(3.kişi anlatımıyla)
Mina ve Chae yine tartışmış ve onları o şekilde bırakarak gitmişlerdi.
"Ne yani? Şimdi cidden sizinle mi antrenman yapacağız? Ah cidden..." Felix bu konudan gerçekten rahatsız olmuştu.Zarar görme ihtimalleri de yüksekti tabi ama en kötüsü bu kişileri gerçekten sevmemesiydi.
"Evet öyle tatlım,hatta gel sana yeteneklerimi göstereyim." Changbin iddialı bir ifade ile meydan okumuştu."Gel asıl ben sana göstereyim." Bu sefer Felix kıyafetinin kollarını sıvamış Changbin'e doğru gelirken Chan durdurmuştu.
"Hey! Burada savaş yapmıyoruz.Antrenman yapıyoruz.Burası ne kavga ne de savaş yeri kendinize gelin hepiniz.İkili ikili ayrılın ve başlayın uzatmaya gerek yok." Chan'in konuşması ile hepsi susmuş,beklemeye başlamıştı.
"Ne bekliyorsunuz? Arkadaşınızı dinleyip ikili eşleşsenize." Hepsi sesin geldiği yere dönmüşlerdi.Hafif orta yaşlı bir teyze onların yanına gelmişti.
"Şey siz kimsiniz acaba?" Jisung'un sorusu ile kadın gülerek cevap vermişti."Öylesine,sizi seven biri olarak bilmeniz yeterli.Sizi ikili eş ben yapayım o zaman bu şekilde dikilmeycekseniz ya." Hepsi şaşırmış ne yapacaklarını çözememişlerdi ama kadına da bir şey diyememişlerdi.
"Sen kısa ama kaslı,şu çilleri yıldıza benzeyen tatlı omega ile eşleş." Felix bir anda yumuşamıştı."Teşekkür ederim."
Kadın tekrar ona gülümsemişti.Changbin ise alınmamıştı ama takılmak istemişti "Hey! Ben kısa değilim ayrıca evet kaslı ve güçlüyüm." Kadın ona da gülümsemiş ve diğerlerine dönmüştü.
Changbin ve Felix itiraz etmeden köşeye çekilmiş ve diğerlerinin eşlenmesini beklemişlerdi.İkisi de itiraz etmenin bir işe yaramayacağını farkındalardı.
"Sen tilkiye benzeyen çocuk,şu siyah yakışıklı ile,sen sincap şu daha demin yumruk attığın çocuk ile,Chan ve Seungmin siz de beraber olun."
"Pardon,adlarımızı nereden biliyorsunuz?" Seungmin sormuştu."Kuşlar söyledi." Kadın tekrar gülmüş ve antrenman sahasından ayrılmak için dönmüş ancak içinde kalmaması için söyleyetek gitmişti.
"Baya yakıştılar." Bunu ne kadar kısık ses ile söylese de Chan duymuş ve öksürmeye başlamıştı.Jisung çantasından su çıkartarak ona uzatmıştı.
"Teşekkürler Ji." Chan suyu içtikten sonra teyzenin gitmesi ile başlamaları gerektiğini farketmişti. "Hadi başlayalım,herkes kendine bir köşe seçsin."
Minho hala Jisung'a laf edememişti,o kadar yumruk yemişti.
"Hafif mi başlayalım." Jisung antrenmanı bitirip kurtulmak istiyordu."Bu yumruk ya güzel yüzüm de iz bıraksaydı." Minho yüzünde ki hatkarın ortaya çıkması için yan tarafını dönmüştü.
Gerkçekten etkilenilmeyecek gibi değildi.Jisung eline bir su topu yapmış ancak atmamıştı.Ancak Jisung yutkunmayı da unutmamıştı.
"oh,benden etkilendin mi Jisung." Jisung ne alaka der gibi ona bakmaya başlamıştı.
"Yeter artık bu kadar uzattığın başlayalım hadi."
Bu sefer Minho da eline orta derece bir alev topu alarak hazırlanmıştı.İlk atak yapan Jisung olmuş ancak ona karşılık olarak Minho da alev topunu atıp orta da bir buhar oluşturmuştu.
"Ne kadar acı değil mi Jisung?"
"Neymiş acı olan?"
"Hoşlandığın Alfa'nın sana bakmaması." Hoşlandığı alfa mı? Ne alakaydı? Jisung anlık durmuştu."Ne? Öyle biri yok ki?" bunları söylerken aniden ağır bir ateş topu yemesi de bir olmuştu.
Hem bir omegaya göre hem de ağır bir top olması ile Jisung yere düşmüş faka kalkamamıştı.Minho gücünün farkında değildi.Ne olursa olsun bir Omega vücudu Alfaya göre biraz daha narindi,tek ayırmlarıyda buydu zaten.
"Hey Jisung? Jisung?" Minho Jisung'un yanına gelmiş ve eğilmişti oldukça endişeliydi şuan fakat bir anda kendisinin kollarından çevirerek üzerine çıkan Jisung beklemiyordu.
"Ne o? Düştüm falan mı sandın? Merak etme o kadar narin değiliz.Bir daha kimseyi dalgın anında vurmaya çalışma.Aaa bir de topların enerjisini düşür."
Minho bir şey demeden Jisung kollarını bırakmış ve antrenmana devam etmişlerdi.
Aşağıdaki yıldıza basamayı unutmayın 💖
Lixvly bebeğim yeni bir omegaverse kurgusu yazmaya başladı,bakarsanız çok sevinirim 💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfiction{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...