Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️Yorum yapın lütfen,hikayenin nasıl ilerleyeceği size bağlı.
Sabah antrenman tarzı dövüşmelerinde oldukça yorulmuşlardı.Her iki tarafta yanılmıştı fakat en çok yanılan alfalar olmuştu.Şimdi ise yemeklerini alarak oturaklarda oturmuş omegaların onlar hakkında konuşmalarını dinliyorlardı.
Omegalarımız da tabi ki boş durmamıştı,çoktan alfalar tarafından beğenilmeye başlamışlardır.
"Şu dört omegaya bak!"
"Şu alfalar kaç yaşındadır acaba?"
"Aşık oldum."
Evet sürekli bunları duymuşlardı ancak hiçbiri umursamıyordu.Şuan birbirlerine ölümcül bakışlar atmak ile meşgullerdi.Onlar dan hoşlananlar ile asla dalga geçmezlerdi ya da umursamazlık yapmazlardı ancak şuan da ilgi odakları orası değildi...
En sonunda Jisung dayanamamış ve alfaların olduğu kısma geçmiş ardından masanın önünde durmuştu.Özellikle Minho'ya bakarak ve sözlerini bastırarak söylemişti.
"Bir sorun mu var? Varsa düzgünce konuşun."
"Dur bir düşüneyim,sizin varlığınız." Minho ayağa kalkarak onun yanına gelmişti.
Jisung gülmüş bu sefer saldırıya geçmek istemişti."Yediğin yumruk yetmedi galiba." Elini kaldırmış ancak bu sefer Minho elini tutmuştu.
"Üzgünüm Jisung onu ancak bir kere yapabilirsin." Jisung elini kurtarmaya çalışmış ancak başarısız olmuştu,Minho gerçekten sert tutuyordu.Jisung kurtulamaya çalıştıkça daha çok yakınlaşıyor lardı.
Şuan etrafta ki tüm alfa ve omegalar olayı çözmeye çalışıyordu.Bazıları çoktan arkadaş olmuştu.Chaeyoung ve Mina oldukça memnundu tabi ki,yine de birbirleri ile aralarında ki kavga asla bitmezdi.
"Gerçekten,şu bakışlarınızı çekin." Jeongin atılmış ona karşılık Hyunjin de cevap vermişti.
"Siz de aynı şekilde bakıyorsunuz."
"Siz bize nasıl bakıyorsanız o şekilde cevap veriyoruz."
Onlar bu şekilde tartışmaya devam etmişlerdi.Sonunda Mina,Chae ve yanlarında alfa, omegaları kontrol amaçlı gelen Chan ayırmıştı.
Chan arada köprü gibiydi bu yüzden müdüreleri ile çok güzel anlaşıyordu ve bu birleşim olayında yardımcı olacağını söylemişti.
"Ne yapıyorsunuz? Cidden!" Chae bağırmış ardından Mina da onlara sinirlenmişti."Hepiniz odama gelin."
Hâlâ birbirlerine bakışlar atıyorlardı fakat yine de arkalarından gidiyorlardı.Changbin artık sinirlenmeye başlamıştı sonuçta Mina'yı annesi olarak biliyordu, diğer ebeveyn'i hakkında hiçbir fikri yoktu ve annesinin şuan da ona açıklama yapmaması daha da sinirlendiriyordu.
7 kişi de koltuklara oturmuş karşılarında ise sinirli Mina,Chae ve Chan vardı.Chan oldukça mahçuptu.
"İster anlaşın,ister anlaşamayın,beraber çalışacaksınız."
"Hocam görüyorsunuz işte anlaşamıyoruz." Felix Mina'ya karşı diğerlerinden önce davranmıştı.
"Evet,Felix anlaşamıyorsunuz ama berabersiniz ayıramıyoruz sizi."
"Neden? Hem bize sormadan bir sürü garip karar alıyorsunuz bir de açıklama yapmıyorsunuz!" Changbin artık patlama yeri bekliyordu tabi ki,Mina dan açıklama bekliyordu.Chae ile konuşmaları da dahil.
"Haddini aşma Changbin."
Changbin ise sadece sadece hafif gülmüş ve sert bir şekilde kapıdan çıkmıştı.
Mina arkasından gitmeye çalışsa da Chaeyoung durdurmuştu."Biraz sakinleşsin sonra her şeyi anlatırsın." Chaeyoung bunları sessiz ve üzüntülü bir ses ile söylemişti.
"Chan onlar ile konuş.Lütfen..." Mina ardından çıkmış ve Changbin'i aramaya başlamıştı.
"Beni neden sürekli rezil ediyorsunuz? Neden hep mahçup oluyorum." Chan gerçekten sinirli bir ses ile bağırmadan konuşuyordu.
"Özür dileriz..." Hepsi bir ağızdan konuşunca hafif şaşırsa da belli etmemişti.
"Hepiniz birbiriniz ile iyi anlaşana kadar sizinle konuşmayacağım.Hep ben orta da yanıyorum."
"Artık iyi anlaşın,normal bir Alfayım ben birden fazla şeye koşamam,bana biraz yardım edin."
Hepsi başını sallamıştı.
"Kantin'e yemek yemeye gidin, aynı masa da oturacaksınız."
Bu bölümü yağmurlu bir günde dolmuşta sweater weather dinlerken yazdım çok huzurluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfic{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...