Selammmm,sonunda bölüm yazabildim 💗
Sınav haftam cuma günü bitti fakat dershanem var...o bitmiyor...Bir de albümlerim ile uğraşıyordum gümrük vb.
Ama sonunda vakit buldum (otobuste..)Neyse iyi okumalar,oy vermeyi unutmayın 💖
Lütfen yorum yapın,bende yorumları okumak istiyorum mutlu olayim azicik 🥺🥺
Bu fotoğraftaki masaları şunun gibi düşünün
"Hayır Hyunjin onu oraya koyamazsın,estetik durmuyor!"
Sonunda düğün hazırlıkları başlamıştı ve yarın düğün günüydü.Tüm davetlilere, katılımları için davetiyeler ulaşmıştı.Herkes bu habere oldukça sevinmiş hatta öğrencilerden birkaçı zaten böyle bir şey olacağını tahmin ettiklerini söylemişlerdi.
"Hyunjin azıcık kenarda durması gerekiyor, şaka mısın çocuk sen bana? Git öteye!"
"Hayır çiçek tam orta da durur."
"Hayır biraz kenar da durması gerekiyor ki gelen davetliler birbirleri ile konuşabilsinler."
Hyunjin ve Jeongin yuvarlak bar tipi masanın yanında çiçeklerin nereye konulacağı hakkında kavga ediyorlardı.
Onlar köşe de kavga ederken Chan ve Changbin müzikler hakkında tartışıyordu.
"Bak bu giriş müziği olmalı,bu daha slow ve daha rahat." Chan giriş müziğinin daha yavaş bir şarkı olmasını ve romantik olması gerektiğini düşünüyordu.
"Ya hayır cenazeye mi geldi bu insanlar?!"
"Ya Changbin ne alakası var delirtme beni!"
Changbin ise umursamazca omzunu silkmiş ve inatla kendi getirdiği cdyi görevliye vermişti.
Chan anında görevliden almış ve kendi cdsini ona teslim ederek gülümsemişti.
"Bu şekilde şarkılar hepsinin nerede, hangi anda çalacağı başlıklarında yazıyor." Görevli açıklama için Chan'e teşekkür etmiş ve eğilerek gitmişti.
Ve ona sert bir şekilde bakan Changbin'e gülümsemişti.
"Tamam kızma, başka bir konuda da senin isteğin olur."
"Hyung,çok kötüsün."
"Biliyorum,Changbin." Şuan Chan asla Changbin'i ciddiye alamıyordu.Gözüne çok tatlı gelmişti.
"Sen gidip sevgiline baksana hm?"
"Doğru." Ardından bağırarak sevgilisini aramaya başlamıştı. "Gün ışığımmm!!!"
"Gel Changbin burdayım."
Changbin tabi ki de Minho ile Seungmin'in birbirlerine olan sert bakışmalarını bekliyordu.Yanlarında ise Felix onları izliyordu.
Changbin hemen Felix'in yanına oturmuş ve ne olduğunu sormuştu.
"Hiç sorma,yemek konusunda kavga ediyorlar..."
"Evet tartışıyoruz beyefendi Pepsi tercihimi beğenmiyor." Minho Pepsinin daha iyi olduğunu savunuyordu.
"Ya hyung ne alakası var şuan ben her zaman Coca-Cola taraftarıyım."
"Fanta da-" hepsi Changbin'e öldürücü bakışlarını atmış,Felix ise sus anlamında ağzına vurmuştu.
"Şöyle yapsak, yarısını pepsi yarısını Coca-Cola alsak?" Chan içeri girmiş ve çözümünü söylemişti.
Arkasından Seungmin'e sarılmış fakat Seungmin hızlıca arkasını dönmüş ve çatık kaşları ile ona bakmıştı.
"Ne? Ne dedim?"
"Sen hiç Pepsi ve Coca-Cola'nın aynı ortamda bulunduğunu gördün mü?"
"E-evet." Chan sevgilisinden bir tık korkmuş olabilirdi şuan.
"Neresiymiş?" Bu sefer Minho sinirlenmişti.
"Market."
Bu sefer içeri Jisung girmişti.
"Neyi tartışıyorsunuz? Beyaz Şampanya ve Kırmızı şampanya siparişi verdim bile ben,herhangi bir çocuk olursa da fanta ya da meyve suyu içer."
"Ne?" İkisi de ona dönmüştü.
"Siz salak mısınız? Yoksa Eski kafalı mı?"
Jisung haklıydı, sonuçta önemli iki kişi evleniyordu ve çocuklara verilen kola gibi bir içecek mi içilecekti?Önemli bir düğün, önemli insanlar...
"Şampanya içmeyeli uzun zaman oluyor.." Felix'in mirildanmasi ile Changbin ona dönmüştü.
"Siz zaten içmeyin, içince kafanız bir milyon oluyor, yanlışlıkla yine bizi falan ararsınız."
Hepsi bu sefer gülmüştü.
Hyunjin ve Jeongin de ortak bir nokta da anlaşmışlardı.Daha doğrusu Hyunjin Jeongin'i öpmüş ve orta da durması hakkında ikna etmişti.
Kış bittiği ve İlkbahar yaz arasında oldukları için kır düğünü olması konusunda ortak fikirleri vardı neyse ki.
Akşam üzeri olacağı için hem hafif rüzgarlı olacaktı.
Hepsi orta alanda birleşmiş hazırladıkları alana bakmışlardı.
Her şey tamamdı,tek bir şey hariç...
"BİZ NE GİYECEĞİMİZE KADAR VERMEDİK!"
Sonunda birisinin aklına gelmişti.Felix o an da ne giyebileceklerini düşünmeye başlamıştı bile.
"Eee ne yapacağız? Gidelim klasik bir takım alalım bari." Minho haklıydı.Bu saatten sonra yapacakları bir şey yoktu.
"Hayır saçmalamayın, düğün sahibi sayılırız.Ben halledeceğim Ji benle gelsene Hyun sende." Felix diğerlerinin ona güvenmesi için göz kırpmıştı.Düğün alanını görevlilere bırakmış ve uyumak için tuttukları eve geçmişlerdi.
Felix ise şuan da aklından bin türlü kıyafet geçiriyordu...uyumlu olmaları lazımdı.
Artık düğün bir sonraki bölüm kcksjdksnf İYİ GECELERRR 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfiction{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...