Öncelikle final bölümü için sizi bu kadar uzun beklettiğim için özür dilerim.Nasıl bitireceğimi,nasıl devam ettireceğimi bilemedim.En sonunda türk dizileri tadında bitsin diye düşündüm,tatlı güzel bir sonu olsun istedim.💖Ayrıca geç atmamın sebeplerinden en büyüğü de toparlanmam gerektiğiydi.Beklediğiniz için tekrardan teşekkür ederim.
Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️(Ve kurgularım o kadar cringe ki,nasıl okuduğunuzu anlamıyorum ama bunun için de teşekkür ederim..sizi seviyorum.)
Düğünün üstünden 2 hafta geçmişti Mina ve Chaeyoung oldukça mutlulardı, onların mutlulukları da çevrelerindeki kişilere yanıyordu.Sonuç olarak mutluluk bulaşıcı bir durumdu ve en yakın örneği onlardı.
Bugün akşam yemeğinde onların evlerinde bulunacaklardı.Tüm çiftlerimiz gündüzden işlerini halletmiş yavaş yavaş geleceklerdi.Onların da akılları gelecek hakkında çok karışıktı.
Yine de bazen geleceği çok fazla düşünmemek gerekiyordu.Bir süre sonra psikolojik olarak sizi mahvedebilirdi.Onlar da bunu bildikleri için büyükleri tarafından bu konuyu akışına bırakmaları gerektiği nasihatına uymuşlardı.
Şimdi ise ayrı bir şekilde yeni evli çiftimizin evine gitmeye hazırlanıyorlardı.
"Chan sence bunu mu giymeliyim yoksa bu siyahı mı?" Seungmin'in sorusu ile yatağın başlık kısmına yaslanarak telefonu ile oynayan Chan anında telefonunu kapatıp tüm ilgisini sevgilisine vermişti.
Yerinden kalkmış ayna da kendine bakan Seungmin'in beline sarılarak boynunu öpmüştü."Ne giyersen giy yakışıyor fakat bende siyah giyindim sende siyah giy uyumlu olalım."Seungmin onun bu sözlerine kıkırdamış ardından belindeki ellerin üzerine o da ellerini koymuştu...Fakat tabi ki bu huzurlu anı birinin bozması lazımdı.
"Hyung! Acil çıkmamız lazımmış! Minho beklemekten sıkılmış!" Kapıyı bile çalmadan aniden dalan Jisung,onları gram takmamıştı.
"Görüyor musun şunu? Hain." Seungmin arkasından parmağını sallayarak kızsa da çok işe yaramamıştı.
"Ben hazırım zaten,arabayı garajdan çıkartayım,siz de giyinip inin."
"Tamamdır~"
Yaklaşık 15-20 dakikalık bir beklemenin ardından Jisung,Jeongin,Chan ve Seungmin evden çıkmışlardı.
Minho,Hyunjin,Changbin ve Felix ise onların hareket etmesini bekliyorlardı zaten,Jeongin'in arayıp bilgilendirmesi ile onlarda yola çıkmışlardı.
Minho ve Chan aralarında yarış yapmaya başlamışlardı,kim ilk gelecek.
Chan'in yanlış yol tercih etmesi ve trafiğe takılması ile Minho kazanmıştı.
İlk gelen grup onlar olmuştu.Hızlıca yanlarına aldıkları atıştırmalıkları vb. da alarak zile basmışlardı.Her ne kadar daha güzel bir şeyler almak isteseler de Mina ve Chaeyoung almamaları için inat etmiş ve sadece kendilerini getirmelerini istemişlerdi.
Onlara kapıyı açan Mina olmuştu."Hoşheldiniz." Gülümseyerek onları içeri almıştı.Hepsine sırayla sarılmış en son Changbin'e uzunca sarılmıştı.Onu boşladığını düşünüyordu...
