7

3.8K 500 106
                                    

Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️

"Sana güvenmiyorum." Seungmin sinirle attığı hava topunun ardından Chan ise toptan kaçmıştı ve top arkadaki tahta hedefi kırmıştı.Eğer Chan Ateş gücü ile karşılık verseydi,etraf duman olabilirdi ve bu ikisine de zarar verirdi.

"Neden bana güvenmiyorsun?" Seungmin bu sefer yine hava topunu atmış ancak yine Chan kaçmıştı.

"Neden mi? Bana nedense bu görevi sadece omegaları görmek için yapıyormuşsun gibi geldi."Seungmin'in dedikleri ile Chan gülmeye başlamıştı.Aslında haklıydı herkes böyle düşünebilirdi.

"Ah...sen beni yanlış anlamışsın,öyle bir şey değil o,ben öyle biri değilim."

"O yüzden mi fermonlarını bırakmışsın?"

"Seungmin,fermonlarımız biz istemeden oluyor,Alfalar fermonlarını kontrol edemez."

Seungmin göz devirmiş ardından adım adım Chan'e yaklaşarak konuşmuştu."Bilmiyorum ama sana güvenesim gelmiyor,özellikle diğer üçlüyü nasıl bu kadar kendini sevdirebildin anlamıyorum."

"Belki de sende sıkıntı vardır,Seungmin."

"Bende bir sıkıntı yok sadece Alfalara güvenmiyorum,şuana kadar gördüğüm her Alfa aynı."

Chan o an aklına gelen şey ile şaşırmıştı.Sonuçta buraya ilkokulda geliyorlardı ondan önce de tek gördükleri şey Anne ya da Babası olan Alfaydı.O mu bir şey yapmıştı? Seungmin daha önce ne zaman Alfa görmüştü?

"Bir dakika,sen ne zaman alfa gördün? Daha bugün bazı alanlar ortak oldu."

Seungmin geri çekilmişti."Her neyse,sana güvenmiyorum dikkat etsen iyi olur."

Seungmin giderken arkasından Chan bağırmıştı."Emin ol ileride bana güveneceksin ve sorumun cevabını öğreneceğim." Bunları sert bir şekilde söylememişti.Bahsettiği şey aslında sana kendimi sevdireceğim demekti.Seungmin ise kesinlikle diyerek dinlenme alanına geçmişti.

Su içmiş su içerken Jisung'a dönmüştü."Antrenman bitti mi?"

"Muhtemelen öğle arası geliyor." Jisung ise Minho'ya ters bir bakış atmış ve tekrar arkadaşlarına dönmüştü.

"Kantin'e gidelim." 

Bu sefer Felix atlamıştı."Benim bir kaç işim var sonra yerim." Hayır,sonra yemeyecekti amacı yemekten kaçmaktı.

"Felix,daha sonra yemeyeceğini biliyoruz bu yüzden bizimle geliyorsun." Jisung sert çıkışmıştı.

"Hyung yemeyeceğini biliyoruz." Jeongin de aynısını söylemişti.

"Jeongin sen yapma bari..."

"Felix düş önümüze,zorla da olsa yiyeceksin!" Seungmin kendisine dikkat etmediği için sinirliydi ayrıca son zamanlar da sürekli tartılıyordu,aşırı zayıf olmasına rağmen hem de.

Felix ise sessizce kantin yoluna dönmüştü.Arkasından da diğerleri onu takip etmişti.

"Jisung sinirimi bozuyor." Minho onlar gidince hemen konuşmuştu.

"Felix'te benim."

"Tilki de benim."

"Tilki?" Changbin'in sorusuna Hyunjin kafasını sallamış cevap vermemişti.

"Jeongin den bahsediyor." Minho Changbin'e cevap verdikten sonra yanlarına Chan'in gelmesi ile durmuşlardı.

"Duydum dediklerinizi,sevmeye çalışanız olmaz mı?"

"Chan sevilecek gibi değiller,bi' dayak yemediğimiz kalmıştı onu da yedik."  Minho'nun dediklerinden sonra Changbin devam eden etmişti.

"Hyung onu da yaptılar bugün Alfa olduğumu unuttum anlık."

"Boş gururu bırakın,hadi kantin'e gidelim."

"Belki de omegalar ile vakit geçirmek iyi olur kantinler birleşik ya." Hyunjin göz kırpmış ve önden yola koyulmuştu.

"Şimdiden ne kadar çok omega düşürebileceğini tahmin edebiliyorum." Changbin de arkasından gitmişti.

"Hyunjin! Ben daha yakışıklıyım." Minho da meydan okurcasına Hyunjin'e yetişerek ensesine hafifçe vurmuştu.

Chan ise arkalarından gerçekten mi bakışları atarak yanlarına gelmişti.

1k oldu 😩

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim💖

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim💖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Düşman,Stray Kids OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin