Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️
Bir de artık 200 takipçi olmak istiyorum takip edebilir misiniz? Teşekkürler <3+60 oy +70 yorum ✨
1 hafta sonra
Jeongin'in kızgınlığı biraz uzun sürse de hepsinin sonunda kızgınlıkları bitmişti ve bugün okula dönmeleri gerekiyordu.O gün uyandıktan sonra yaptıklarını hatırlamışlar ve bundan sonra bu kadar içmeyeceklerine dair bir saat birbirleriyle konuşmuşlardı.
Şimdi de hastaneden çıkmışlardı.
"Hyung,önce Alışverişe gidebilir miyiz?" Jeongin ağır bir kızgınlığı daha atlatmış ve Ailesi de moral amaçlı her ay olduğu gibi para yollamıştı.
"Olur,zaten uzun zamandır alışveriş yapmak istiyorduk.Hem yeni sezon çıkmış." Felix'te onu onaylamış ve dersi ekmeye karar vermişlerdi ama onların ki biraz haber vererek olacaktı.
Jisung,Chaeyoung müdüreyi aramış,izin almıştı.Onların yaptıkları antrenmanlar normal omega antrenmanlarının üstünde olduğu için kızgınlıkları zor oluyordu,bir de Jeongin'in ailesinden dolayı sorunları olmuştu...
Chaeyoung ve Mina müdüre ise yavaş yavaş aralarındaki buzları eritiyorlardı.Bu yüzden Chaeyoung çocuklar ile konuştuktan sonra Mina'ya kahve götürmüştü.Odaya girdiği zaman Mina dan izin almaya çalışan Alfaları görmeyi beklemiyordu.
"Hayır dedim bit-" çümlesini tamamlamadan Chae'yi görmüş,hemen en güzel gülümsemesini sunmuştu."Hoşgeldin Chae." Tekrar Alfalara dönmüştü.
"Hayır dedim o kadar."
"Ama lütfen..."
"Hayır Hyunjin elinde bir sürü poşet ile döneceksin,siz de aynı şekilde yine saçma alışverişler yapacaksınız."
Chaeyoung alışveriş cümlesini duyunca bir an lafa girmişti.
"Neden alışverişe gideceksiniz?"
"Ya hocam Yeni sezon kıyafetler gelmiş,almazsam arkamdan ağlarlar." Hyunjin'in de takıntısı buydu işte.
İçinden demek ki diğerleri de bu yüzden izin istedi diyerek düşünmüştü.Hem alfalar hem omegalar zaten dışarıya yeni yeni alışıyorlardı.
"Tamam gidin ben izin verdim."
"Gerçekten mi? Gidebilir miyiz?"
"Chae yapma şöyle..." Mina Chae'nin lafı üstüne bir şey diyemeyecek olsa da biraz daha inat etmek istedi.
"Daha yeni yeni dışarı alışıyorlar bırak çıksınlar."
"Teşekkürler!"
Omegalarımız da Alfalarımız da farketmeden aynı yere gidiyorlardı.
İlk gelenler omegalar olmuştu,heyecanlı heyecanlı alışveriş yapmaya başlamışlardı bile.Güzel olduklarını biliyorlardı fakat bu kadar dikkat çekmek onlar için çokta hoş değildi.Sonuçta herkes bakışlardan rahatsız olurdu.
Onlar ilk mağazaya girmiş alışveriş yaparken arkalarından da Alfalarımız girmişti.Onlar da gözlerine çarpan ilk mağazaya girmişlerdi.
Changbin farkettiği tanıdık yüzler ile hemen diğerlerini duvarın dibine çekmişti.Diğerleri ona ne oluyor gibi bakışlar atmış,Changbin ise gözleri ile otarafa bakmalarını sağlamıştı.Onlarda gördükleri gibi saklanmışlardı.
Duvardan sırayla Changbin,Chan,Minho ve Hyunjin'in kafası gözüküyordu.
