Yorum sınırıııı +70 yorum 🥳💖
Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️Felix hızlıca kantinden çıkmıştı,şuan Changbin'i aramak zorunda olduğu için mutsuzdu ama yine de başına bir şey geleceğini düşündüğü için onu aramaya başlamıştı.
Çokta kolay olmuştu ilk gittiği yer de sinirli bir şekilde aynı zaman da ağlayarak antrenman yaptığını görmüştü.
"Ne bu sinir?"
"Felix git başımdan şuan seninle uğraşamam."
"Şuna bak,sana yardım etmeye geldim,noldu,merak ettim yoksa banane."
"Etme o zaman." Changbin yine sinirli bir şekilde önünde yeni berilen hedefi hızlıca vurmuştu.
"Ooo sakin ol şampiyon, ciddiydim otur şuraya da konuşalım, tanımadığın birine içini dökmek işe yarıyor."
"Daha önce denedin mi de?"
"Evet, azıcık da olsa tanıyorsun beni ama olsun."
"Her neyse güzellik burada sinirimi atmak daha iyi." Felix güzellik lafını sevse de karşı çıkmıştı.Hızlıca Changbin'in yanına gitmiş ve yakasını sıkıca tutmuştu.
"Eğer bir daha bana güzellik dersen seni gerçekten benzetirim,sana yardım etmeye geldim şimdi adam gibi ya anlat ya da beni oyalama." Dişleri arasında konuşmuştu,Changbin gerçekten bu çocuğun hem bu kadar sevimli olup hem de bu kadar korkutucu olmasını çözememişti.
"Tamam gel otur anlatacağım."
"Adam ol işte böyle."
"Felix!"
"Tamam be!"
"Bak şöyle ki bu konu Mina müdüre yani annem ve Chae müdüre arasında olan bir olay.Annemin yüzünden olan büyük hatalar ve benim olmam."
"Mina müdüre Chae müdüreyi aldattı ve sonucunda sen oldun değil mi?"
"Nerden bildin?"
"Tahmin ettim sadece." Omzunu silkmiş ormanın içine doğru bakmaya devam etmişti.
"Benim var olmam herkesin hayatını mahvetmiş,niye varım ki?"
"Changbin sen salak mısın? Seninle ne alakası var,bak bu Mina ve diğer kişinin hatası,Chae müdüre üzülmüş olabilir ancak şuan da araları güzel gidiyor gibi duruyor.Böyle yapma.Seni henüz tam tanımıyorum ama herhangi bir konu senin suçun değil.Düzgünce düşün,senin hiç bir suçun yok."
Changbin bir süre çimlere bakarak düşünmüş ardından Felix'e dönmüştü.Şuan da Felix aşırı güzel gözüküyordu, yüzüne güneş vurmuş sarı saçları ve çilleri onu ekstra güzel yapıyordu.
"Changbin biliyorum çok güzelim ama konumuz bu değil canım."
"Hey! Ne alaka dur ne?"
"Kısa devre yaptı bu."
"Sağol Felix."
"Şey duyamadım?"
"Teşekkür ederim Felix."
"Ne demek,sana demiştim güzel bir şey olduğunu, ayrıca takmamaya çalış."
"Nasıl takmayabilirim ki? Annem bana hiç annelik yapmadı hiç bir zaman önemsemedi,sebebi bu muydu gerçekten? Istemediği kişiden olduğum için mi? Ya da sevgilisi ile arasını bozduğum için mi?"
Felix bu sefer Changbin'in hala aynı görüşlerde olduğunu farkedince aklına son gelen şeyi söylemişti.
"Git bunları annenin yüzüne söyle.Say söv ya da sadece bağır ama sessiz kalma.Icinde ki öfkeyi siniri bırak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfiction{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...