1

5.7K 559 372
                                    

Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️

(3.kişi anlatımıyla)

Her zamanki gibi Alfa ve Omegaların klasik bir okul günüydü ya da onlar öyle zannediyorlardı.

Okul da sevgili olan çok fazla Omega ve Alfa vardı ancak okul buna karşıydı.Birbirlerini görmeseler bile sosyal medyadan tanışıyorlardı.Okul yönetimi asla kabul etmediklerini her seferinde dile getirirlerdi.

Sabahları ise iki okul arasına sırayla Müdüreler güç bariyeri yapardı.Güç bariyeri aynı zaman da koyu mavi olduğu için karşı taraf gözükmez ve fermonlarını da algılayamazlardı.

Düzen sürekli böyleydi;farklı kantinler,farklı spor salonları,farklı sahalar,farklı okul bahçeleri...

Bu durumdan hem memnun olanlar vardı hem de memnun olmayanlar vardı tabi Jisung,Felix,Seungmin ve Jeongin gayet mutluydu.Onlar için Alfa vb. şeyler saçmaydı.Onlar kimsenin eşyası olmadığını savunuyordu-zaten öyleydi omegalar kimsenin eşyası değildi-Bu dik başlılıkları ve akademik başarıları da okul da hem sevilen öğrenci hem de sevilen arkadaş grubu yapmıştı.

Herkes onları gerçekten sever ve saygı duyardı.Her ne kadar gruplarına başkalarını almasalar da,birisi yardım istediği zaman ellerinden geleni yapıyorlardı.

"Hadi Ji." Felix söylenerek çantasında bir şey arayan arkadaşına döndü.

"Felix,yulaflı kekimi almamışım..." Felix ve Seungmin bu sefer hafif gülmüşlerdi.

"Jisung dedik ya bugün kantinden yiyelim diye."Seungmin sakince Jisung'a hatırlatmış ve yoluna devam etmişti.Yurt odaların da kendilerine sağlıklı yiyecekler yapmayı seviyorlardı.Omegaların çoğunluğu da onlardan tarif alarak buna geçmişti hatta artık kantin kullanılmamaya bile başlamıştı.

"Tabi orta da kantin bıraktıysak." Jisung hafif gülerek mırıldanmış ve Seungmin'e yetişmişti.Felix ise sürekli arkasına bakıyordu.Jeongin yurttan çıkarken matematik kitabını unuttuğunu söyleyerek odaya geri dönmüştü.

Jeongin'in de geldiğini gördüğün de gülerek yanına gitmişti."Nerede kaldın?" 

"Gelirken hakkımızda bir kaç dedikodu duydum onları susturmam gerekti önemli bir şey değil hyung."

"Tamam şimdilik sormayacağım ama daha sonra anlatacaksın."

Jeongin sessizce kafasını sallamış ve sıra da bekleyen ikilinin yanlarına gitmişlerdi.Felix hemen Seungmin'in koluna girmişti.Şuan oldukça tatlılardı.

"Neden sıradayız?" Jeongin'in sorusunu Jisung açıklamıştı.

"Bilmiyoruz ki,içeri almıyorlarmış ama sadece bizi değil galiba onları da duruyor gibi sesleri geliyor." Jisung kafası ile koyu mavi bariyerin arkasını işaret etmişti.

Mavi bariyerin arkası da aynı şekildeydi.Alfalar'ın hepsi ne olduğunu çözememişti,Müdüreler'in konuşma yapacaklarından haberleri olmadığı için aynı zaman da oldukça da sinirliydiler.Sinirli fermonları etrafı da rahatsız ediyordu özellikle de Hyunjin bu kokulardan oldukça rahatsızdı.

"HEPİNİZ ŞU SAÇMA FERMONLARINIZI ETRAFA SALGILAMAYIN!" Hyunjin okula girdiği gibi  birbirine karışmış kokuları farkettiğin de doğal olarak sinirlenmişti.Kimse kendi fermonlarını algılayamadığı için haberleri yoktu.Hyunjin söyleyince farketmiş ve fermonlarını sakinleştirmeye çalışmışlardı.

"Tamam,Hyunjin sakin ol." Chan,Minho ve Changbin ise Hyunjin ile birlikte neler olduğunu çözmeye çalışıyorlardı.

"Aptal Omegalar bir halt mı yaptı acaba?" Minho kötü biri değildi,sadece suçları sürekli omegalara atar ve Alfa yani baskın olmayı önemli bir şey sanardı.

Düşman,Stray Kids OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin