Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️25 Final 🥺
Ama merak etmeyin bundan sonra devam edeceğim ve başlayacağım çok güzel kurgular var,isterseniz bakabilirsiniz ❤️Herkes birbirinden özür dilemiş, konular artık birbirine bağlanmıştı.Hepsinin ilişkisi düzelmiş,arada bir tartışsalarda bunu sorun olarak görmüyorlardı.
Peki,Kurul başkanı..?
Hayır,o özür dilememişti.Dilemeyi düşünmüyordu.Kendisini bir adaya kapatmıştı ve orada yaşayacağını bildirmişti.
Özür dilememiş fakat onlara uzaktan bir mesaj göndermişti.Mina Ve Chaeyoung'u kullanarak yapmıştı bunu.
"Özür dilemeyeceğim,evet yaptığım yanlıştı fakat o anda iyi bir düşünce ve psikoloji içinde olmadığımı biliyordum.Şuan bu durumda bunu konuşmak bile beni yoruyor...
Ve artık serbestsiniz, istediğinizi yapabilirsiniz.Öğretmenlik? Doktorluk? Her şey...serbestsiniz.""Gerçekten mi? Hayatımızın içine ettikten sonra mı serbest bırakıyor? Şaka mı?" Minho sinir ile oturduğu koltuktan kalkmış ve dışarı çıkmıştı.
"Hiçbir şeyi haketmiyor..." Jisung da arkasında çıkmıştı.
Diğerleri de arkasından çıktığında en son Chan kalmıştı.
"En azından bir özür hakediyorduk...hakediyordum."
Herkes biliyordu hakettiklerini ama...yapacak hiçbir şey yoktu.
Sözde 'kurul başkanımız' psikolojik tedavi almaya başladığını söylese de,kimse ona güvenmiyordu,her an çıkıp tekrardan bu saçmalığı devam ettirmek isteyebilirdi.
Hepsi bahçede buluşmuş,biraz nefes aldıktan sonra bir kafeye geçip konuşmak istemişlerdi.
Hepsi kahvesini almıştı ama herkes boş bir şekilde bakıyordu çünkü herkes neyin nasıl olacağı hakkında düşünüyordu.
"Bugün konuşmayalım,bir hafta sonra herkes kararlarını versin ve hayatımızı ona göre yönlendirelim.Bu hemen alınacak bir karsr değil.Ona göre okuldan çıkarız,başka bir okula gideriz.."
Seungmin'in açıkladıkları ile hepsi onu onaylamıştı.
Jeongin Hyunjin'in omzuna yatmış orada düşünüyordu,Hyunjin de kafasını aynı sekilde ona yaslamış düşünüyordu.
Önlerinde geçte olsa bir seçim hakkı doğmuştu.
"Ailemizi göremliyiz?" Felix'in söylediği ile sonunda ailelerini hatırlamışlardı.
"Tamam bu hafta içerisinde izin alıp onları ziyarete gidelim,1 hafta orda kalıp düşünün.Daha iyi olacaktır."
"Hayır her şeyi geçtim,bu vücudu bu şekil almadan önce söyleselerdi keşke alfalar gibi oldum iyice." Felix'in sinirli sesi hepsini susturmuş,isyan ettiği konu ise gülme sebebiydi.
"Felix güzelim sen bir tık salak mısın? Ne alakası var.Hem ben seni vücuduna bakarak sevmedim.Bir daha bunu düşünme.Senin vücudun değil senin beynin, düşüncelerin,karakterin önemli.Hem alfa olmak kötü mü?"
"Öyle bir şey demedim..." Omega olmayı tercih ederdi ama.
"Demiş kadar oldun." Changbin de gülmüş sevgilisinin yanağını öperek geri çekilmişti.
Konu dağılmış birbirilerine eski kavgaları hakkında konuşmuş gülmüşlerdi.
Changbin'im telefonunun çalması ile hepsi susmuştu.
"Efendim?" "Tamam geliyoruz."
Telefonu kapattıktan sonra onlara dönmüştü.
"Annem ve Chae müdüre çağırıyor, önemli bir şey demeleri gerekiyormuş."
Hepsi daha yeni yanlarından geldik ne alaka vb..söylenseler de şuan da karşılarında oturuyorlardı.
"Çocuklar... şöyle ki...biz-" Mina'nın lafını Chaeyoung kesmişti.
"Evleniyoruuuzzz!!"
"Ne?"
"Nasıl yani tek tepkiniz bu mu?"
"Hayır değil yani şey pardon tebrik ederiiiz!" Hepsi şaşırmıştı.Beklemiyorlardi...
"Davetiyelerin gelmesini bekledik size söylemek için."
"Ama çocuklar sizden bir şey rica etmemiz lazım."
"Dur anne sonra rica edersin,ne demek evleniyorum?" Changbin sonunda transtan çıkmıştı.
"Baya baya evleniyorum."
"Sana inanamıyorum..." Herkes Changbin'in kabul edeceğinden emindi,neden böyle demişti?
"Sana inanamıyorum...davetiyeni seçerken bize sormadın mı?"
Hepsi anlık şoku üzerinden atlatmış Changbin'e gülmeye başlamıştı.
Mina ve Changbin sarılmış.
"Hep mutlu olun..Oğlun seni her konu da destekliyor."
Mina oğluna teşekkür etti etmiş kötü şakası için şaka ile karışık vurmayı da unutmamıştı.
"Rica edeceğiniz konuyu söylemediniz?"
"Şöyle ki...okullar arası büyük bir toplantımız var bu yüzden düğünü organize etmeye vaktimiz yok."
"Tamamdır o iş bizde."
O iş bizde demişlerdi ama zevkleri birbirinden farklı 8 kişiye işi vermek ne kadar mantıklıydı..?
Çoğu kişi sınav haftasında vb. Bende öyleyim bu yüzden 2 hafta bölüm atmayabilirim :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfic{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...