hm?" Minho Jisung'a yanaşarak konuşmuştu en son ki kıskançlık olayından sonra her iki kısımda kendini geri çekmiş fakat böyle olmayacağını anlayarak konuşmaya başlamışlardı.Şimdi ise konuşma yani flört bölümündeydiler...ama bir kısım bu durumdan sıkılmış gibiydi.
"Evet evet güzel olduk da orta da olan ne tam onu anlamadım işte?"
"Tamam Jisung.Aynen Jisung.Evet.Jisung.Off Jisung"
Jisung ise onun bu haline kahkaha atmış ardından yanında yarı yatarken onu tam yanına doğru yatırmış ve saçlarını sevmeye başlamıştı.
Herkes aralarındaki oluşan bu bağdan gayet memnundu.Aslında onlar en başta zaten birbirlerini sevmişlerdir fakat inat işte.Sevmiyoruz diye gezseler bile birbirlerini oldukça seviyorlardı.
"Ya süt de içsenize!" Felix süt içmenin çocukça olduğunu düşündükleri için kızmıştı.O kurabiye ve sütü birbirine yakıştırıyordu ve diğerlerinin de denemesini istiyordu.
"Tamam,felix sakin ol içeceğim ver." Changbin ise güzelinin bir anda bu şekilde çıkış yapmasını tatlı bulmuştu.
Felix ise gülerek ona süt uzatmıştı.
"Felix biraz yürüyelim mi?"
"Olur ama sütü de al."
Onlar orman tarafına doğru yürümüştü.
İkiside konuşup bugün sevgili olmak istiyordu ama çekinmeleri her şeyi engelliyordu."Felix..."
Felix heyecanlanmış ve itiraf etmesini beklemişti.
"Evet..."
"Sütün tadına bakmak ister misin?" Evet Changbin'in yine cesaretini kırılmıştı.
Artık Felix dayanamamış kafasını sallamış ve Changbin'e yaklaşarak dudaklarını dudaklarına bastırmıştı.
Geri çekildiğinde ise gülümseyerek güzelmiş diye mırıldanmıştı.Changbin ise olayın şokunu yaşamış ve hemen o baskıyı tekrar istemişti.
Bu sefer dokundurma değil gerçekten birbirlerini öpüyorlardı.
Sonunda iki tarafta rahatlamıştı.İkiside birbirine sözlü olarak açılmasa da bu şekilde açılmışlardı.
Changbin Felix'in belini tutmuş ve tişörtünden içeriye ellerini sokmuş ve okşamaya başlamıştı.O anlık soğuk ile Felix titremiş ardından gülümseyerek Changbin'den ayrılmıştı.
"Devamı daha sonra değil mi?" Kısık sesli söylediği şey Changbin'i delirtmeye yetmişti zaten.
"Tamamdır."
Geri dönüş yolunda ellerini birbirlerine kenetlenmişler ve gülümseyerek dönmüşlerdi fakat Mina ve Chae'yi beklemiyorlardı.
"Evet,sizde gelin." Mina'nin onlara seslenmesi ile Changbin bakışlarını kaçırmıştı.
"Evet onlarda geldiğine göre lütfen söyleyin."
"Çocuklar,biz gerçekten özür dileriz.İnanin biz de tam ne istediklerini bilmiyorduk...asla sizi böyle bir şeye alet etmezdik."
"Evet gerçekten Chae'nin dediği gibi bize sizin için sadece özel bir eğitim alacağınız söylendi..biz bilemedik ne olduğunu geleceğinizi düşündük sadece.."
"Tamam..anne." Changbin Mina'ya neredeyse anne demişti,Mina ise şaşırmıştı.O an tek yaptığı susmaktı.
"O..o zaman biz gidelim dimi Chae?"
Onlar tekrar okul yoluna döndüklerinde herkes Changbin ve Felix'e dönmüş.
Onlar ise sadece gülmüşlerdi.
Sormaya gerek yoktu,zaten herkes ne olduğunun az çok tahmin edebiliyordu.
ONCELİKLE BU UNİT İCİN KAVGA EDECEGİM,KALBİMİ KİRACAGİM,UZECEGİM HERKESTEN OZUR DİLERİM.SCARSTA HYUNİN UNİT ALAMAMİSTİM.SUAN ALMAZSAM CİDDEN AGLARİM.
1 STANDART 1 LİM 1 DE İCERİK ALDİM 6 TANE DE POB VAR EGER BİR TANESİNDEN BİLE HYUNİN UNİT CİKMAZSA COK ÜZÜLÜRÜM CİDDEN.
NEYSE STREAM STAY~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfiction{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...