9

3.6K 470 157
                                    

Yorum sınırı koyuyorum :( en az 60 yorum lütfen,iyi okumalar.❤️

Merhabalar öncelikle kitap hakkında bilgilendirme yapıp sizi bekletmeden bölüme geçeceğim.

Farketmişsinizdir zaten ancak kitabın konusu omegaların küçük görülmesi, lgüçsüz olduğunun düşünülmesi.Her ne kadar abo evreninde cinsiyet olmasa da omegaların kadınlara benzediğini düşündüm ve bu konu üzerine düştüm.

Bu konuyu çözdüğümüze göre ileri de ne görmek istersiniz? Yani neler olsun istersiniz bu kısma yaptığınız yorumlar hikayenin akışını belirleyebilir.Lütfen neler görmek istediğinizi yazın.💖

"Changbin!" Changbin ise Mina'yı dinlemeden ilerliyordu.Sonunda Mina önüne geçmiş ve durdurmuştu.

"Tamam sana her şeyi anlatacağım sakin ol."

"Daha önce anlatmalıydın anne."

"Bak bu konu seninle alakalı lütfen dinle beni sana anlatırsam üzülmenden korktum."

"Yeter artık anlat kurtul sen de sürekli aranızda imalı bakışmalar sanki geçmişte bir şeyler olmuş gibi konuşmalar falan."

"Tamam gel odama gidelim."

"Hayır,burada anlat."

"Peki,sakın lafımı bölme.Biz Chaeyoung ile eskiden çıkıyorduk.Gizli bir ilişkimiz yoktu çünkü o zamanlar bu okulda bu kadar katı kurallar yoktu.Bu kurallar ben ve Chae yüzünden oldu.Bu yüzden ceza olarak buraya müdüreler olarak gönderildik.Chae ile çıkmamızın 2.yılıydı.Son sınıftayız mezun olacağız ikimizde evlenmeyi yuva kurmayı hayal ediyorduk o da her omega gibi alfasına düşkün ben de her alfa gibi omegama düşgündüm.Bir gün okul dışında bir parti olacağı ve çok eğlenceli olacağı okul yönetiminin asla duymayacaklarını söylediler."

Mina derin bir nefes almış ve devma etmişti.

"Biz de hayatımızda heyecan olsun diyerek bu partiye katıldık,benim o zamanlar ailevi sorunlarımda vardı,deden üzerimde çok baskı yapıyordu,o gün çok fazla içmişim ve Chae diye başka birisi ile birlikte olmuşum."

Sonlara doğru sesi kısılmıştı.Pişman olduğu çok belliydi.

"Ve sizi o şekilde Chae müdüre bastı değil mi? Sonra sonucunda ben oldum.Peki diğer beni doğran kişi nerede?"

"Biliyorsun ki alfa alfa birlikteliğinden çok nadiren yavru oluşuyor ve sen doğarken vefat etti."

"Özür dilerim Changbin..."

"Gerçekten..." Changbin ise hiç bir şey demeden annesini orda bırakarak antrenman alanına yönelmişti.

Hem yavaşça ağlıyordu hem de düşüncelerini sinirini atmak için tahtaları kırıyordu.Her ateş topu daha da kuvvetleniyordu.

Hem Chae'yi aldatmıştı hem de diğer annesinin ölmesine sebep olmuştu.Ne düşüneceğini bile bulamamıştı.

^Bu zaman diliminde kantin masası^

"Şuan bunu yaşadığımıza inanamıyorum,daha yeni tartıştığımız kişiler ile aynı masadayız." Jisung söylense de karşında ki Minho onu duyabiliyordu.

"Yeter artık Han.Tamam işte anlaşamaya çalışacağız o kadar zor bir şey değildir herhalde."

"Seninleyse zor canım o biraz."

"Tamam Jisung tamam."

"Changbin hala gelmedi,nereye gitti bu çocuk gidip bakayım." Chan yerinden kalkmış ancak Felix ondan önce davranarak önüne geçmişti.

"Hyung ona ben bakabilir miyim? Lütfen."

"Tamam bakabilirsin ama emin misin bakacağına tartışmak yok,kavga hiç yok."

"Tamam teşekkürler,onu bulup geleceğim."

Chan masaya dönmüş omegalar ise Felix'in bu ilgisini anlamamışlardı.

"Şimdi anladım,FELIX ÇABUK BURAYA GEL!"
Jisung arkasından bağırsa da Felix daha çok koşarak kaçmıştı.

"Olay ne?" Hyunjin'in sorması ile Jeongin anlatmak istemese de sonuçta artık beraberlerdi."Felix'in kilo takıntısı var.Yemek yemiyor bir gün bir yerde bayılacak biz de bundan korkuyoruz."

"Felix zaten aşırı zayıf bir omega,normal omegalara göre aşırı zayıf." Chan'in görüşüne hepsi katılmıştı.

"Geçenlerde bir salak Felix'e kilolusun bu ne hal demişti,ondan sonrası bu şekilde."

"Gerçekten bunu yapmamalı."  Minho da onaylamıştı.

"Neyse siz yemeklerinizi yiyin ben ona zorla yemek yediririm."

Selam selam selam,Felix bubble'im var ve bu dediğim şey gerçek,MAMA töreni için bir hafta sadece tek öğün yemiş ve o yediği öğün de yemem değil cidden.

Lütfen insanlara karşı sözlerinizi güzel seçin bu onların hayatını tamamen değiştirebilir.Olumlu ya da olumsuz değiştirmek sizin elinizde.

Düşman,Stray Kids OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin