Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️BAŞKA kURGULARİMDA VAR BU ARADA HESABİMA BAKABİLİRSİNİZ MUAH<3
Tüm çiftlerimizi birleştirdim neredeyse sadece hyunin kaldı bu bölüm onlara özel yazdım, artık kitap bitiyor bu yüzden uzatamiyorum siz de sıkıldınız artık ✨
Bu bölümü bebişime özel yazıyorum, yoğun olduğum için ona yazamıyorum :( Lixvly
Son haftalarda artık fiziksel yani güç sınavları bitmiş artık mantık derslerinin sınavları başlamıştı.Hepsinin olması zorunlu Matematikti.
Herkes kendi alanına göre sınavlara girmiş bu hafta ve kurtulmuştu.Fakat tüm okulun son bir sınavı kalmıştı.O da matematik.
Herkes kütüphaneleri doldurmuş çalışıyor, üst sınıfa geçmeye çalışıyordu.
Hyunjin de bunlar arasındaydı,her ne kadar matematikte iyi olsa da azıcık daha çalışmaktan zarar gelmezdi.Alanı değildi,alanı görsel sanatlardı fakat onlar da matematik görüyorlardı.
Jeongin ise tam olarak hiçbir şey yapmıyordu sadece yatıyor,Chan ona ders çalışması için baskı yaptığı için sadece kütüphane de uyuyordu.Ona göre kimse onu dersten bırakmazdı sonuçta güçlüydü.
Fakat çalışmak her zaman zeka ve gücü yenerdi.
Şimdi ise ders saati herkes dersteyken ders çalışmak amacı ile dersten çıkmış kütüphane de uyuyordu.Yüzüne vuran güneş şuan da mükemmel görünmesini sağlıyordu.
Hyunjin de aynı şekilde matematik çalışmış fakat artık yorulduğu için fiziksel antrenmana geçme kararı almıştı.
Tabi çıkmadan önce Jeongin'i görmeseydi..
Jeongin'in yanına sessizce yaklaşmış bir süre yüzünü incelemişti,gözlerini, dudaklarını,burnunu...sanki ilk defa görüyormuş gibiydi.
Sonra aklına bu masum çocuğun ona yaşattığı gelince gülümsemişti.
Şuan saçlarını sevmemek için kendini çok zor tutuyordu.Fakat...belki de azıcık dokunabili-
O an tabi ki Jeongin'in refleksleri ile elini ters çevrilmiş buldu bunun üzerine Hyunjin acı ile inlemiş,Jeongin hemen onun olduğunu farkedince özür dilemiş ve koluna üflemeye başlamıştı.
Hyunjin ise gülerek onun kafasını kaldırmış ve saçlarını sevmişti.
"Bir şeyim yok,merak etme...refleks anlıyorum."
"Hyunjin gerçekten özür dilerim."
"Sorun değil.Ne yapıyorsun burda?"
"Hiç Chan hyung matematik çalışmam konusunda baskı yapıyor bende kütüphaneye gelip çalışıyormuş gibi yapıyorum bu kadar."
"Peki,bu şekilde matematikten geçecek misin?"
"Gerek yok ki,zaten güçlüyüm her türlü geçerim."
Hyunjin ise bunun üstüne Jeongin'in alnına bir tane vurmuş ve aptal diye fısıldamıştı.
"Bu niyeydi şimdi?" Jeongin alnını ovuşturarak ağlarmış gibi yapıp tatlı hareketler yapmıştı.
Hyunjin bu tatlı hareketlere kanmayacak,kendini tutacaktı.-en azından şimdilik-
"Tamam gel beraber çalışalım.Ben seni çalıştıracağım."
"Oluuurrr~" Jeongin,tabi ki sevdiği kişi ile ders çalışmak isterdi.
"Tamam o zaman,sınavınız nereden çıkıyor?"
"Geometri olacak bu sefer."
"Öncelikle geometri de bilmen gereken bazı kurallar var bunları ezberlemelisin,Mesela En temel olan kareden başlayalım.." Tabi ki Jeongin bu arada uçmuştu.Hyunjin'in hareket eden kalın dudaklarına bakıp duruyordu,dikkatini dağıtıyordu.Öpmeli miydi acaba?
Hyunjin hâlâ konu anlatıyordu.Onu dinlemeyen Jeongin'i daha yeni farketmiş ve ona dönmüştü.
Ona döndüğümde tilkinin bu kadar yakınında olacağını düşünmemişti.
İkisi de birbirinin dudaklarına bakıyor aynı zaman da gözlerine bakıyorlardı.Sürekli dudakları ve gözleri arasında mekik dokuyorlardı.
Hyunjin ilk harekete geçmiş ve Jeongin'in dudaklarına baskı yapmıştı.Evet olmuştu işte devam ettirmeleri gerekiyordu fakat ikiside öylece beklemişti.
İlk dudak hareketini başlatan Jeongin olmuştu.Derin bir şekilde birbirlerini öpüyorlardı.
En sonunda ayrılmış nefes nefese birbirlerine bakarak gülümsemişlerdi.
"Daha sonra konuşuruz, şimdi şu konuyu bitirelim."
"O zaman dudaklarına söyle dikkatimi dağıtmasınlar." Jeongin yine flörtöz konuşmuş,Hyunjin ise yine eline kalem tutuşturmuştu.
"Azgın omega..."
Hem ana ekranim hem kilit ekranin cnsknfkdkfk ama suan değiştirdim olsun
10K OKUNMA İÇİN TEŞEKKÜRLER~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
أدب الهواة{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...