13

3.4K 446 156
                                    

Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️

+60 oy ve +70 yorum sınırı varrrr

"İlaçlarını aksatmamalısın.Jeongin cidden durumun farkındasın değil mi?" Doktor'un sert çıkışıyla Jeongin kafasını sallamıştı.

"Jeongin bak sen Alfa Alfa birleşiminden oluşan bir Omegasın,hayatın hep zor olacak.Şimdiden hafif kolaylaştırmaya başlasan güzel olur."

"Alfa Alfa birleşiminden hala nasıl Omega olduğunu anlamıyorum."

"Felix keşke biyoloji de uyumasan da dinlesen." Jisung'un Felix'e gülmesi ile Felix koluna vurmuştu.

"Ben fen dersleri sevmiyorum ne yapabilirim?"

"Ne konuşuyorsunuz bu kadar yüksek sesli?" Seungmin doktor ile birkaç şey konuşmuş ve odaya geri dönmüştü.

"Ya Hyung cidden sorun senin fen dersleri sevip sevmemen mi? Daha kötü bir durumumuz var şuan."

"Ne var?" Seungmin soru sorarcasına ona dönmüştü.

"Ben rezil oldum çok fena hemde... bildiğiniz...ah...ne yaptım ben." Jeongin yaptıklarını tekrar göz önünden geçirince kıpkırmızı olmuş utanmıştı.

Kızgınlığı zordu çünkü çok düşük bir ihtimal ile Omega olmuştu ve kızgınlıklarını hastane de geçirmek zorundaydı.Daha önce okulda kızgınlık geçirmişti farketmeden fakat o zaman alfalar ve omegalar birleşik değildi.

Fakat şimdi birleşiklsrdi...ve o bir Alfa'nın yani Hyunjin'in önünde kızgınlığa girmişti.

"Ben seni anladım,sen Hyunjin'i diyorsun." Felix söyleyince Jeongin hızlıca kafasını sallamıştı.

"Acaba iyi midir? Onu çok zor durumda bıraktım."

"Muhtemelen iyidir.O an cinsel olarak onu arzulasan da aslında herhangi bir hoşlantı hissetmiyorsun.Özür dilersin o da anlayışla karşılar." Jisung'un mantıklı açıklaması ile hepsi şaşırmıştı.Jisung normal de deli dolu birisi olup bu tarz öğüt vermeyi sevmezdi.

"Ayrıca neden ilaçlarını geciktirdin Jeongin?" Seungmin doktor ile konuştuğunda ilaçlardan dolayı olduğunu söylemişti.Bir ihtimal uzun süre Alfa fermonlarını hissettikleri için de olabilirdi.

Bu yüzden okul da kızgınlık takip çizelgesi dağıtmışlardı çünkü omegalar da alfalar da hayatlarında hiçbir zaman bu kadar fermona maruz kalmamışlardı.

"Ya şöyle ki,biliyorsunuz ki benim ilaçlarım biraz uzakta olan eczane de satılıyor, özel bir ilaç olduğu için her neyse ben de hem gitmeye vakit bulamamış-"

"Jeongin yalan söyleme vaktin vardı."

"Tamam üşendim sadece."

"JEONGİN! ÖLEBİLİRDİN!" Seungmin o an bağırma gereği duymuştu çünkü küçüğün akıllanacağı yoktu.

"Hyung niye bu kadar tepki verdin ki?"

"Jeongin sadece seni düşünüyorum tamam mı? Ve sadece bir an kaybetme hissi oluştu içim de, özür dilerim."

"Özür dileme hakettim.Sadece üşenmek falan değil biraz antrenmanlara asıldım ve o aklımdan tamamen uçtu."

"Kendini bu kadar yorma bebek,sana ihtiyacımız var." Felix hafifçe Jeongin'in kafasını sevmişti.Onlar sohbete devam ederken Seungmin'in telefonu çalmıştı.

"Efendim Chan?"

"Seungmin biz Jeongin nasıl diye sormak için aramıştık yani rahatsız olmayacaksa sadece merak ettik iyi mi diye..."

"Sakin ol Chan, Jeongin gayet iyi onun kızgınlıkları biraz farklı o kendi isterse anlatır."

"Ah sevindim." Seungmin ile konuşmaya çalışırken arkadan gelen sesler daha komikti. 'nasılmış nasılmış' 'neden öyle olmuş' gibi gibi sorular soruyorlardı.

Chan telefonun hoparlör kısmını kapatıp onlara susmaları için uyarı vermişti.

"Ben kapatayım o zaman.."

"Dur Chan,Hyunjin nasıl? Jeongin Hyunjin dediğimiz anda kafasını tavus kuşu gibi gömüyor."

"Hyunjin iyi şuan toparlandı, güç dengesi yerinde olmadığı için kızgınlıklar da dengesi oluyor Hyunjin için ama şuan iyi."

"Güzel."

"Seungmin ben kapatsam iyi olur,iyi geceler hastanede misiniz? Chaeyoung müdüreden öğrendim."

"Evet burdayız, sınavlar da ertelendi zaten."

"Neden? Iki gün sürmez mi?"

"Şöyle ki bizim de kızgınlık dönemimiz geliyor ve Jeongin ile beraber burada geçireceğiz.Bir buçuk hafta sürer."

Chan kısık sese özen göstermişti."Ama ben seni özlerim..." Sesini duymaması için cidden baya kızmıştı.

"Chan duydum ne dediğini.Ben de seni..belki özlerim ama bak belki her neyse iyi geceler."

"Sana da iyi geceler."

Chan gülerek telefonu kapatmıştı.
"Hyung neye gülüyorsun,Jeongin nasılmış?"

"Iyiymis Jeongin,bazı sebeplerden dolayı Jeongin zorunlu olarak kızgınlıklarını hastane de geçiriyormuş."

"Hangi bazı sebepler?" Hyunjin sakin olamamış merakı içine sığmıyordu.

"Bilmiyorum,Jeongin isterse söylermiş."

"Peki diğerleri? Felix?" Changbin sormadan edememişti.

"Onların da kızgınlık dönemleri erken gelmiş bu yüzden hepsi birlikte hastane de olacaklarmış."

Iyi geceler bölümü 💖

Iyi geceler bölümü 💖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Düşman,Stray Kids OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin