4

4.1K 536 240
                                    

Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️

(3.kişi anlatımıyla)

"Birde çok eğleneceğiz diyor,aptal." Felix sinirli bir şekilde kantin de bir oraya bir buraya yürüyordu.Antremandan önce yemek yemeye karar vermişlerdi.Normal de öğleden sonra antreman yaparlardı ancak bu sefer Chaeyoung müdüre onlardan erken antrenman istemişti.

"Felix otur da yemek ye güçlerini kaybedeceksin." Yemek yemesi lazımdı,güzel beslenmesi önemliydi.

(Yazar-Siz de yiyin yemeklerinizi,inanın kilo önemli bir şey değil,sizi seviyorum.Yediniz mi yemek?)

Felix sonunda pes ederek oturmuş ve az da olsa yemişti,son zamanlar da onda olan değişikliği arkadaşları da farketmişti.

"Sen neden son zamanlar da hem kilo verdin hem de bitkinsin?" soru Jisung dan gelmişti.Felix sadece son zamanlar da hafif yemeye başlamıştı,kendi de sebebini bilmiyordu.Evet okul kantinine karşı çıkarak sağlıklı beslenmeye başlamışlardı ama Felix onu bile yememeye başlamıştı.

"Bilmiyorum,son zamanlar da az yemeye başladım,toparlayacağım." Güldükten sonra Jisung da ona gülmüştü.

"Antremana ne zaman geçiyoruz? Hala konum gelmedi?" Seungmin konuşurken telefonlarına düşen bildirim ile yemeklerini bitirmiş ve hızlıca Chae müdüre'nin attığı konuma gelmişlerdi.

Atılan konum okuldan biraz uzakta etrafı ağaçlar ile kaplı düz yeşillik bir alandı.Tabi ki geldiklerin de Alfalar ile karşılaşmayı beklemiyorlardı.

"Sizin ne işiniz var burda?" Jeongin'in sourusu ile Hyunjin oturduğu taşın üstünden kalkmıştı."Asıl sizin burada ne işiniz var?"

"Ne demek ne işiniz var,Chaeyoung müdüre konum attı.Antreman yerimiz burası." Felix cevap vermiş bu sefer onun da karşısına Changbin geçmişti.

"Bizim de antreman yerimiz burası."

"Şimdi beraber mi antreman yapacağız yani?" Jisung göz devirerek konuşmuştu.Minho Jisung'un yanına gelmişti ancak normalden daha yakın duruyordu."Ne o beğenemedin mi?" Bu sefer Minho elini Jisung'un yanağına atmıştı ki yüzüne yumruk yemesi bir olmuştu.

Minho yediği yumruk ile sarsılmış ancak hemen kendine gelmişti."Ne yapıyorsun sen?"

"Sen yanağıma dokundun,bende seninkine dokundum,ne o beğenemedin mi?" Jisung hafif sinir bozucu bir şekilde gülmüştü.Biraz sert tepki vermişti ama haklıydı o izin vermeden kimse ona dokunamazdı.Hatta karşısında omegaların güçsüz olduğunu düşünen bir Alfa var ise.

"Bir omega nasıl-" Minho'nun sözü yarım kalmıştı.

Tartışacakları sırada sonunda Chae ve Mina müdüre gelmişti.

"Sana demiştim Mina kavga ederler diye." Mina ise onu takmadan öğrencilerine dönerek açıklmaya başlamıştı.

"Bundan sonra beraber antreman yapacaksınız." 

"Hocam neden beraber antreman yapıyoruz? Yanlış anlaşılmasın neden yani bize faydaları ne olacak ne yapmamız lazım?" Chan'in sorusu ile Chae açıklamaya başlamıştı.Chan istemediğinden değil sadece nasıl olacağı için sormuştu.

"Güç kontrolünüz yok,mesela Felix karşında Jeongin olduğu zaman gücünü azaltıyorsun ama Tahtalar ile çalışırken gücünü yükseltmeye çalışıyorsun.Mesela alfalardan da örnek vereyim.Siz her seferinde gücünüzü yükseltiyorsunuz ve bu size bazı konularda olumsuz dönüyor."

Chae den sonra Mina devam etmişti.

"Yani karşınızda ki kişiye göre güçlerinizi dengelemelisiniz.Alfalar omegalar ile çalışırken güçlerini azaltmayı deneyecek.Omegalar ise karşılarında alfa olduğu için kendilerini güçlendirecekler."

"Dikkatli olun ve ekstra güç kalkanlarınızı alın.Başlayabilirsiniz,gerisi size kalmış.Biz derse gideceğiz.Size güveniyoruz."

Sınav haftasında size moral olsun istedim💖
Her neyse uzun süre bölüm atmadığım için özür dilerim, nasılsınız?

Düşman,Stray Kids OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin