Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️Bence kötü gidiyor,sanki konular birbirine bağlanmıyor gibi.Sizce nasıl?
Kaldırmayı bile düşünüyorum :(Yine de hedef vereyim :(
+100 yorum,+80 oy
(Fazla olabilir ama uzun zaman yb atmıyorum ve okunmaya göre az.)Sonunda sınavlar gelmişti.İki tarafında sınavların böyle olacağından haberi yoktu.Şuan da karşılarında üstün kurul ve o gördükleri teyze vardı -ve evet onun teyze değil, kurul başkanı olduğunu da öğrenmişlerdi- Kurul başkanı yüksek fermonlara sahip bir Sigmaydı.*
*Sigma:Şuana dek Dünya'ya iki kez gelen tür, geri kalan kurt türlerinden daha da güçlüdür. Feromonlari Delta'ları bile etkisi altına alabilir.Pasiftirler.Deltalar ile eşleşirler.
Sigma olması herkes tarafından bilinen bir durum değildi hatta ömrünün bile azaldığı dedikodusu kurul da dönüyordu.Bu yüzden bu sınavların çabuk yapılmasını istemiş hem de kendi gençliğini tekrsr görmek istediği için bizim alfa ve omegalarımızı birleştirmeye çalışmıştı.Onlar en güçlüleriydi.
Eğer onlar birleşir ve çocukları olursa,sigma ya da delta olma ihtimali yüksekti.Hem de Kurul başkanımız onları fazlasıyla yakıştırmıştı.
O gün onları ziyarete geldiğinde ise hepsini uyumluluklarına ve güçlerine göre ayırmıştı.
"Tamamdır, şimdi öncelikle Seo Changbin ve Yang Jeongin'i alacağız hazırlanın."
Büyük bir salonda onları müsabakaya tâbi tutacaklardı.Kolay olmaması için de normal çiftleri değil de farklı farklı kura ile çıkan ikilileri alacaklardı.
"İçeride ne olacak bilmiyorum ama canını acıtırsam özür dilerim." Changbin Jeongin'e dönerek sıcak bir şekilde gülmüştü.
"Bende aynı şekilde."
"Çok gerici." Felix cidden gerilmişti.Fermonlarından belli oluyordu.
"Evet öyle..." Minho da ona katılmıştı.
İçeriden tekrardan Changbin ve Jeongin'in adı okununca diğerlerine bakıp gülmüş, ardından içeri girmişlerdi.
"Hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk."
"Öncelikle beni tanıdınız artık, yapmanız gerekenlerde söylendi.Lütfen koruma kalkanlarınızı açın ve başlayın.Birbirinize arkadaşım gözü ile bakmayın."
İkisi de derin bir nefes almış ve birbirlerine dönerek savaş pozisyonu almışlardı.
İkisi için de zordu tabi ki ayrıca Jeongin ondan büyük birine atış yapmak istemiyordu.
Ama mecburlardı.Savaşta vb bir şey de arkadaş,kardeş olmuyordu.
"Başlayın."
İlk atış yapan Jeongin olmuştu.İstemeden attığı için güçlü atmamıştı.
Onlar birbiri ile dövüşürken kurul arasında konuşup kağıtlara bir şeyler yazmışlardı.
"Tamam yeterli,çıkabilirsiniz."
İkisi de ter içerisinde dışarı çıkmış hemen arkadaşları yanlarına gelmişti.
"Ne dediler? Ne bu haliniz?" Chan hemen havlu ile silmeye başlamıştı ikisinide.
"Klasik antrenmandaki gibi dövüştürüyorlar."
"Tamam da bunu neden yapıyorlar?" Jisung sorusu ile herkes kafası ile onu doğrulamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfiction{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...