Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️Bu sefer oy sınırı koyuyorum, köşe de ki minik yıldız olur kendisi,+40 olsun ꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡
Son olaylardan sonra iki hafta geçmiş,Felix hafif yemek yemeye başlamıştı,Changbin gerçekten sözünü tutmuş tüm yediklerini aklında tutuyordu.
Mina hâlâ Changbin'e yaklaşmakta çekiniyordu,Chaeyoung ona şuanlık zamana bırakması gerektiğini söylemişti.Chaeyoung da tabi ki sinirliydi zaten yeterince süründürüyordu Mina'yı.
Mina zaten her şeyi hakettiğini kabullenmişti,ne olursa olsun kendini durdurmalıydı.Sarhoştu ancak bu onun hatasıydı,Changbin ya da Chae'nin değil.
Kendini affetirmesi gerekiyordu ancak nereden başlayacağını bilmiyordu şimdilik Chaeyoung'un dediğini yapma kararı almıştı.
Okulda her şey gayet güzel ilerliyordu,bir sürü yeni çift olmuştu, müdüreleri her ne kadar istemediklerini belli etseler de herhangi bir durum olmadıkça onları kısıtlamayacaklardı.
Okul da betaların olmaması üzücüydü ancak şuan da kurul onun ile ilgilenemezdi.Dedikodular yakında açılacak dese de kesin bir bilgi yoktu.
Gelelim şimdiye şuan da 6 kişi karşılıklı yemek yiyorlardı sadece Chan ve Seungmin yoktu,onlar ise sınıflara defter dağıtmak ile meşgullerdi,bu defter şimdilik sadece omegalar içindi, herhangi olası bir beklenmedik kızgınlık olmasın diyeydi.
Chaeyoung omegaları ile gerçekten güzel ilgileniyordu.Kızgınlık hapları her sınıfın içinde ulaşılabilir yapmıştı,sonuçta artık alfalar ile birleşiklerdi her an her şey olabilirdi.
Chan defterleri taşıyor Seungmin de onun önünden alıp omegalara neler yapmaları gerektiğini anlatıyordu.
"Bakın şu kısma da en son ne zaman kızgınlık geçirdiğinizi ve hangi ilacın etki- SİZ BENİ DİNLİYOR MUSUNUZ?"
Şuan da iki omega da Chan'ın defterleri taşırken oluşan kasları ile bakışıyorlardı.
Seungmin hiçbir şeyden habersiz olan etrafı izleyen Chan'ı sırtından iterek dışarı çıkarmıştı.
"Hey hey ben ne yaptım?"
"Orda bekle geliyorum."
Kapıyı kapatıp içeri girmişti.
"Bana bakın çabuk! Defterleriniz de gördüğünüz şu kısma son kızgınlık döneminizin tarihini yazın,yanlarına da hangi ilacın etki ettiğini,bunu bu şekilde her ay doldurun arada kontrol edilecek."
"Seungmin dur bekle!"
Yanına gelen kız omega ile ona dönmüş ve efendim der gibi bir yüz ifadesi takınmıştı.
"Yanında ki kimdi acaba çok yakışıklıydı da." Gülerek bilgi almaya çalışan kızı Seungmin içinde ki dürtü ile terslemişti.
"Başkalarının olana yan gözle bakmamalısın Rye-ni."
"Sevgilisi ve ya eşi olması neyi değiştirir?"
"Basic bitch." Kısık ses ile söylemiş ardından dışarı çıkmıştı.Bu kişiyi uzun zamandır tanıyordu ve Chan'i en azından bu kişi ile tanıştırmak gibi bir hata yapmayacaktı.
Son iki hafta da bile dört alfayı birbirine düşürebilmişti,her omega ve her alfa aynı değildi içlerinde bu şekilde olan kişilerde vardı.
Seungmin dışarı çıktığında etrafı sarılı Chan beklemiyordu.Chan gerçekten seviliyordu.Yakışıklıydı, düşünceli ve daha nice iyi özelliği vardı,herhangi bir omega ve ya beta anında düşerdi ama Seungmin herhangi bir omega değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfiction{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...