"Aklından ne geçiyor biliyorum,hayır öyle bir şey yapmıyorsun.Mutlu ol yeter." Changbin'in bu sözlerinin üzerine Mina tekrar sarılmış ve gülümsemişti.
"Hoşgeldiniz.Diğerleri nerede kaldı?" Chaeyoung'un cümlesi bitmeden zil çalmıştı.
"Selam!!"
"Hoşgeldiniz!"
"Trafik vardı geciktik." Chan'in açıklamasıyla Chae başını sallamıştı."Hadi sofraya geçin."
Şimdi ise herkes sofra da oturmuştu.Hem yemek yiyor hem sohbet ediyorlardı.
"Yemekler nasıl olmuş?" Mina'nın sorusu ile öne Felix atılmıştı.
"Çok güzel olmuş." Herkes onu onaylamıştı."Özellikle et çok güzel pişmiş ve şampanya ikilisi.. mükemmel" hepsi Jisung'un bu abartı tepkisi ile gülmüşlerdi fakat haklıydı,bu ikili cidden güzeldi.
Bi' süre daha sohbet etmişlerdi,bu sohbetin genel olarak konusu yoktu fakat Hyunjin'in sorduğu soru ile konu tamamen değişmişti.
"Peki şimdi okul ne olacak?" Herkes sessizleşmiş, Müdürlerimize dönmüşlerdi.
"Açıkçası bunu çok düşünmedik ancak arkamızdaki yönetim artık bize karışmayacağı için okulu daha iyi bir eğitim yerine çevirmeyi düşünüyoruz."
"Örneğin betaların da okula alınması,saçma kuralların kalkması yani kural düzenlemesi vb gibi."
"Bunlar cidden çok güzel olur." Jeongin dikkatle dinlemişti,onun da aklında bir kaç şey vardı."Belki her şeye baştan başlamak daha iyi olur, düzenleme değil de baştan başlama."
"Haklısın Jeongin,siz orasını merak etmeyin.Her şey güzel ilerleyecek.Bir de sizinle paylaşmak istediğimiz bir şey var."
"Nedir?" Minho kaşlarını çatmıştı,anlık gerilmişti.
"Bir çocuk evlat edinmeye karar verdik."
Hepsi önce şok olmuş, ardından tebrik etmeye geçmişlerdi.
"Nereden çıktı ki bu?" Changbin'in sorusu gayet doğaldı.
"Şöyle ki,biliyorsunuz istesek kendimiz de çocuk yapabilirdik,fakat oldukça yaşlandık ve bunun yerine ihtiyacı olan bir çocuğa aile olmak çok daha güzel hissettirir diye düşündük." Chae'nin konuşmasının bitmesi ile Mina devam etmişti.
"Evet hatta bir kız çocuğu ile görüşmeye başladık bile.Çok tatlı,biraz daha zaman geçirmeyi düşünüyoruz.Eger o da bizi isterse tabi işlemlere başlayacağız."
"Eminim isteyecektir." Felix gülerek destek olma amaçlı bir şeyler söylemişti.
Hepsi oldukça mutlulardı şuan... içlerinden hep böyle gitmesini dilemişlerdi...
VEEEE EVETTTT
Bir kurgumun daha sonuna geldik😭
Umarım beğenerek okumussunuzdur, gerçekten bazı yerlerini hiç beğenmedim.Siz mesaj attıkça farkediyorum.Buraya bu kitaptan aldığınız mesajlari yazabilirsiniz,yorum olarak💖
Hangi kurguma devam etmemis istersiniz bu arada?
Gelecek kurgularimda görüşmek üzere ✨ bundan sonraki hedefim diğer yayımlanan kurgularimi bitirmek🤍
Lixvly bebisim,ilk kitabimda da ondan bahsetmiştim.Burda da edeyim.
Yazmaya vaktim olmuyor bazen,bazen ise cesaretim...her neyse seni gerçekten sevdiğimi hissettirememiş olmak beni üzdü ancak bunu halledeceğim<3 love u 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfiction{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...