"Onların ne işi var burda?" Hyunjin sorusuna Chan cevap vermişti.
"Kızgınlıkları bitti muhtemelen bugün ,alışverişe gelmişlerdir,hem niye saklanıyoruz ki?" Üçü de onu dinlememezlikten gelmiş ve tahminlere devam etmişlerdi.
"Film izlemeye gelmişlerdir ya da." Bir süre düşünmüş fakat Changbin yerine Minho tahminini söylemişti.
"Ya sevgilileri varsa ve onları görmeye geldilerse."
Bu düşünce dördünün de içine kurt düşürünce hemen kenara çekilmişlerdi.Bu düşünce belli ki hiç hoşlarına gitmemişti.Chan'in bile.
"Plan yapalım,ben diyorum ki takip edelim." Chan bir an Seungmin'in sevgilisi olduğunu düşünmüş ve kıskançlık başlamıştı bile.Tabi ki tatlı kıskançlıktı.Sevgilisinin olması onu üzerdi ama karışmazdı,hem sevgilisi olsa neden onunla flört etsin ki? Çok düşünüyordu.
"Tamam takip edelim."
Jeongin,Jisung ve Felix bir kaç parça şey almış,Seungmin hiçbirini beğenmediği için almamıştı.Onlar çıkarken onlardan yaklaşık 6-7 metre uzaklarından Alfalar takip etmeye başlamıştı.Yaptıkları çok yanlıştı.
Jeongin hissederek aniden arkasını dönmüş fakat kimseyi görememişti.Onlar ise aniden saklanmıştı.
İkinci mağaza da ise sürekli reyonlara saklanıyorlardı.Şuan da girdikleri mağaza oldukça lüks ve Jeongin kıyafet deniyordu.Koltukta oturan üçlü ise 10 üzerinden puan veriyorlardı.
Jeongin'in çoğu kombinine olumlu puan verseler bile Jeongin beğenmeyip almıyordu bu da köşeden gizlice onu izleyen Hyunjin'i sinir ediyordu.
Jeongin en son siyah deri bir pantolon ve üzerine de transparan bir gömlek giymişti.
"Bunu al artık Jeongin cidden çok güzel!" Felix'in isyanına Jisung'da katılmıştı.
"Tamam alacağım!"
"Sonunda be!" Hyunjin farketmeden sesini yükseltmiş,herkes ona dönünce saklanmıştı.
"Siz de Hyunjin'in sesini duydunuz mu? yoksa ben mi duyuyorum sadece?"
"Sadece sen." Üçü de aynı anda cevap vermişlerdi.
Hepsi sırayla denedikleri kıyafetleri almışlardı.Onları izleyen Alfaların ise ağızlarının suyu akmıştı.Yaptıkları hala yanlıştı ama devam ediyorlardı.
"Of yeter yoruldum kaç poşet oldu,yetmez mi?" Seungmin kızmış ve konuşmaya devam etmişti."Ben kafeye gidiyorum biraz dinlenelim."
Kafeye siparişlerini vermiş ve masaya geçmişlerdi.Birazdan olacaklardan habersiz fazlasıyla eğleniyorlardı...
İyi geceler bölümü olsun <3
Sizce ne olacak?
BUGUN JEONGİN BEBİSİM DOGUM GUNU,BEN JEONGİN'İ TANİDİGİM DA 16-17 YAŞINDAYDI SUAN 22 :(🥺 HBD BABE 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman,Stray Kids Omegaverse
Fanfiction{Lwd} Ya Alfa ve Omega okulu olursa ve en popüler öğrencilerden müdürelerine kadar herkes birbiri ile düşman olursa...işte 8 genç ve düşmanlıktan dostluğa giden hikayeleri. Minsung,Hyunin,Changlix,Chanmin (Tanıtımı okuyunuz.) (Kurt formu yoktur.) #2...