Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️"Hala ordalar mı?" Jisung kahkahasını bastırmış ve önünde duran Jeongin'e sormuştu.Şuan da masa da ikili bir şekilde karşılıklı oturuyorlardı.
"Ah...salaklar...cidden." Felix'te gülmemek için zor duruyordu.
"Takip konusunda baya kötüler,anlamadığımızı sanıyorlar hala." İlk farkeden Seungmin olmuş ve hemen çaktırmadan diğerlerine söylemişti.
"Hem ayrıca hemen 4 masa arkamızda oturup sadece gözlük ile tanınmayacaklarını mı sanıyorlar?" Bu sefer dördü de gülmüştü.
"Neye gülüyorlar şimdi?"Minho güldükleri şeyi duymaya çalışırken aynı zaman da diğerlerine soruyordu.
"Nerden bilebiliriz Minho?" Chan de Seungmin'in neye bu kadar güldüğünü merak ediyordu.
"Felix kalktı,nereye gidiyor? Buraya yürüyor,niye yürüyor? Evet şuan önümüzde." Changbin Felix'e gülmüş ve susmuştu.
"Siz harbiden salaksınız...farkedilmeyecek mi sandınız?"
"Yani şimdi şöyle-"
"Bizim masamıza gelmek için iki dakikanız var yoksa-"
Felix'in yoksa kısmını dinlemeden hemen ayaklanmış ve yanlarına gitmişlerdi.
Şuan karşılıklı bir şekilde oturuyorlardı."Evet,bizi neden takip ediyordunuz?" Seungmin gözünü hepsinde gezdirmiş en son Chan da durmuştu.
"Şimdi-" Fakat Chan'in sözünü kesen bir anda üç alfanın ve omegalarımızın birbirini tanıması ve sarılmalarıydı.
"Oha Felix aşırı güzelleşmişsin uzun zaman oldu." Seung-ki'nin Felix'in elinden tutup döndürmüştü.
"Eh oldu öyle şeyler."
"oha öhm çüş öhm" Changbin şuan da kıskançlıktan kızarmıştı,kimdi bunlar?
"Jeongin sen de cidden...taş olmuşsun.Bugün benimle yemeğe çıkmak ister misiniz güzel omega?" Seonha ise Jeongin'i övmüştü.
"Oha uçma aslanım uçma." Hyunjin hiçbir şekilde kıskançlığını gizlemeyi düşünmüyordu.
"Pardon bu arkadaşlar kim Jisung?" Jisung ise Yunha'ya gülmüş ve göz kırpmıştı.
"Biz tanıtalım kendimizi,şöyle ki ben Minho o Changbin,O Chan,O da Hyunjin.Bir de daha demin övdüğünüz güzel omegaların eğitim partnerleriyiz." Partnerleriyiz kısmını bastırarak söylemişti.
"Biz de tanıtalım.Ben Yunha,O Seung-ki ve O da Seonha,Jisung,Felix,Jeongin ve Seungmin'in bir zaman değişim için gittikleri okulda tanıştık."
"Anladım,şuan da da ayak bağı oluyorsunuz."
"Pardon duymadım."
"Ah...kulaklarına baktırmalısın o zaman."
Gergin havayı bozan Felix'in çalan telefonuydu.Chae müdüre arıyordu.Sınav işleri fazlasıyla uzamıştı ve artık üst level sınavlarından önce ki sınavları olmaları lazımdı.
"Efendim hocam,tabi geliriz."
"Üzgünüz gitmemiz lazım.Sizi yeniden görmek çok güzeldi tekrar konuşmaya başlayalım." Felix sıcak gülümsemesini sunmuştu.
"Yok canım sizin çok antrenmanlarınız var arkadaşlar sizi rahatsız etmesin." Changbin Felix'e izin vermeden alışveriş poşetlerini ve Felix'in çantasını almış arkasından iterek çıkartmıştı.
"Evet! Felix haklı tekrar konuşalım." Jisung bunları dedikten sonra Yunha'ya göz kırpması ile Minho yine kıskanmış ve Jisung'un elinden tutarak dışarı çıkartmıştı.
Chan ve Seungmin normal bir şekilde baş selamı ile sessizce çıkmıştı.Chan Seungmin'e onlarla neden yakın olmadığını sormuş,Seungmin ise programa geç katıldığı için onlara ısınamadığını söylemişti.
Jeongin de eşyalarını toplamış çıkarken arkasından SeonHa "Yemek işini düşün." diyerek bağırmıştı.Jeongin ise cevap verecekken Hyunjin elleri ile ağzını kapatmış ve dışarı çıkartmıştı.
Changbin ve Felix önden giderken Felix bir anda Changbin'e dönmüştü.
"Sen bana aşık mısın?" Changbin öksürük krizine girmiş ve ne diyeceğini şaşırmıştı.
"Tamam,Changbin ben anladım anlayacağımı."Bu sefer sinirlenmiş ve Changbin'in kol kaslarına vurarak kızmıştı.
"Ya Odun Adam! İnsan bir kere kendi açılır be,ya doğru düzgün söyle ya da kısmetlerimi kapatma."
Bu sefer önden gitmiş ve Chae'nin gönderdiği arabaları bularak binmişti.
"Jeongin ben baya baya sana düşüyorum haberin olsun,aşık olmuşum bence."
"Hyunjin..."
"Efendim gözlerinde hayat bulduğum söyle."
"Aç avcunu."
"Evet."
"Heh şimdi de yala." Jeongin bunu söyleyip kahkaha atmış ve önden arabaya binmişti.
"Niye böyle yapıyorsun ki şimdi bence güzel couple olurduk."
Ne Chan ne de Seungmin konuşmuyordu.Konuşurlarsa Chan yine zamanı olmadığını düşünüp teklif yapmazdı.
"Chan." Chan ise ona dönmüş efendim anlamında kafasını sallamıştı.
"Sen cidden öküzsün.Öküz yılında doğmuş gerçek öküz."
Chan de onun arkasından şaşkınca bakakalmıştı.
"En azından Çin burcumu araştırmış..." Olumlu yönüne bakmayı tercih etmişti.
"Ya Minho bi durur musun?"
"Evet son şansın Jisung?"
"Ben kimseyle flört etmedim.Niye trip atıyorsun?"
"Gözümün önünde adama böyle yapan kimdi?" Böyle yapan kimdi derken gözlerini kırmış ve Jisung'a doğru eğilmişti.
"Minho..."
"Sus Jisung gidiyorum ben."
Jisung ise arkasından gülmüştü bu halleri tatlı gelmişti özellikle böyle bir Alfa için.
_
"Chae,çocukları aradın mı? İhtiyar sınav diye tutturdu."
"Aradım."
Chae şuan da telefonu ile ilgileniyor arada bir gördüğü şeylere gülüyordu.Mina ise dayanamamış ve ayağa kalkarak sandalyenin iki yanından tutarak ona doğru eğilmişti.
Chae kafasını kaldırmış ona bakmıştı.
"Beni artık affetsen mi acaba Chaeyoung..." Bir eli ile önce Chae'nin yanaklarını okşamış ardından dudaklarını sevmeye başlamıştı.
İkisi de birbirini uzun zamandır özlemişlerdi.
Mina yaklaşarak önce hafifçe Chae'nin dudağının kenarını öpmüş ardından Chaeyoung ikisinin dudaklarını birleştirmişti.
İkisi de birbirini özlemişti.
Kontrol etmeden atıyorum umarım güzeldir.
İyi geceler~✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fiksi Penggemar{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...